O heb hem in de keuken tussen koelkast en muur staanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik heb geen kast om dat ding in te zetten.
Een snelle planga?quote:
Ik heb een paar van die goedkope waar ik niet voorzichtig mee doe en altijd wel eentje met gepolariseerde glazen vooral voor in de auto, waar ik wel wat voorzichtiger mee ben. Die mol ik dus altijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gotta hoard 'm all.
Ok, in praktijk draag ik meestal dezelfde, maar ik heb er overal wel een liggen.
Altijd en eeuwig anderen verbeteren, onophoudelijk, elke dag, zonder enige interne rem. Maar o wee als je jou eens tegengas geeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin in je gezuig Buda, dus je staat op mute.
Lange slurf?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
moet bij fanten nu altijd aan jou denken us
Ik heb een Ray Ban die van mijn vader is geweest. Maar wil ook iets anders.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een tic mee, ik vind ze allemaal leuk. Nou ja, de meeste.
Ja joh prachtig beest, zat me al af te vragen of ik het lef zou hebben om hem gewoon te aaien of dat ik onder die auto zou kruipen met bibberende balletjesquote:
Die in de auto ligt altijd braaf in z'n hoesje, dus die is aardig safe.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die goedkope waar ik niet voorzichtig mee doe en altijd wel eentje met gepolariseerde glazen vooral voor in de auto, waar ik wel wat voorzichtiger mee ben. Die mol ik dus altijd.
* laat 12.500 fanten los in het Koninkrijk der Nederlanden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
moet bij fanten nu altijd aan jou denken us
Denk het laatstequote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh prachtig beest, zat me al af te vragen of ik het lef zou hebben om hem gewoon te aaien of dat ik onder die auto zou kruipen met bibberende balletjes
Wat is je mooiste?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een tic mee, ik vind ze allemaal leuk. Nou ja, de meeste.
Ik vermoed dat ze hem niet mogen aanraken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh prachtig beest, zat me al af te vragen of ik het lef zou hebben om hem gewoon te aaien of dat ik onder die auto zou kruipen met bibberende balletjes
daar krijg je problemen mee hoor zoveel fantenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* laat 12.500 fanten los in het Koninkrijk der Nederlanden.
Ik had een mooie donkerpaarse maar die heb ik laatst laten vallen en nu ligt het pootje eraf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |