Smaad is altijd strafbaar geweest, in Nederland ook gewoon. Je mag nog steeds alles zeggen, er is alleen een kans dat je daar een prijs voor moet betalen in de vorm van een rectificatie of een boete als je leugens verteld om iemand te beschadigen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:45 schreef Sumppi het volgende:
En de vrijheid van meningsuiting is ingeperkt. Smaad wordt veroordeeld.
Objection, speculation.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk trouwens dat Heard een zelfmoordpoging gaat faken voor het hoger beroep.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk trouwens dat Heard een zelfmoordpoging gaat faken voor het hoger beroep.
Ze heeft de make-up kit om een rood/blauwe nek te fakenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Scorpie het volgende:
ja dit dus...quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Kim-Holland het volgende:
En zo zie je maar weer dat vrouwen per definitie niet altijd het zielige slachtoffer zijn ook al doen ze nog zo hun best om iedereen en zijn ouwe moer in hun smerige leugens te laten geloven.
Hopelijk is deze trend [om dit soort ziekelijke geesten per direct als slachtoffer te bestempelen en degene die daaraan twijfelt weg te zetten als victim blamer en daarbij een hoop stront over zich heenkrijgt] hiermee ook verleden tijd en gaat men beseffen dat dit soort wijven net zo goed monsters en abusers kunnen zijn als waar ze mannen zo gemakkelijk van betichten zonder ook maar één greintje bewijs!
Beide toxische figuren.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef luxerobots het volgende:
Depp lijkt me trouwens een behoorlijk giftig mannetje in relaties. Ik geloof zeker niet dat alles wat Heard gezegd heeft onwaar is.
Maar het argument was dat hij 2 grote filmrollen kwijt is geraakt. Dat was meer geld dan de 15 miljoen toch?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Mwah, altijd hoog inzetten, maximum ga je vrijwel nooit krijgen
En op die manier is het dus ingeperkt. Terecht. Ik reageerde op wat Amber Heard schreef.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Smaad is altijd strafbaar geweest, in Nederland ook gewoon. Je mag nog steeds alles zeggen, er is alleen een kans dat je daar een prijs voor moet betalen in de vorm van een rectificatie of een boete als je leugens verteld om iemand te beschadigen.
Dit dus. Tenenkrommend.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu ook weer met die tweet. Hoe durft ze te spreken voor de echte slachtoffers.
wat een droplul is dat jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef PirE het volgende:
Beau ook in shambles met zijn ik geloof de vrouw. Kunnen we die niet cancellen?
Met zon zuur wijf zou ik ook giftig wordenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef luxerobots het volgende:
Depp lijkt me trouwens een behoorlijk giftig mannetje in relaties. Ik geloof zeker niet dat alles wat Heard gezegd heeft onwaar is.
depp wil je meer als voorbeeld voor piraten jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit dus. Tenenkrommend.
Maar dat was heel deze shitzooi natuurlijk.
Heb zelf huiselijk geweld meegemaakt en die Amber is echt iemand die je niet als voorbeeld wil nemen![]()
Depp trouwens ook niet voor mannen die met huiselijk geweld te maken hebben/hadden.
De waarheid mag gewoon gezegd worden ook al is dat schadelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En op die manier is het dus ingeperkt.
Die gast moeten ze echt eruit trappen, wat een mongool is dat zeg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef PirE het volgende:
Beau ook in shambles met zijn ik geloof de vrouw. Kunnen we die niet cancellen?
In ieder geval samen in die relatie. Sommige mensen halen gewoon het slechtste in elkaar naar boven.quote:
Klopt alleen hij hield zijn mond, zij ging de slachtoffer uithangen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef luxerobots het volgende:
ja ook op FOK! adhv verzonnen TR's!quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Ook al is Depp z'n naam gezuiverd, de schade is al gemaakt.
Hopelijk stopt de waanzin om mensen op vermoedens en uitspraken aan te pakken.
Dat is wat ik zeg. Terecht dat er grenzen zijn. Waar Heard aan voorbij gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
De waarheid mag gewoon gezegd worden ook al is dat schadelijk.
Leugens mogen niet.
Ja de cancel cultuur stopt hier hopelijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Lijkt me een alcoholist en drugs verslaafde maar mepper? Denk het niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef luxerobots het volgende:
Precies. Men moet echt ophouden om zelf voor rechtertje te spelen. Alles maar cancellen op een paar woorden van persoon A of B is echt waanzin.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |