Tenzij die man uit het speeltuintje de dader is, dan heeft hij een goede reden om zich niet te melden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat die persoon die bij het speeltuintje was zich niet gemeld heeft.
Er wordt hier gezegd dat hij het mogelijk nog niet gehoord heeft, maar als je daar in de buurt woont is deze vermissing het nieuws van de dag, daar kun je lijkt mij absoluut niet omheen en daar hoef je geen nieuws op tv voor te kijken.
Daarnaast wordt dit door de politie gezegd: "Als Gino bij familie was geweest, hadden we dat waarschijnlijk wel geweten."
Hoezo waarschijnlijk? Er is dus wel een kans dat hij bij familie is? Waarom weten ze dit niet zeker?
En waarom zou iemand van de familie hem meenemen en hier geen melding van maken en heel Nederland bang laten zijn voor het ergste?
Het is zo vaag allemaal![]()
Er is in elk geval alle reden om een signalement van dat figuur te verspreiden. Desnoods beelden als die er zijn. Als hij er niks mee te maken heeft, dan heeft hij gelegenheid genoeg gehad om zich te melden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Tenzij die man uit het speeltuintje de dader is, dan heeft hij een goede reden om zich niet te melden.
No shit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Tenzij die man uit het speeltuintje de dader is, dan heeft hij een goede reden om zich niet te melden.
quote:Nog steeds ontbreekt elk spoor van Gino van der Straeten. De 9-jarige jongen wordt sinds woensdagavond vermist.
Daarom wordt er vrijdag verder gezocht door vrijwilligers bij zwemcentrum In de Bende in Landgraaf waar donderdagavond mogelijk de step van de jongen werd gevonden.
Man wordt gezocht
Ook wordt gezocht naar de man die woensdagavond gezien is op het speelveld waar Gino was met een aantal andere kinderen. De kinderen hebben al met de politie gesproken. Naar de man wordt nog steeds gezocht.
Step
De politie is een DNA-onderzoek gestart om te kijken of de step ook daadwerkelijk van de jongen is.
Camerabeelden
In de nacht van donderdag op vrijdag heeft de politie onderzoek gedaan in de buurt. Daarbij zijn camerabeelden opgevraagd. Hoewel er bij het zwembad camera's hangen, zijn deze nog niet in werking. Ook is bij buurtbewoners aangeklopt of zij iets gezien hebben of camerabeelden kunnen leveren.
MJa, leuk al die camera's die overal hangen, maar als puntje bij paaltje komt staan ze verkeerd, maken ze waardeloze beelden, is het toch niet opgeslagen, staan ze weer eens uit, etc.quote:
Maar stel moeders heeft er wel mee te maken, zou ze dan zeggen dat Gino bij haar of vrienden van haar zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij moeders zullen ze toch ook wel gezocht/geïnformeerd hebben? Lijkt me in eerste instantie de meest logische plek.
Je weet het hoe en waarom niet over waarom hij bij zijn zus logeerde. Is dat een goed overleg gegaan? Of juist niet? Etc.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar stel moeders heeft er wel mee te maken, zou ze dan zeggen dat Gino bij haar of vrienden van haar zijn?
In eerste instantie niet eventueel, al lijkt mij dat nu wel onhoudbaar met heel Limburg op zoek naar hem.
Tsja, wat moeten mensen gaan doen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Je hoort of leest ook helemaal niks uit de kant van zijn moeder, familie of de vriendjes [beter gezegd ouders] waar hij gewoond heeft. Zelfs niet uit zijn nieuwe buurt.
Het lijkt alsof niemand hem kende terwijl hij daar toch vaker kwam [volgens zijn zus] en dus bekend zou moeten zijn in de buurt.
Het zijn alleen de zussen die spreken en zoeken met de groep vrijwilligers.
Arm ventje.
Wat ook wel logisch kan zijn natuurlijk. Niet iedereen hoeft in de media en op Facebook te zeggen dat het zo'n lief jongetje is en dat zij hem ook wel eens hebben zien voetballen...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Je hoort of leest ook helemaal niks uit de kant van zijn moeder, familie of de vriendjes [beter gezegd ouders] waar hij gewoond heeft. Zelfs niet uit zijn nieuwe buurt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:48 schreef Kim-Holland het volgende:
En nog blijven zuigen, ook al is allang bevestigd door zijn eigen zussen [!!!] dat het toch echt zijn step is!
Maar de kans is natuurlijk wel heel erg groot dat die step wel van Gino is.quote:De politie kon vrijdagochtend nog geen update geven over de zaak rond de vermiste 9-jarige Gino. Zo kon een politiewoordvoerder rond 08.30 uur nog niet zeggen of de gevonden step inderdaad van het jongetje is.
https://www.telegraaf.nl/(...)naar-vermiste-gino-9
Tja, dat weet ik ook niet maar de stilte om de verdwenen persoon zelf vanuit diverse kanten valt me op. Geen vriendjes, geen andere familie, ook niet van vaders kant [ook al is hij uit beeld]. Helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja, wat moeten mensen gaan doen?
Vrijwilligers zijn nuttig om - onder commando van mensen die weten wat ze doen - een gebied uit te kammen. Maar verder lopen ze alleen maar in de weg denk ik?
Niet iedereen heeft bij zoiets de behoefte om de media op te zoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik ook niet maar de stilte om de verdwenen persoon zelf vanuit diverse kanten valt me op. Geen vriendjes, geen andere familie, ook niet van vaders kant [ook al is hij uit beeld]. Helemaal niks.
Ik vind het altijd aparter als hele vage bekenden (type "heb 'm weleens zien lopen vijf jaar geleden") hun moment of glory voor de camera menen te moeten pakken met zoiets.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik snap dat niet iedereen zin heeft om vanalles te roepen. Mag ik het toch nog wel apart vinden?
Als dat dan het stepje van Gino is, dan klopt dat verhaal van die (demente) bejaarde met rollator ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat stepje lag er volgens de bestraters al tussen 08:00 en 09:00 uur gisteren morgen.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als dat dan het stepje van Gino is, dan klopt dat verhaal van die (demente) bejaarde met rollator ook niet.
Dat is ook zo. Maar dat soort types bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd aparter als hele vage bekenden (type "heb 'm weleens zien lopen vijf jaar geleden") hun moment of glory voor de camera menen te moeten pakken met zoiets.
Tuurlijk klopt dat verhaal niet, allemaal wat te mooi om waar te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als dat dan het stepje van Gino is, dan klopt dat verhaal van die (demente) bejaarde met rollator ook niet.
Ja, ook zonder de vondst van die step een raar verhaal. Jongetje dat de hele nacht op een stepje door een woonwijk doolt. En dan alleen gezien door die ouwe graftak.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt dat verhaal niet, allemaal wat te mooi om waar te zijn.
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat de thuiszorgmedewerkster van Lenie Gino ook herkend had en zelfs nog aangesproken had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en het een uiterst onwaarschijnlijk verhaal vind.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:37 schreef Halcon het volgende:
Ja, ook zonder de vondst van die step een raar verhaal. Jongetje dat de hele nacht op een stepje door een woonwijk doolt. En dan alleen gezien door die ouwe graftak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Tal van bejaardenverzorgers die maar gewoon een beetje meebabbelen met de hersenspinsels van een ietswat dummelende oudere. Tenzij de verzorgster het een op een ook bevestigd heeft zou ik aan dat soort statements geen waarde hechten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat haar begeleidster of verzorgster Gino ook herkend had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en uiterst onwaarschijnlijk vind.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat de thuiszorgmedewerkster van Lenie Gino ook herkend had en zelfs nog aangesproken had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en het een uiterst onwaarschijnlijk verhaal vind.Mwah. Die bejaarde zegt dat de thuiszorgmedewerkster het heeft gezien. Neem aan dat ze het daar even na hebben gevraagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat de thuiszorgmedewerkster van Lenie Gino ook herkend had en zelfs nog aangesproken had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en het een uiterst onwaarschijnlijk verhaal vind.Als vreemde een kind aanspreken waarom die niet op school is…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is het apart dat ze niet op de landelijke tv wil laten zien hoeveel verdriet ze heeft omdat haar zoontje vermist is?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik snap dat niet iedereen zin heeft om vanalles te roepen. Mag ik het toch nog wel apart vinden?
Ik ben wel klaar met het onderwerp. Geen zin in dit gezuig. Doei.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is het apart dat ze niet op de landelijke tv wil laten zien hoeveel verdriet ze heeft omdat haar zoontje vermist is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |