Was het niet door dit topic, had ik er ook niets vanaf geweten. Eventueel zou ik bijgepraat kunnen worden door collega's of familieleden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat komt misschien? nog als de man zich niet binnen een redelijke termijn zelf meldt. Hij lijkt op dit moment wel de laatste volwassene die met Gino contact had. Maar melden doet hij zich niet.... Vrij onwaarschijnlijk dat hij deze berichtgeving/vermissing niet meekrijgt.
Dan zou je toch denken "Goh, daar heb ik gisteravond nog mee gevoetbald."
Het is niet meer zo pluis....quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er wordt alleen niet duidelijk wat dat dan voor mensen zijn. Ze zijn er blijkbaar zo bang voor dat ze het niet durven te benoemen. Kutsituatie.
Jij hoort geen nieuws op de radio?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was het niet door dit topic, had ik er ook niets vanaf geweten. Eventueel zou ik bijgepraat kunnen worden door collega's of familieleden.
Radio.quote:
Wereldvreemde user gespot.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
Was het niet door dit topic, had ik er ook niets vanaf geweten. Eventueel zou ik bijgepraat kunnen worden door collega's of familieleden.
Lijkt altijd wel kansloos dit soort zoekacties.quote:
Dat is precies wat ik al eerder aangaf, ik zou maar eens in de kring van de moeder gaan zoeken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:48 schreef littlemindy het volgende:
Kind zat in een bijzondere situatie, net overgeplaatst naar z'n zus die de voogdij zou krijgen.
Hoe groot is de kans dat hij juist in die week ontvoert wordt door een vreemde?
Als beide zaken niks met elkaar te maken hebben (kan natuurlijk) dan heeft dat jochie wel echt dubbel pech gehad.
Hij had eerst met zijn vriendjes en die man gevoetbald, en daarna was hij weg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:53 schreef Jojoke het volgende:
Gezien de omstandigheden is weglopen ook niet helemaal uit te sluiten. Misschien miste hij zijn vriendjes of zag hij het toch niet zo zitten om bij zijn zus te moeten wonen. Hopelijk is dat het.
De politie zal zich vooral zorgen maken omdat hij voor het laatst is gezien met een man. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ze een signalement laten uitgaan van deze man.
Naomi en Kelly....quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor de zeurpietjes:
Volgens Naomi van der Straeten, een 21-jarige zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij Kelly, een 32-jarige zus in Kerkrade. ,,Hij moest om 19:30 uur thuis zijn. Om 19 uur kwam hij thuis om te zeggen dat hij nog even ging voetballen. De vriend van mijn zus moest naar de Albert Heijn. Hij is met Gino meegelopen naar het voetbalveldje om zeker te weten dat hij daar ook echt was‘’, vertelde Naomi geëmotioneerd aan de Limburgse zender L1
Als hij gewoon was weggelopen op die leeftijd dan was hij binnen een paar uur wel weer terug geweest. Alleen op straat in onbekend gebied is toch wel eng als het donker wordt en ouders van zijn vriendjes hadden al lang de politie gebeld als hij daar zou zijn. Of hij moet per ongeluk een afgelegen natuurgebied in zijn gegaan, maar dat heb je toch ook niet in de omgeving daar?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:53 schreef Jojoke het volgende:
Gezien de omstandigheden is weglopen ook niet helemaal uit te sluiten. Misschien miste hij zijn vriendjes of zag hij het toch niet zo zitten om bij zijn zus te moeten wonen. Hopelijk is dat het.
De politie zal zich vooral zorgen maken omdat hij voor het laatst is gezien met een man. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ze een signalement laten uitgaan van deze man.
Hou er eens over op, joh. Wat doen namen er toe in een casus van een 9-jarig vermist kind? Zou je het erger vinden wanneer dat kind Roderick zou heten?quote:
Dat is een redelijk eind verderop toch? 6 kilometer oidquote:
Dat is ook waar en het was vannacht niet warm. Als er een volwassene bij betrokken is, dan zou je denken dat het een buurtbewoner is. Het is wel een beetje gek dat hij er net een weekje woont en nu weg is. Je zou denken dat het iemand is die weet dat de jongen nieuw is in de buurt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Als hij gewoon was weggelopen op die leeftijd dan was hij binnen een paar uur wel weer terug geweest. Alleen op straat in onbekend gebied is toch wel eng als het donker wordt en ouders van zijn vriendjes hadden al lang de politie gebeld als hij daar zou zijn. Of hij moet per ongeluk een afgelegen natuurgebied in zijn gegaan, maar dat heb je toch ook niet in de omgeving daar?
Denk dat het waarschijnlijker is dat hier wel een volwassene bij betrokken is.
10 min met de autoquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is een redelijk eind verderop toch?
Mwa die namen vallen reuze mee. Je zou kunnen zeggen dat dat oude tokkienamen zijn.quote:
Ik bedoel qua steppen. Zo'n afstand zal hij niet snel in zijn eentje ondernemen. Dan is het waarschijnlijker dat hij is 'meegenomen' zeg maar.quote:
Precies.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:00 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hou er eens over op, joh. Wat doen namen er toe in een casus van een 9-jarig vermist kind? Zou je het erger vinden wanneer dat kind Roderick zou heten?
Geen idee. Maar heb zo'n gevoel dat ie straks in het zwembad ligtquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is een redelijk eind verderop toch? 6 kilometer oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |