quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja daar ben je wel een ster in idd!![]()
Ik ga de volgende keer volop in de deetquote:
Die Louis van Gaalquote:
Heb gelukkig nooit lastquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer volop in de deet
Ik normaal ook niet .. was een invasie gisteravond langs de lijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:03 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb gelukkig nooit lastmaar je ziet ze weleens stijf onder de bulten
Meestal houden muggen wel van mij, maar heb er gelukkig amper last van, door..jawel, de horrenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:03 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb gelukkig nooit lastmaar je ziet ze weleens stijf onder de bulten
We gaan het zien. Ik win liever van die Belgenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Denk nie dat we winnen maar hoop van wel
Maar goed dat Maradona niet meer leeft, anders was het helemaal chaos bij die lijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet .. was een invasie gisteravond langs de lijn
Ik ben niet lekker denk ik, wordt bijna nooit geprikt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Meestal houden muggen wel van mij, maar heb er gelukkig amper last van, door..jawel, de horren
Ik hou ook van jequote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Meestal houden muggen wel van mij, maar heb er gelukkig amper last van, door..jawel, de horren
Die had vast een extra lijntje gelegdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar goed dat Maradona niet meer leeft, anders was het helemaal chaos bij die lijn
Ik ben dus gewoon wel lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben niet lekker denk ik, wordt bijna nooit geprikt.
Een witte denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die had vast een extra lijntje gelegd
Ja ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef aloa het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik win liever van die Belgen
En ik van jou!quote:
Ik voel me buitengeslotenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die had vast een extra lijntje gelegd
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]