Ik zou niet via Schiphol gaan bro.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:10 schreef engine het volgende:
Ik ben Zambia aan het googlen. Lijkt er op dat ik daar drie weken heen ga...ziet er nog niet best uit
Heel veel heb ik daar niet over te zeggen gok ik. Maar liever Dusseldorf als ik kan kiezenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou niet via Schiphol gaan bro.
Ja nog steeds niet hequote:
quote:
oh dat is wel leukquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:48 schreef suzi1 het volgende:
o er staat turn up the bass in de titel zie ik nu
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:49 schreef suzi1 het volgende:
nou denk pas de latere cd's. dat die leuk waren
even angela vragen
Dan zou het niet leuk zijn.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:13 schreef suzi1 het volgende:
danny gaat thunderdomen. we mochten kiezen uit 4 stylen. was inkluis poll
even googlen op buren dannyquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
haha ja, achja er zijn natuurlijk plekken waar je niet direct buren hoeft te hbben
preciesquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:34 schreef suzi1 het volgende:
o das jammer ja. en je weet natuurlijk niet van wie die was
was een oranje met heel veel haar, en grote poten ook, grote kop en had iets met z'n ene oogje, zag er heel poepig uit want hij was scheel ofzo weet niet precies wat ie had, maar het klopte niet helemaalquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:36 schreef suzi1 het volgende:
was het een cyperse, zo'n grijs zwart gestreepte?
zoo echt hoor hahahaquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:43 schreef suzi1 het volgende:
ja dan denk je huh hier klopt iets niet en krijg je bijna hardverlamming denk
aaahwquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:43 schreef suzi1 het volgende:
hier was ooit een katje in de straat die ik heel leuk vond en die mocht ook bij mij binnen
gingen die mensen verhuizen naar andere straat hier in t dorp en dan kwam die af en toe naar mij toe wandelen
en ik hun bellen van als jullie gertje zoeken, die is bij mij
oei ja dat moet je niet hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:44 schreef suzi1 het volgende:
dat katje dat bij mij kwam was wel gemeen hoor. dan lag die heel lief bovenop me en kroelen, en dan ineens uithalen met zn nagels in mn gelaat haha
loolquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:46 schreef suzi1 het volgende:
ik kon daar wel om lachen hoor. word ik niet boos
had zelf ooit een katje die als ik haar dan aaide en wegliep dat ze me dan een tik gaf
zo van hey dooraaien jij!
ja soms scheelt dat ook een hoop, een aflevering op zichzelf kan soms minder indruk maken dan wanneer je in het verhaal meegaatquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:05 schreef suzi1 het volgende:
ja jaar of 6 terug zag ik soms qots bij mijn ouders. gewoon willekeurige afl als ik er toevallig was en zij keken
paar jaar later ben ik ze zelf allemaal gaan kijken. was beter dan ik dacht
vis a vis ben ik op de helft en was er even klaar mee, maar oitnb nog nooit gezienquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:06 schreef suzi1 het volgende:
jaa net als orange is the new black. jaren uitgesteld. zag ooit een stukje en werd gelijk met lesboos in mn gelaat gedrukt dus was er al snel klaar mee
en toen toch eens aan begonnen nadat ik vis a vis had gezien
zo blij dat ik oitnb toch ben gaan kijken. was geweldig. en idd alles achter elkaar, veel seizoenen
die gadverdamme was voor het drinken uit zijn schoenquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:07 schreef suzi1 het volgende:
o wacht gadverdaamme zei je eerder dan mijn post geschreven was lol
precies datquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:10 schreef suzi1 het volgende:
ja je kan niet even zomaar iets gaan doen en geluid volgen
quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:10 schreef suzi1 het volgende:
ja ik deed dan verder niks, dus pure concentratie
o dat is wel heel anders jaquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
deze krijg ik
https://www.netflix.com/nl-en/title/70224347
over de schutting gooien?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:30 schreef suzi1 het volgende:
even de kat van de buren thuisbrengen. die zat in tuinhuisje haha. mn deur staat open
lolquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:30 schreef suzi1 het volgende:
even de kat van de buren thuisbrengen. die zat in tuinhuisje haha. mn deur staat open
ja ik ook!quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:40 schreef suzi1 het volgende:
ja toch wel. al hoop ik volgende week op dazzler
lekker tijdens het iten wiebelenquote:
Wiebel smakelijkquote:
Aiquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
op m'n wang gebeten tijdens het wiebelen
Jazekerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het wel leuk thema
alle verschillende stijlen van smashed potato festival
had je er weer een asbakje aan toegevoegd?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:32 schreef suzi1 het volgende:
nomnom. ik had wederom bami. 4 dagen aan een stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |