Bedoel je daarmee het artikel of mijn reactie?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:14 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik snap όberhaupt niet wat daar nu staat.
Het is wel echt een groot leeftijdsverschil. Als moeders 18 jaar was toen ze haar eerste kind kreeg dan zou ze 41 jaar zijn geweest bij de geboorte van Gino bijvoorbeeld. Ze zullen wel andere vaders hebben ook gok ik. 21 jaar en 32 jaar zit ook wel veel leeftijdsverschil tussen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:17 schreef amaranta het volgende:
Hoe oud zou die moeder zijn als ze al een dochter van 32 heeft?
Dat sluit het niet uit natuurlijk...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, relatie issue verwacht ik.
Tenzij de vader overleden is of ze via de spermabank zwanger geworden is, is er wel ergens een vader, maar ook die zullen ze vast wel gesproken hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er is geen vader. Alleen moeder en 3 kinderen.
Zo zat ik ook al te rekenen en te denkenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel echt een groot leeftijdsverschil. Als moeders 18 jaar was toen ze haar eerste kind kreeg dan zou ze 41 jaar zijn geweest bij de geboorte van Gino bijvoorbeeld. Ze zullen wel andere vaders hebben ook gok ik. 21 jaar en 32 jaar zit ook wel veel leeftijdsverschil tussen.
Misschien heeft ze wel geen idee wie de vader van Gino is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:21 schreef Leandra het volgende:
Tenzij de vader overleden is of ze via de spermabank zwanger geworden is, is er wel ergens een vader, maar ook die zullen ze vast wel gesproken hebben.
Ik zeg alleen wat z’n zus zegt in het filmpjequote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij de vader overleden is of ze via de spermabank zwanger geworden is, is er wel ergens een vader, maar ook die zullen ze vast wel gesproken hebben.
Het probleem is dat je niks meer mag zeggen of je bedenkingen erover mag loslaten..Ik denk dat er best wat users zijn die er het zijne/ hunne van denken of een interessante gedachtengang hierover hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Het valt me wel een beetje tegen dat de FOK!detectives dit mysterie nog niet hebben opgelost.
Definitie van een forum:quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Het valt me wel een beetje tegen dat de FOK!detectives dit mysterie nog niet hebben opgelost.
Godsallejezusquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel geen idee wie de vader van Gino is.
Scherpquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dit bevestigd wel soort van dat de step van hem is.
Mijn bedenkingen? Geloof eigenlijk weinig van ontvoering oid door een vreemde maar zoek het op dit moment meer in de familiehoek zelf..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het probleem is dat je niks meer mag zeggen of je bedenkingen erover mag loslaten..Ik denk dat er best wat users zijn die er het zijne/ hunne van denken of een interessante gedachtengang hierover hebben.
Het artikel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee het artikel of mijn reactie?
Doet me denken aan die twee Waalse meisjes Stacey en Nathalie, van 7 en 10 jaar oud, die verdwenen toen ze rond 1 uur s nachts bij een cafι rondhingen....terwijl hun ouders binnen zaten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:00 schreef DonDruiper het volgende:
Wat mij vaak opvalt in dit soort vreselijke situaties is dat het meestal ui een bepaald soort milieu komt.
Het maakt het niet minder erg, maar opvallend is het wel.
Volgens mij is hier geen discussie maar vooral speculatiesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Definitie van een forum:
Een forum is een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te plaatsen of te lezen, bestanden te delen en om te discussiλren met andere leden. Je kunt deelnemen aan discussies in een forum (via berichten of in een gesprek) of alleen meekijken.
Misschien niet meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef Momo het volgende:
Die schijnt helemaal buiten beeld te zijn geweest.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef amaranta het volgende:
Er is geen vader. Alleen moeder en 3 kinderen.
Ik ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mijn bedenkingen? Geloof eigenlijk weinig van ontvoering oid door een vreemde maar zoek het op dit moment meer in de familiehoek zelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |