Zonnebril.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit is serieus waarom die fiets al twee jaar in de kelder staat. Er vliegt ALTIJD iets in mijn oog.
KOmt dat even goed uit, je was al bang dat je er met de auto niet uit zou kunnen vandaagquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Mondhygieniste is ziek. Dus gecombineerde afspraak met de tandarts maar gelijk verzet tot na mijn vakantie.![]()
Kan ik de rest van de ochtend smurfen
doemdenkers, daar houd ik vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan vliegt er iets in je oog, tijdens het fietsen ..
Laat me met rust.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat wordt de hele easytoys verzameling verstoppen
@:haags
Mja, geen werklui te bekennenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KOmt dat even goed uit, je was al bang dat je er met de auto niet uit zou kunnen vandaag
Ik ben met de bus, mijn ogen worden gedruppeld, veel te gevaarlijk om dan te fietsenquote:
Een zonnebril is wel handig, zeker met weer zoals vandaag.quote:
Hier ook ruimte zat hoor een huis met 4 slaapkamers en een zolder voor mij alleen.quote:
waarom zo chagrijnigquote:
dat of je hebt weer een lading vliegjes overalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit is serieus waarom die fiets al twee jaar in de kelder staat. Er vliegt ALTIJD iets in mijn oog.
Meer dan aan dingen in je oog?quote:
Van die druppels om je pupillen open te zetten?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben met de bus, mijn ogen worden gedruppeld, veel te gevaarlijk om dan te fietsen
Gefeliciteerd accountquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit nu in de wachtkamer..
BTW dit account is vandaag jarig. 19 jaar geleden, registreerde ik me hier
je kan ook een petje op doenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een zonnebril is wel handig, zeker met weer zoals vandaag.
Duikbril op doen, succes verzekerdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh ja, die zijn kut.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben met de bus, mijn ogen worden gedruppeld, veel te gevaarlijk om dan te fietsen
Rare jongens, die Budapestenaren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Genoeg om niet op de fiets te stappen.
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die druppels om je pupillen open te zetten?
Snorkel opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duikbril op doen, succes verzekerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |