Voortaan minder tijd besteden aan klussenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Zo zo zo, ik kreeg uitmuntende kritieken en lovende woorden en veren in mijn reet aangaande een klus waar ik mee bezig ben maar ik heb daar amper nog tijd aan besteed, komt altijd zo dom, onkundig en simpel over maar ik laat het maar zo
Helemaal niks meer doenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan minder tijd besteden aan klussen
Zijn het Nederlandse opdrachtgevers? In het buitenland doen ze niet aan Tweede Pinksterdag, dacht ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Krijg vertaalverzoeken voor dinsdagochtend. In feite is dat dus morgenochtend.
Zeg dat de Duutsers.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn het Nederlandse opdrachtgevers? In het buitenland doen ze niet aan Tweede Pinksterdag, dacht ik.
Stiekem is dat een kernwapen op weg naar Washington DC.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:32 schreef Recce het volgende:
Lancering van het Russische Progress vrachtschip nu.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem is dat een kernwapen op weg naar Washington DC.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]Het ding waar de Sojoez op is gebaseerd, de R7, was wel een ICBM.
Nee klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn het Nederlandse opdrachtgevers? In het buitenland doen ze niet aan Tweede Pinksterdag, dacht ik.
daarom.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso al vier deadlines staan maandag
Ze deed het best leukquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lucille heeft er wel de perfecte borsten voor.
Overs geschiedenis vind ik deze mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Even kijken of daar voor mij iets bij zit. Mijn podcasts gaan vooral over politiek en geschiedenis, maar afwisseling kan geen kwaad.
Oooeehhquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Overs geschiedenis vind ik deze mooi.
https://podcastluisteren.nl/pod/Napoleon
Die man kan zo goed vertellen.
Hij heeft er ook eentje over Louis 14.quote:
Ballie is inmiddels kreupel genoeg ervoorquote:
Ik vind haar wel leukquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik luister naar true crime-podcasts.
En soms die van Caitlin Doughty.
En die heeft een soortgelijke voorgevel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie is inmiddels kreupel genoeg ervoor
Halve zondagen doorgebracht met kijken naar die filmpjes op YTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |