Ja beste jongen,dat had DJ al gemeld.quote:
Vriendin van me vroeger had krulletjes, maar die waste het wel elke dag. Duurde een eeuwigheid. Ging je op vakantie en dan altijd ruziequote:Op donderdag 2 juni 2022 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan samenwonen met een kerel met epische krullen die het één keer in de week wast (tenzij 'ie naar werk gefietst heeft, want zweet eruit wassen) wat gewoon episch blijft zitten.
Ja, die zal het 's ochtends wassen dan? (Toen iig) Krullen en erop slapen werkt ook niet altijd even goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me vroeger had krulletjes, maar die waste het wel elke dag. Duurde een eeuwigheid. Ging je op vakantie en dan altijd ruzie
Is wel een lieve man volgens mij. Fijn persoon om naar te kijken ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heb net nog gekeken. It's the end of an era!
Ja, en dan duurde het even voor het goed nat huehue was, dan moest de shampoo er nog goed in, en dan weer heel goed uitspoelen, en dan een eeuwigheid föhnen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die zal het 's ochtends wassen dan? (Toen iig) Krullen en erop slapen werkt ook niet altijd even goed.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Is wel een lieve man volgens mij. Fijn persoon om naar te kijken ook.
quote:
Je mag de mijne hebben.quote:
Ow dat is sneuquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja m'n adres bestond zogenaamd nietstekjes waren op donderdag verzonden. Brievenbuspakketje (waarom dus niet gewoon postNL zou je denken)..
Krijg je op zondagavond om 23.00u ineens melding dat ze je pakketje geleverd hebben. Toen ik de doos openmaakte zagen ze er aardig sip uit
Ow jaquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij hebt slag in je haar, mijn haar is slap, steil en futloos. Als ik het twee dagen niet gewassen heb, worden het sliertjes en kun je m'n schedel erdoorheen zien. Werd vanmorgen ook wakker dat het recht overeind stond op m'n kruin.
Ik vind/vond altijd dat ik lastig haar heb. Maar dat ligt volgens mij vooral aan mezelf.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je triggert er vooral mee dat je hoofdhuid extra gaat werken om de vetten aan te vullen, hoe goed of slecht het voor je haar is, hangt erg af van de verdere verzorging.
En Ger heeft geloof ik vergelijkbaar dun slierthaar als ik, dus ik snap 'r wel. Da's binnen no time vette sliert.
Ik ben er achter dat m'n haar niet perse lastig is, maar dat ik gewoon te lui ben om iedere dag tiptop haar te hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:47 schreef TaMieke het volgende:
Ik vind/vond altijd dat ik lastig haar heb. Maar dat ligt volgens mij vooral aan mezelf.
Thanks.quote:
Neem een AF.quote:
wilde je het zo graagquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Ik heb ooit zelfs een permanent laten zetten,maar na een week was ik er zo klaar mee dat ik een kort kapsel heb genomen.
Mijn vriendin was woest.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Ik heb ooit zelfs een permanent laten zetten,maar na een week was ik er zo klaar mee dat ik een kort kapsel heb genomen.
Mijn vriendin was woest.
Aan boord wel eens 14 dagen zonder voldoende drinkwater gezetenquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Eerste keer Lowlands had ik me ook eens vier dagen niet gedoucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |