Nou ja, beetje grote rol kippengaas halen misschien?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kan je dan niet buiten houden in een ren
eensquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest ongezellige plekjes ter wereld zijn dat, gymzalen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godsamme, kijk naar jezelf vent.
Altijd de grote alwetende spelen, terwijl je echt ZO veel dingen weigert te zien en zodra iemand komt met iets wat niet in je straatje past, is het een "almanakweetje" of moet je gewoon niet zo geëmancipeerd doen.
Echt. Spijt dat ik die mute eraf gehaald heb.
zoek maar ergens een tuin waar dat pastquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, beetje grote rol kippengaas halen misschien?
Apart luchtje inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een gymzaal passen er dan maar zes of zo en gymzalen stinken altijd naar rubber en puberzweet.
En oud klam brood met kaas in boterhamzakjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een gymzaal passen er dan maar zes of zo en gymzalen stinken altijd naar rubber en puberzweet.
De Energiehal was best gezellig.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest ongezellige plekjes ter wereld zijn dat, gymzalen.
@dud0rquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel een tikje vroeg voor een bak popcorn.
En van dat dikke zweet dat zich vaak onder wat grotere borsten vormt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En oud klam brood met kaas in boterhamzakjes.
ik ben niet zo'n fan van popcorn.quote:
Sorry ik liep even achter.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustig gerrie, het is al voorbij
het is dat ik nog geen ontbijt heb gehad, anders...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel een tikje vroeg voor een bak popcorn.
neuh. schaal en schelpdieren ben ik geen fan van. en courgette en auberginequote:
US heeft misschien ruimte straks?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoek maar ergens een tuin waar dat past
Met Star Wars wil ik het wel graag logisch chronologisch kijken. En sommige delen overslaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen problemen met chronologie dan?
Het was het "te vroeg" inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n fan van popcorn.
Heb liever iets van nootjes of chocolade of chocolade nootjes.
Maar het is nooit te vroeg voor eten. Beetje vreemde uitspraak inderdaad
oke dan plaatsen we ze daarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US heeft misschien ruimte straks?
Maar daar hebben 14-jarigen vaak nog niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En van dat dikke zweet dat zich vaak onder wat grotere borsten vormt.
Dit geloven we natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh. schaal en schelpdieren ben ik geen fan van. en courgette en aubergine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |