Jij hebt ook echt een onverbeterlijke neiging to betweten he?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonnebril is sowieso éigenlijk beter voor je ogen he, just saying.(Zodra je de neiging krijgt om te knijpen, was iets om je ogen te beschermen al een beter idee)
O ja ik heb geen kast om dat ding in te zetten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben echt een opruim miep, moet opgeruimd en schoon zijn. Was droog rek in de kast
Je kan dingen ook gewoon negeren he.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt een onverbeterlijke neiging to betweten he?
eet bij jouquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:43 schreef Karzai het volgende:
Zo maar iets lekker halen bij de bakker en ik ga een visje halen voor vanavond
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Druppels krijgen en dan even later een formulier moeten invullen, dat was echt goed doordacht.
Ik draag de zonnebril vrijwel altijd als ik naar buiten ga. Heb er nu weer eentje met gepolariseerde glazen. Alleen het montuur is een beetje hipster.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonnebril is sowieso éigenlijk beter voor je ogen he, just saying.(Zodra je de neiging krijgt om te knijpen, was iets om je ogen te beschermen al een beter idee)
Kwam uiteindelijk wel goed (was ook geen heel spannend invullijstje, dingen als "bent u zwanger ja/nee"), maar het duurde wel flink langer dan normaal.quote:
Jij HOEFT ook niet altijd je scheurkalenderwetenswaardigheden te strooienquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan dingen ook gewoon negeren he.
KSC-almanak.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij HOEFT ook niet altijd je scheurkalenderwetenswaardigheden te strooien
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin in je gezuig Buda, dus je staat op mute.
Gotta hoard 'm all.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een tic mee, ik vind ze allemaal leuk. Nou ja, de meeste.
O heb hem in de keuken tussen koelkast en muur staanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik heb geen kast om dat ding in te zetten.
Een snelle planga?quote:
Ik heb een paar van die goedkope waar ik niet voorzichtig mee doe en altijd wel eentje met gepolariseerde glazen vooral voor in de auto, waar ik wel wat voorzichtiger mee ben. Die mol ik dus altijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gotta hoard 'm all.
Ok, in praktijk draag ik meestal dezelfde, maar ik heb er overal wel een liggen.
Altijd en eeuwig anderen verbeteren, onophoudelijk, elke dag, zonder enige interne rem. Maar o wee als je jou eens tegengas geeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin in je gezuig Buda, dus je staat op mute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |