Godverquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wordt al opgewonden van een paar minuten hout schaven?
quote:
Ik wilde nooit trouwen en al helemaal niet op de klassieke manier. Maar als ik ooit de ware tegenkwam, wilde ik trouwen in Las Vegas met Elvis.quote:
Ik wil echt een sprookjeshuwlijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde nooit trouwen en al helemaal niet op de klassieke manier. Maar als ik ooit de ware tegenkwam, wilde ik trouwen in Las Vegas met Elvis.
O nee brrrquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil echt een sprookjeshuwlijk![]()
Kerk, prinsessenjurken, door mijn papa naar het alter gebracht worden
Ook geen familie erbij?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee brrr
Las Vegas, Elvis, tour langs de westkust van de VS.
Oh dus geen eloping?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen directe familie. Ouders, broer, zus, aanhang.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Jullie hadden het vanochtend hier over sequoia's, ik wil er eentje in de tuin en zie dat je ze gewoon hier kunt kopen https://www.mypalmshop.nl/sequoiadendron-giganteum-3-ltr
Ik lees de biografie van Jeff Guinn maar Helter Skelter van Vincent Bugliosi is ook heel goed. Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, welk boek lees je over Manson? Ik wil een keer die laatste film van Tarantino kijken, maar dan schijnt het wel handig te zijn als je het verhaal van Manson een beetje kent. Ik weet daar vrij weinig van.
Ja basic kennis is genoeg voor de filmquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees de biografie van Jeff Guinn maar Helter Skelter van Vincent Bugliosi is ook heel goed. Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.
Ah, dank. Wikipedia is vast genoeg voor de film, maar ik ga die boeken ook even bekijken op Goodreads.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees de biografie van Jeff Guinn maar Helter Skelter van Vincent Bugliosi is ook heel goed. Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.
Eensquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |