abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 2 juni 2022 @ 10:49:56 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_204940652
De man die dinsdag werd aangehouden vanwege de gewelddadige dood van Xavier Durlinger, heeft een paar dagen voor zijn arrestatie deelgenomen aan de stille tocht die voor het slachtoffer werd georganiseerd. Dat bevestigen initiatiefnemers en goede vrienden van Xavier tegen deze site. ,,We verkeren in totale shock dat iemand zo’n monster kan zijn, mocht hij althans schuldig zijn.”

De 19-jarige verdachte zou zich tijdens de tocht, die dwars door Sittard trok, op de achtergrond hebben gehouden. Het gaat om een voormalige vriend van Xavier, zeggen betrokkenen. ,,Het laatste jaar waren er tussen hen wat kleine opstootjes. Xavier heeft alle bedreigingen maandenlang geïncasseerd, omdat ze vroeger bevriend waren. Xavier vond het bovendien zielig hoe de verdachte eraan toe was in zijn leven”, zegt een van de initiatiefnemers van de stille tocht.

Een andere goede vriend reageert aangeslagen op de arrestatie. ,,Het is moeilijk te beseffen dat er waarschijnlijk een moordenaar in ons midden heeft gelopen.”

Bedreiging
Op de avond van zijn verdwijning had Xavier vermoedelijk een afspraak met een nog onbekend persoon, mogelijk gaat het om de nu aangehouden verdachte. Ongeveer een week later werd Xavier dood gevonden op de Kollenberg in Sittard. De politie houdt in het midden wat er is gebeurd, maar zegt wel zeker te zijn dat er sprake is van een misdrijf. De aanhouding van de 19-jarige verdachte betekent volgens vrienden en kennissen een doorbraak in het onderzoek. ,,We zijn weer een stap dichterbij, er schijnt weer een klein beetje licht in een donkere tunnel.”

De 19-jarige verdachte wordt volgens de politie verdacht van betrokkenheid bij de dood van Xavier. Hij zou eerder gedreigd hebben om Xavier iets aan te doen, meldt 1Limburg op basis van een audiofragment dat de omroep in handen heeft. In dat fragment zegt de verdachte over Xavier onder andere: ,,Ik vermoord die jongen, snijd mijn naam op zijn buik. Mijn handtekening. Hij mag nooit, nooit, nooit meer praten over mij.”

Op ander beeldmateriaal is te zien dat de verdachte in zijn onderbroek op zijn knieën wordt gedwongen door andere jongens. ,,Fuck niet mattie, want dit is wat gebeurt”, zegt een van de jongens. De jongen wordt gedwongen zijn excuses aan te bieden aan de groep. Volgens getuigen was Xavier erbij toen deze video werd opgenomen, schrijft de Limburgse zender.

Arrestatie
De 19-jarige verdachte werd dinsdagochtend in het huis van zijn moeder aangehouden. Hij zit op dit moment in alle beperkingen. Dat betekent dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocaat. Die was vanochtend onbereikbaar voor een reactie. De politie doet in het kader van het onderzoek geen mededelingen.

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-in-shock~afe2daad/

Fucking sick. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204940887
Ik dacht dat Xavier zo’n lieverd was.
pi_204940914
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik dacht dat Xavier zo’n lieverd was.
Ik heb het verder niet gevolgd.

Waar haal je uit dat dat niet zo zou zijn?
pi_204940959
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik heb het verder niet gevolgd.

Waar haal je uit dat dat niet zo zou zijn?
quote:
Op ander beeldmateriaal is te zien dat de verdachte in zijn onderbroek op zijn knieën wordt gedwongen door andere jongens. ,,Fuck niet mattie, want dit is wat gebeurt”, zegt een van de jongens. De jongen wordt gedwongen zijn excuses aan te bieden aan de groep. Volgens getuigen was Xavier erbij toen deze video werd opgenomen, schrijft de Limburgse zender.
  Redactie Sport donderdag 2 juni 2022 @ 11:53:40 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204941168
Iemand die zich gepest voelde als je deze flarden zo leest?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204941204
Ja weg blijven valt op.
pi_204941219
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gedwongen worden je excuses te maken in je onderbroek en op je knieën voor een groep, gaat wel veel verder dan het 'gewone' pesten.
  Redactie Sport donderdag 2 juni 2022 @ 12:11:25 #8
pi_204941301
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Gedwongen worden je excuses te maken in je onderbroek en op je knieën voor een groep, gaat wel veel verder dan het 'gewone' pesten.
We weten ook niet wat die jongen heeft gedaan, maar zeker mee eens
pi_204941364
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
We weten ook niet wat die jongen heeft gedaan, maar zeker mee eens
Niet iedereen die gepest wordt, hoeft daarvoor iets gedaan te hebben.
Ik hoop dat deze man een goede advocaat krijgt.
  Redactie Sport donderdag 2 juni 2022 @ 12:19:46 #10
pi_204941380
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Niet iedereen die gepest wordt, hoeft daarvoor iets gedaan te hebben.
Ik hoop dat deze man een goede advocaat krijgt.
Hij moest zijn excuses aanbieden natuurlijk, dus er zal wel iets voorgevallen zijn.
Overigens keurt dat deze daad allerminst goed.
  Forum Admin donderdag 2 juni 2022 @ 12:19:59 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204941381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij gaat dit verder dan pesten.

Niet dat dat ook maar enigszins uitmaakt. En je zult zien dat Xavier niet eens een van de pesters was maar een makkelijk doelwit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 2 juni 2022 @ 12:21:26 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204941388
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hij moest zijn excuses aanbieden natuurlijk, dus er zal wel iets voorgevallen zijn.
Overigens keurt dat deze daad allerminst goed.
"Sorry dat ik lelijk ben"
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204941418
quote:
84s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
"Sorry dat ik arm ben"
Even aangepast.
  donderdag 2 juni 2022 @ 12:28:41 #14
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_204941440
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nergens voor nodig, sommige mensen zijn opzoek naar een excuus om iemand te slaan/vernederen/etc.

"Je hebt mijn kleine broertje geslagen, hè!" *klap*
"Geef me tabakka. Waarom geef je me geen tabakka?!" *klap*
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  donderdag 2 juni 2022 @ 12:30:17 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204941450
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Even aangepast.
Dat kan ook ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Redactie Sport donderdag 2 juni 2022 @ 12:30:52 #16
pi_204941456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Volgens mij gaat dit verder dan pesten.

Niet dat dat ook maar enigszins uitmaakt. En je zult zien dat Xavier niet eens een van de pesters was maar een makkelijk doelwit.
Pesten kan heel ver gaan, ik vind dit wel gewoon onder pesten/treiteren/lastigvallen horen.
pi_204941517
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Pesten kan heel ver gaan, ik vind dit wel gewoon onder pesten/treiteren/lastigvallen horen.
Nee, dit riekt naar afdreiging.
  Forum Admin donderdag 2 juni 2022 @ 12:41:21 #18
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204941551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit is wel heel extreem hoor. En dan kun je de verkeerde treffen, dit gebeurt helaas eens in de zoveel tijd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 2 juni 2022 @ 12:43:33 #19
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_204941571
Natuurlijk liep hij mee in de stille tocht, hij moest immers geen aandacht trekken en doen wat iedereen doet.
  Spellchecker donderdag 2 juni 2022 @ 12:44:55 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204941583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:43 schreef T-zooi het volgende:
Natuurlijk liep hij mee in de stille tocht, hij moest immers geen aandacht trekken en doen wat iedereen doet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 juni 2022 @ 13:52:16 #23
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204942058
Is dit nu de manier waarop jongeren tegenwoordig met elkaar omgaan ? Eerlijk gezegd schrik ik er van hoor. Ik vind t maar walgelijk. Of had ik vroeger alleen maar normale vrienden/klasgenoten ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204942218
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 13:52 schreef deedeetee het volgende:
Is dit nu de manier waarop jongeren tegenwoordig met elkaar omgaan ? Eerlijk gezegd schrik ik er van hoor. Ik vind t maar walgelijk. Of had ik vroeger alleen maar normale vrienden/klasgenoten ?
Geen idee. Misschien ligt het hier aan: https://www.welingelichte(...)e-mens-ontstaan.html
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:31:59 #25
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204943270
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 14:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geen idee. Misschien ligt het hier aan: https://www.welingelichte(...)e-mens-ontstaan.html
Dat zal er zeker mee te maken hebben. Kinderen zijn tegenwoordig ontzettend verwend en worden vaak boven de volwassen geplaatst. De omgekeerde wereld dus. Niet gezond IMO. Ik sta er van te kijken als ik in OUD lees hoe peuters hun ouders ringeloren. Weigeren om op een normale tijd naar bed te gaan en er in te blijven zonder het hele huis bij elkaar te brullen enz....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')