quote:
Welnee, gewoon lekker brullenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
omdat t vergeleken met jou slechter dan slecht is![]()
We zouden nog samen in Amsterdam karaoken...ik ga me bedenken, denk ik
quote:
40+ heeft de laatste tijd aardig tempo.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:34 schreef pullup het volgende:
Hadden we snel gedaan overigens, dat vorige topic dicht gepost
yoquote:
je wilde Groot gewoon weg hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:34 schreef pullup het volgende:
Hadden we snel gedaan overigens, dat vorige topic dicht gepost
Die komt wel weer terugquote:
Hedde gij Armin bij Humberto gezien?quote:
quote:
neequote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hedde gij Armin bij Humberto gezien?
Hij heeft er echt zin in.
quote:
Soul gaat volgende week naar The Script.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
neemaar ik kijk geen tv
Concert is tot twee keer toe verschoven.
Ik ben de afgelopen maanden naar een hoop inhaal/verschoven concerten geweest en echt alle artiesten hebben er zin in, je kan echt zien dat ze blij zijn dat ze weer kunnen/mogen. Het geeft iets extra's
Mooi is dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
neemaar ik kijk geen tv
Concert is tot twee keer toe verschoven.
Ik ben de afgelopen maanden naar een hoop inhaal/verschoven concerten geweest en echt alle artiesten hebben er zin in, je kan echt zien dat ze blij zijn dat ze weer kunnen/mogen. Het geeft iets extra's
Die kad zou ik wel willen.quote:
Beautifulquote:
nice!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat volgende week naar The Script.
Ik ken die hele band niet.quote:
Aan wat voor bedrag moet ik dan denken?quote:
Ook nietquote:
Hoe komen ze op die dingen johquote:
Die horsies zullen zich daar ook wel afvragen hoe ze er weer afkomenquote:
Het is toch van god los dat NL het zo ver heeft laten komen. Alhoewel het een fenomeen lijkt in vele andere landen ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:29 schreef pullup het volgende:
Schiphol gooit deur op slot voor extra vroege passagiers
[ afbeelding ]
![]()
1200 euro.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan wat voor bedrag moet ik dan denken?
Wowquote:
misschien omdat je weet ik niet hoeveel geld hebt neergeteld voor een vlucht, anders je geld en je reis kwijt bent?quote:
ik heb The Last Time op playlist Prisha Stuff staan. Is een leuk liedje.quote:
dat jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die horsies zullen zich daar ook wel afvragen hoe ze er weer afkomen
Naakthondje hebben we wel,die was iets minder duur.quote:
WAT??????? Voor 1 kaartje??????quote:
quote:
Je let niet echt op.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAT??????? Voor 1 kaartje??????![]()
![]()
Ik vond Joe Bonamassa al duur en daar had ik het goedkoopste kaartje.
Zit je hier nu te dealen?quote:
beest kan er ook weinig aan doen, wellicht baalt ie ook dat ie geen haar heeft dankzij die gestoorde fokkersquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is geen kat maar een gedrocht uit de hel
omg je hebt het over die cadquote:
Satan gebroed !!!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beest kan er ook weinig aan doen, wellicht baalt ie ook dat ie geen haar heeft dankzij die gestoorde fokkers
Ik heb ook een playlist Prisha Nicequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
omg je hebt het over die cad![]()
![]()
Ik dacht kaartje voor The Script
Er zijn wel van die meet en greet kaartjes , die zijn heel duur. Ik dacht dat ze dat misschien hadquote:
je bent een scheetje ook wel hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:58 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht ik ga ff meeluisteren met je stuff
quote:
Ach dit is ook best een duur grapje,de dames blijven in 020 slapen.Niet echt goedkoop.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er zijn wel van die meet en greet kaartjes , die zijn heel duur. Ik dacht dat ze dat misschien had![]()
Ik was al aan het kijken hoeveel ik voor Joe betaald had.
3 juni, ik was abuis, maar ik ga ook vandaagquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:18 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy vanavond is het zover voor mijjij alvast veel plezier ook morgen!
quote:
wahhhhhhh echt????quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 juni, ik was abuis, maar ik ga ook vandaag [ afbeelding ]
Misschien komen we elkaar wel tegenquote:
Is ook best een endje bij jullie vandaan. Er gaat denk ik geen trein meer terug?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach dit is ook best een duur grapje,de dames blijven in 020 slapen.Niet echt goedkoop.
Het is FOK!ers.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beest kan er ook weinig aan doen, wellicht baalt ie ook dat ie geen haar heeft dankzij die gestoorde fokkers
Dees bij Armin.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 juni, ik was abuis, maar ik ga ook vandaag [ afbeelding ]
Ik moet helaas ergens op de eerste ring een vrije zitplaats zien te bemachtigen. Op de vloer staan, wat ik normaliter doe, gaat me met deze rug niet lukken helaas.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komen we elkaar wel tegen
Waar zit/sta jij?
Het had wel gekund maar dit is leuker natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is ook best een endje bij jullie vandaan. Er gaat denk ik geen trein meer terug?
Klote van je rug inderdaad, maar een pilletje poppen en gaannnn!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet helaas ergens op de eerste ring een vrije zitplaats zien te bemachtigen. Op de vloer staan, wat ik normaliter doe, gaat me met deze rug niet lukken helaas.
Jij weet.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klote van je rug inderdaad, maar een pilletje poppen en gaannnn!
Wij zitten zelfs 2e ring, want we waren wat laat met kaartjes kopen, maar we zijn erbij!
Ik moet ook werken, het schiet niet echt op zoquote:
jij ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat ik nog online kom, dus have fun vanavond Prish
Maak wel even leuke plaatjes please.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, het schiet niet echt op zo
I tryquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maak wel even leuke plaatjes please.
Lekker danquote:
Post het ook even in VIv.quote:
Vandaar dat Mario het nog even post.quote:
Niet geklikt. Kijk de volgende keer wel even.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaar dat Mario het nog even post.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:35 schreef engine het volgende:
[..]
Niet geklikt. Kijk de volgende keer wel even.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:35 schreef engine het volgende:
[..]
Niet geklikt. Kijk de volgende keer wel even.
Jij hebt wel gekeken toch?quote:
Ik zag het net elders, had het gisteren ook niet gezien dus nog een blij hoofd hierquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wel iig.
Had het gisteren gemist dus was wel blij met deze herhaling
ZO, dat is ook heftig ppfffffquote:
Hoi leave.quote:
Het is ook geen Duits maar Spaans.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:05 schreef espri het volgende:
[..]
Ik spreek geen Duits maar denk dat het goed is.
quote:
Hey Espriquote:
She took me by surprise.quote:
Ik moet beter opletten.quote:
Ah man, dat is weer een week met je benen wijd lopenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah man, dat is weer een week met je benen wijd lopen
Goedemorgen.quote:
Ikke niet, net te veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:39 schreef Domnivoor het volgende:
Wat gaat dit topic opeens hard zeg 😳 Heeft iemand een samenvatting?
Helloquote:
Hoor je het ook eens van een ander.quote:
Jonguh, voorlopig loop ik gewoon niet hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoor je het ook eens van een ander.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand die david heet![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:07 schreef pullup het volgende:
En deze Edwin Benny Tom David is ook de klos
En mijn post zet je er niet bij.quote:
Die heb ik wellicht gemist... Veel te druk met namen verbranden voor BDSquote:
Hierom:quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoop dat de uitvinder van de naam David voor sltijd mag branden in de hel
wie verzint zoiets
Daar zie ik geen reden in staan. Waarom, wat is er mis met de uitvinder van de naam David. Blijkbaar niet eens met David zelfquote:
Oh, hebben we de verkeerde verbrand? Zonde van al dat hout…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zie ik geen reden is staan. Waarom, wat is er mis met de uitvinder van de naam David. Blijkbaar niet eens met David zelf
Mijn post ging over dat David van Goliath had gewonnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zie ik geen reden in staan. Waarom, wat is er mis met de uitvinder van de naam David. Blijkbaar niet eens met David zelf
Oh ja. Dat verhaal ken ik wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn post ging over dat David van Goliath had gewonnen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn post ging over dat David van Goliath had gewonnen.
Maar BDS wil de uitvinder van de naam David straffen. Waarom die uitvinder? En hoe heet die? Steve?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
En BDS heeft nogal een haat op veel namen.
Goedemorgen Johanquote:
Wow....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
De rest ook goedemorgen!![]()
![]()
Tot 11 uur geslapen hier
Ik heet Johan.quote:
Das idd wel zo netjes... Heb je al wel een digitale meter?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:50 schreef Domnivoor het volgende:
Er kwam net iemand langs om de meterstanden op te nemen. De aannemer betaalt namelijk voor het eigen energieverbruik. Gelukkig wel.
Nee. En dat is bijzonder gunstig voor mijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd wel zo netjes... Heb je al wel een digitale meter?
Ah ok.. ik heb niets gezegdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. En dat is bijzonder gunstig voor mij![]()
Een digitale meter loopt niet achteruit als de zon schijnt. Voor geleverde zonne-energie krijg je minder dan het geldende tarief.
Schiet alweer een beetje opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:50 schreef Domnivoor het volgende:
Update renovatie, drie dagen na de 'oplevering':
Er kwam net iemand langs om de meterstanden op te nemen. De aannemer betaalt namelijk voor het eigen energieverbruik. Gelukkig wel.
Geen idee wanneer ze de voordeur + deurkozijnen gaan schilderen.
Intussen ben ik zelf ook weer bezig![]()
De steigers gaan binnenkort weg. Gisteravond ben ik erop geklommen om de ramen van de bovenverdieping schoon te maken.
Ja, stap voor stap.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schiet alweer een beetje opNiet van de steiger vallen
Als de ramen dadelijk geschilderd zijn heb je geen gordijnen meer nodigquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, stap voor stap.
Bedankt voor de tip![]()
Ze gaan nu de ramen aan de buitenkant schilderen. Dus ik kan de gordijnen nog niet ophangen.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Als de ramen dadelijk geschilderd zijn heb je geen gordijnen meer nodig
Of denk je dat ze het bij de kozijnen houden?
Hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schiet alweer een beetje opNiet van de steiger vallen
Vind ik niet ....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als je David heet begin je met 1-0 achterstand
Vreselijkquote:
Ik heb een dubbelen naam maar dat gebruik ik nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:00 schreef engine het volgende:
Eigenlijk alles dat een dubbele naam is? Jan Peter enzo?
Kan je toch veranderenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan er toch niks aan doen wat je naam is
chufi chufi chufi is ook een beetje teveel gecopy-/paste.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:03 schreef chufi het volgende:
Ik heb een 3 dubbele naam , maar ik gebruik gewoon Chufi
Dat heeft een neef van mij gedaan .Van Leo naar Linze.quote:
Raarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft een neef van mij gedaan .Van Leo naar Linze.
We hebben alle Tommen al voor je verbrandquote:
Ik ben ook wel content met mijn naam.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben vernoemd naar een Zeeuwse zeeheld dus ik ben wel tevreden
Leo dat liedje?quote:
Thomasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is in 7 van de 10 gevallen een afkorting.
Mijn vader ookquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een dubbelen naam maar dat gebruik ik nooit
Piet Heinquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben vernoemd naar een Zeeuwse zeeheld dus ik ben wel tevreden
Michiel.quote:
Dat is wel een beetje saai dat valt me wel weer tegenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:20 schreef Aoibhin het volgende:
Hier 'gewoon' een eerste en tweede naam. Met mijn tweede naam een vernoemingHeel standaard
Joos.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nope hou maar op want dat raden jullie nooit
Henk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Allebei ook heel gewone namen, geen Aoibhin ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje saai dat valt me wel weer tegen
Pierrequote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Aalbert.quote:
Aalbert Johan Koens.quote:
Sporry Mevrouw dat zijn min puntenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Allebei ook heel gewone namen, geen Aoibhin ofzo
Sorry dat ik jullie teleurstel
En Bill van William, Dick van Richard en Bob van Robert.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net als dat wim van wilhelmus of jan van johannes komt of trudy van Geertruida.
Johannes.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij hebt een Friese naam waarschijnlijk Tjeerd ofzo
Ik denk Hiddequote:
Maas?quote:
Nee jouw voornaam denk ikquote:
Neequote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die naam heb ik nog nooit gehoord
Een klasgenoot van me heette zo.quote:
en Eus.quote:
Mwoah als je zou moeten kiezen kan je nog betere tjibbe heten dan storm of bloem, dan hebben je ouders tenminste nog moeite gedaan om een naam te kiezen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je zo genoemd bent is je leven eigenlijk gewoon al klaar
Grietje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:39 schreef pullup het volgende:
Best wel veel aparte Friese namen eigenlijk
Die is nog wel schattig.quote:
Dat zou zomaar kunnen toch komt mijn famillie hier al generaties lang vandaanquote:
Kan nog net.quote:
Ja maar vroeger ... tijdens de 80 jarige oorlog...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen toch komt mijn famillie hier al generaties lang vandaan
Ik kende ooit een Grytsje die door iedereen Grietje werd genoemd, dat moest ze de hele tijd corrigerenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:39 schreef pullup het volgende:
Best wel veel aparte Friese namen eigenlijk
Vermoeiendquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kende ooit een Grytsje die door iedereen Grietje werd genoemd, dat moest ze de hele tijd corrigeren
Ok kom uit een vissers dorpquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar vroeger ... tijdens de 80 jarige oorlog...
Mijn overgrootmoeder heette zo.quote:
Ik had op de mavo een lerares die er op stond dat ze Mariken genoemd werd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kende ooit een Grytsje die door iedereen Grietje werd genoemd, dat moest ze de hele tijd corrigeren
Die leraren op mijn school hadden een zwaar bestaanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had op de mavo een lerares die er op stond dat ze Mariken genoemd werd.
Wij hadden een lerares aardrijkskunde die Bieneke heette.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die leraren op mijn school hadden een zwaar bestaan
Aardrijkskunde kon je toen nog vroeg laten vallen, mits je niks anders de noodzaak vond.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die leraren op mijn school hadden een zwaar bestaan
Bij ons vlogen de stoelen soms door het lokaalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aardrijkskunde kon je toen nog vroeg laten vallen, mits je niks anders de noodzaak vond.
Mijn nichtje haar naam.quote:
quote:
Mijn tekenlerares Francoise was ook wel populair vanwege de afmetingen, ik kon alleen niet goed tekenen als ze in de buurt wasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij hadden een lerares aardrijkskunde die Bieneke heette.
Die had cupje D en was wel populair
Goede inkijk ?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn tekenlerares Francoise was ook wel populair vanwege de afmetingen, ik kon alleen niet goed tekenen als ze in de buurt was
Ik zou dr waarschijnlijk niet eens herkennenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Vraag dan meteen: "pics van je nichtje? "
Wij hadden soms een inval lerarres met Engels toen moest ik soms mijn bollende broek verbergenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En dat ik ondanks de vrouwelijke vormen die me afleidde geen artistiek inzicht heb.
nichtjes kunnen in leeftijdscategorieen komen he?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Vraag dan meteen: "pics van je nichtje? "
Ik heb ze idd jaren ouder als ook jongerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nichtjes kunnen in leeftijdscategorieen komen he?
Tussen mn oudste en jonsgte tante aan moeders kan zit iets van 25 jaar verschil,tussen mn jongste tante en oudste neef maar iets van 4.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze idd jaren ouder als ook jonger
Klaske is nu 5 jaar terug overleden.quote:
OK . gecondoleerd... Hoe oud was ze toen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klaske is nu 5 jaar terug overleden.
27quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
OK . gecondoleerd... Hoe oud was ze toen?
Kanker is een bitch,haar zus heeft dit jaar euthanasie gedaan.quote:
Ja daar wordt je nooit vrolijker vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kanker is een bitch,haar zus heeft dit jaar euthanasie gedaan.
Ik heb ze alle 5 nog gelukkig.quote:
Jij bent de Benjamin?quote:
Ik ben de oudste.quote:
14 jaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel verschil je met de jongste? Ik verschil 7.5 jaar met mn zus (oudste)
Is ook wel een topwijf trouwens.quote:
Pics?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |