Het is natuurlijk wel heel makkelijk om 'hoe moeilijk het ook is' erbij te zeggen. Dat is gewoon niet hoe het werkt. En zeker niet als je wel degelijk door een celeb bent mishandeld of verkracht of anderzijds misbruikt*. Nu hebben we deze zaak natuurlijk live kunnen volgen maar op het moment dat ze haar mond opendeed werd ze wel al gevild door Depp-fans. Het is echt te makkelijk om er simpelweg bij te zeggen 'hoe moeilijk het ook is'.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik vind, hoe moeilijk het ook is, als er jou onrecht is aangedaan. Dan moet je dat meteen melden.
Dus in haar geval van geweld en/of verkrachting meteen naar de instanties gaan wanneer het gebeurt is.
Dat doet ze pas na enkele jaren en in dat geval had ze het in scène gezet.
Hier is het nog erger, geen juryrechtspraak maar een paar niet democratisch verkozen fa en a'squote:Op woensdag 1 juni 2022 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ook op FOK! adhv verzonnen TR's!
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef nils7 het volgende:
Volgens m’n vrouw lijk ik op die gast in het roze en grijze korte broek nu in beeld :-(
ja misschien ga ik ook eens met depp zijn juridische team babbelenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier is het nog erger, geen juryrechtspraak maar een paar niet democratisch verkozen fa en a's
Zij moet gewoon hulp zoeken en d'r klep een tijdje dichthouden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit dus. Tenenkrommend.
Maar dat was heel deze shitzooi natuurlijk.
Heb zelf huiselijk geweld meegemaakt en die Amber is echt iemand die je niet als voorbeeld wil nemen![]()
Depp trouwens ook niet voor mannen die met huiselijk geweld te maken hebben/hadden.
Hoop dat je portemonnee het aankanquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef PirE het volgende:
Camille![]()
Ik heb haar nummer maar even genoteerd zodat ik een advocaat kan bellen als ik ooit in de problemen kom tijdens een vakantie in de VS
heb je een dikke portemonnee?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef PirE het volgende:
Camille![]()
Ik heb haar nummer maar even genoteerd zodat ik een advocaat kan bellen als ik ooit in de problemen kom tijdens een vakantie in de VS
Ja, dat is niet handig. Schuld ligt ook deels bij haar advocaten. Die hebben echt rare fouten gemaakt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef Harmankardon het volgende:
Soooow Amber heeft goede zaken gedaan voor de metoo beweging zeg.
Ja ze gaat nu natuurlijk niet toegeven dat ze een pathologische leugenaar isquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zij moet gewoon hulp zoeken en d'r klep een tijdje dichthouden.
Maar dit soort teksten laten gewoon zien dat ze dat niet gaat doen en de trend van "slachtoffer" door gaat zetten.
Mijn advocaten nemen binnenkort contact met je op.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb op het bed van Straatcommando. gescheten
Ik zou er niet eens van opkijken als ze doorzet met een vervolg zaak.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja ze gaat nu natuurlijk niet toegeven dat ze een pathologische leugenaar iswie weet komt er nog een meineed zaak
Het kan ook als waarschuwing werken als je iemand niet-valselijk wil beschuldigen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:59 schreef theunderdog het volgende:
Heerlijk! Johny Depp heeft gewonnen. Leuke schadevergoeding. Hopelijk werkt het ook als een waarschuwing voor een ieder die iemand valselijk van van alles wil beschuldigen.
ja wtf daar gaat mijn volgende Disney rolquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn advocaten nemen binnenkort contact met je op.
het zou al schelen als het alleen al helpt tegen het cancellen van acteurs etc voor er ook maar 1 feit bewezen isquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:59 schreef theunderdog het volgende:
Heerlijk! Johny Depp heeft gewonnen. Leuke schadevergoeding. Hopelijk werkt het ook als een waarschuwing voor een ieder die iemand valselijk van van alles wil beschuldigen.
Dikgedrukte inderdaad. Je zou maar middernacht met een klapstoel bij een rechtszaal gaan zitten,quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig. Schuld ligt ook deels bij haar advocaten. Die hebben echt rare fouten gemaakt.
Zit overigens op een (buitenlands) forum waar ze helemaal op de hand zijn van Heard (alleen omdat ze een vrouw is). Bij kritiek krijg je gelijk allemaal mensen op je dak dat je vrouwen haat etc.
Zowel de Depp stans (stan zijn van een bijna 60-jarige man ook) en de mensen die blind voor Heard zijn (ik heb het niet echt gevolgd, behalve bepaalde lieftallige dames, maar die komt toch echt niet helemaal 100% over
) zijn nogal aparte wezens. Dan druk ik me voorzichtig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |