alle statussenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n pakje schoot van "Bezorging vandaag" naar "Nog niet ontvangen" naar "Bezorging morgen" naar "Bezorger onderweg".
Ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:00 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Maar m'n short shorts.quote:
Ehehehe, mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
deurtjes, deurknoppen, scharnieren e.d.
de kast zelf (dus het frame) komt zondag pas
Is voor onder rokjes/jurkjes. Wel luchtig en zakken, geen billen showen met een random windvlaag.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:00 schreef mschol het volgende:
Straks komt alles met afzonderlijke busjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ellende is dat ik niet tegen pijn medicatie kan en die medicijnen om die zenuwe tot rust te brengen krijg ik hartkloppingenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heftig![]()
Kunnen ze daar nog iets aan doen? Wat is het vooruitzicht?
Geen idee heeft de dokter niets van gezegdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze geen spuit zetten in dat schouderblad?
Wat heb je met je been dan?quote:
Als het een slijmbeursontsteking is zou dat moeten kunnen, zetten ze die goed dan ben je binnen een seconde van de pijn af in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee heeft de dokter niets van gezegd
Ja, want dan valt je schouder er daarna af.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het een slijmbeursontsteking is zou dat moeten kunnen, zetten ze die goed dan ben je binnen een seconde van de pijn af in ieder geval.
Dat kriebelde dus zo, die stukjes chips die je kruimeldequote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat wel lekker warm in de nek van Dotteke, glaasje jus en een zakje chips erbij.
Dan heb je aan de andere kant nog een reserveschoudertquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want dan valt je schouder er daarna af.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze deed het best leukMaar mijn favoriet was wijlen Franįois Boulanger.
Ik moest hier keihard om lachen, weet ook niet waaromquote:
En als je dichtbij Oekraīne woont, heb je er misschien nog 4.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je aan de andere kant nog een reserveschoudert
Haal je die veren uit je reet als je weer in mijn nek gaat zittenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Zo zo zo, ik kreeg uitmuntende kritieken en lovende woorden en veren in mijn reet aangaande een klus waar ik mee bezig ben maar ik heb daar amper nog tijd aan besteed, komt altijd zo dom, onkundig en simpel over maar ik laat het maar zo
Dat gaat lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n pakje schoot van "Bezorging vandaag" naar "Nog niet ontvangen" naar "Bezorging morgen" naar "Bezorger onderweg".
Ben benieuwd.
Dan gaat het ook nog eens kriebelen in je nek.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haal je die veren uit je reet als je weer in mijn nek gaat zitten
Wa ziede gij er gek uit, lekt wel of ge vier ermkes het verrekte griezelmens.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je dichtbij Oekraīne woont, heb je er misschien nog 4.
Het is een zenuwontstekingquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het een slijmbeursontsteking is zou dat moeten kunnen, zetten ze die goed dan ben je binnen een seconde van de pijn af in ieder geval.
Kriebelen op de rug is wel lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan gaat het ook nog eens kriebelen in je nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |