Ik heb het verder niet gevolgd.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik dacht dat Xavier zo’n lieverd was.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet gevolgd.
Waar haal je uit dat dat niet zo zou zijn?
quote:Op ander beeldmateriaal is te zien dat de verdachte in zijn onderbroek op zijn knieën wordt gedwongen door andere jongens. ,,Fuck niet mattie, want dit is wat gebeurt”, zegt een van de jongens. De jongen wordt gedwongen zijn excuses aan te bieden aan de groep. Volgens getuigen was Xavier erbij toen deze video werd opgenomen, schrijft de Limburgse zender.
Gedwongen worden je excuses te maken in je onderbroek en op je knieën voor een groep, gaat wel veel verder dan het 'gewone' pesten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die zich gepest voelde als je deze flarden zo leest?
We weten ook niet wat die jongen heeft gedaan, maar zeker mee eensquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Gedwongen worden je excuses te maken in je onderbroek en op je knieën voor een groep, gaat wel veel verder dan het 'gewone' pesten.
Niet iedereen die gepest wordt, hoeft daarvoor iets gedaan te hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We weten ook niet wat die jongen heeft gedaan, maar zeker mee eens
Hij moest zijn excuses aanbieden natuurlijk, dus er zal wel iets voorgevallen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet iedereen die gepest wordt, hoeft daarvoor iets gedaan te hebben.
Ik hoop dat deze man een goede advocaat krijgt.
Volgens mij gaat dit verder dan pesten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die zich gepest voelde als je deze flarden zo leest?
"Sorry dat ik lelijk ben"quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moest zijn excuses aanbieden natuurlijk, dus er zal wel iets voorgevallen zijn.
Overigens keurt dat deze daad allerminst goed.
Nergens voor nodig, sommige mensen zijn opzoek naar een excuus om iemand te slaan/vernederen/etc.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moest zijn excuses aanbieden natuurlijk, dus er zal wel iets voorgevallen zijn.
Dat kan ook ja.quote:
Pesten kan heel ver gaan, ik vind dit wel gewoon onder pesten/treiteren/lastigvallen horen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit verder dan pesten.
Niet dat dat ook maar enigszins uitmaakt. En je zult zien dat Xavier niet eens een van de pesters was maar een makkelijk doelwit.
Nee, dit riekt naar afdreiging.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pesten kan heel ver gaan, ik vind dit wel gewoon onder pesten/treiteren/lastigvallen horen.
Dit is wel heel extreem hoor. En dan kun je de verkeerde treffen, dit gebeurt helaas eens in de zoveel tijd.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pesten kan heel ver gaan, ik vind dit wel gewoon onder pesten/treiteren/lastigvallen horen.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:43 schreef T-zooi het volgende:
Natuurlijk liep hij mee in de stille tocht, hij moest immers geen aandacht trekken en doen wat iedereen doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Misschien ligt het hier aan: https://www.welingelichte(...)e-mens-ontstaan.htmlquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:52 schreef deedeetee het volgende:
Is dit nu de manier waarop jongeren tegenwoordig met elkaar omgaan ? Eerlijk gezegd schrik ik er van hoor. Ik vind t maar walgelijk. Of had ik vroeger alleen maar normale vrienden/klasgenoten ?
Dat zal er zeker mee te maken hebben. Kinderen zijn tegenwoordig ontzettend verwend en worden vaak boven de volwassen geplaatst. De omgekeerde wereld dus. Niet gezond IMO. Ik sta er van te kijken als ik in OUD lees hoe peuters hun ouders ringeloren. Weigeren om op een normale tijd naar bed te gaan en er in te blijven zonder het hele huis bij elkaar te brullen enz....quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ligt het hier aan: https://www.welingelichte(...)e-mens-ontstaan.html
Gay gedoe.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Gedwongen worden je excuses te maken in je onderbroek en op je knieën voor een groep, gaat wel veel verder dan het 'gewone' pesten.
deze man weet hoe de libi op straat werktquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:28 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, sommige mensen zijn opzoek naar een excuus om iemand te slaan/vernederen/etc.
"Je hebt mijn kleine broertje geslagen, hè!" *klap*
"Geef me tabakka. Waarom geef je me geen tabakka?!" *klap*
Ja nee alle jongeren doen tegenwoordig zo!quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:52 schreef deedeetee het volgende:
Is dit nu de manier waarop jongeren tegenwoordig met elkaar omgaan ? Eerlijk gezegd schrik ik er van hoor. Ik vind t maar walgelijk. Of had ik vroeger alleen maar normale vrienden/klasgenoten ?
Niet te hopen zeg!quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:54 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja nee alle jongeren doen tegenwoordig zo!
De straffen zijn in Nederland zó belachelijk laag, dat ik me wel kan voorstellen dat iemand hiertoe over gaat. De dader loopt over een paar jaar weer rond zo vrij als een vogel. En zijn kwelgeesten zullen hem nu wel met rust laten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:52 schreef deedeetee het volgende:
#20quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:41 schreef Cupfighter het volgende:
Jaren geleden gebeurde dat hier in Nijmegen ook, dat was zelfs familie van een vermoord meisje
Net goed, kwelgeesten altijd -1.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
De straffen zijn in Nederland zó belachelijk laag, dat ik me wel kan voorstellen dat iemand hiertoe over gaat. De dader loopt over een paar jaar weer rond zo vrij als een vogel. En zijn kwelgeesten zullen hem nu wel met rust laten.
Ja, vroeger werden alleen senioren vermoord.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:52 schreef deedeetee het volgende:
Volkert vermoordde Mark Rutte? Boeiend. Maar wie is dan de man die nu premier is?quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
De straffen zijn in Nederland zó belachelijk laag, dat ik me wel kan voorstellen dat iemand hiertoe over gaat. De dader loopt over een paar jaar weer rond zo vrij als een vogel. En zijn kwelgeesten zullen hem nu wel met rust laten.
Omdat moord in Nederland wordt afgedaan met een lichte straf, gaan potentiële daders een afweging maken. Een bekend voorbeeld is Volkert. Achternaam onnodig. Hij vermoordde de belangrijkste politicus van de afgelopen 30 jaar en werd daardoor een held in linkse kringen. Na twaalf jaartjes stond hij al weer op vrije voeten, nadat hij tijdens zijn detentie op kosten van de staat een studie had afgerond. Nu geniet hij van zijn uitkering.
Jesse 'Yasser' Klaver fungeert als stunt double en voert in een Ruttepak nu allerhande vuig, extreemslinks beleid door. Is het je nooit opgevallen dat je Rutte en Klaver nooit samen ziet? Gelukkig gaat Arnold Karskens (de belangrijkste journalist van de laatste 30 jaar) dit binnenkort onthullen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:16 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Volkert vermoordde Mark Rutte? Boeiend. Maar wie is dan de man die nu premier is?
Tabakkaquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:28 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, sommige mensen zijn opzoek naar een excuus om iemand te slaan/vernederen/etc.
"Je hebt mijn kleine broertje geslagen, hè!" *klap*
"Geef me tabakka. Waarom geef je me geen tabakka?!" *klap*
Ja, eens. Ook als je het soms leest op andere fora waar het gaat over kinderen opvoeden. Puur wangedrag moet lollig gevonden worden, wordt gedraaid als "leuk, kind heeft een eigen willetje", moet je als ouder iets anders mee dan gewoon opvoeden, etc. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat zal er zeker mee te maken hebben. Kinderen zijn tegenwoordig ontzettend verwend en worden vaak boven de volwassen geplaatst. De omgekeerde wereld dus. Niet gezond IMO. Ik sta er van te kijken als ik in OUD lees hoe peuters hun ouders ringeloren. Weigeren om op een normale tijd naar bed te gaan en er in te blijven zonder het hele huis bij elkaar te brullen enz....
quote:,,Fuck niet mattie, want dit is wat gebeurt”, zegt een van de jongens.
Het verwennen en teveel macht en rijkdom geven aan kinderen, heeft de beste keizers opgeleverd voor het Romeinse Rijk!quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat zal er zeker mee te maken hebben. Kinderen zijn tegenwoordig ontzettend verwend en worden vaak boven de volwassen geplaatst. De omgekeerde wereld dus. Niet gezond IMO. Ik sta er van te kijken als ik in OUD lees hoe peuters hun ouders ringeloren. Weigeren om op een normale tijd naar bed te gaan en er in te blijven zonder het hele huis bij elkaar te brullen enz....
Zeker als het gaat om jongeren, grote kans dat je via het jeugdstrafrecht gestraft wordt en een lichtere straf maar wel extra begeleiding krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Omdat moord in Nederland wordt afgedaan met een lichte straf, gaan potentiële daders een afweging maken. Een bekend voorbeeld is Volkert. Achternaam onnodig. Hij vermoordde de belangrijkste politicus van de afgelopen 30 jaar en werd daardoor een held in linkse kringen. Na twaalf jaartjes stond hij al weer op vrije voeten, nadat hij tijdens zijn detentie op kosten van de staat een studie had afgerond. Nu geniet hij van zijn uitkering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |