Dat klopt maar als ze toen wel meteen melding had gemaakt dan was het een ander verhaal.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet. Zo daar heb Ik geen mening over. Maar zeggen dat je neus was gebroken en die fles stuk ging in je vagina, en je bent niet naar een dokter gegaan, dat maakt je niet geloofwaardig.
Cavia's. Lul.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou jij je hamsters er nog vanaf trappen?
Speel met vuur en get burned. Ik heb geen medelijden met iemand die zo opzettelijk de boel verdraaide als zij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb ik het nu dus even niet over, zoals mijn spoiler aangeeft. Dat neemt namelijk niet weg dat ze het vast heel zwaar heeft nu. Ja, Depp heeft dat jaren ook gehad etc. Maar nogmaals: daar heb ik het nu even niet over.
Het is natuurlijk ook deels omdat zij ook in die verrotte relatie heeft gezeten en daarin, ongetwijfeld, ook heeft geleden. Dan lijkt het me wel heftig dat iedereen doet alsof het complete bliss was en jij de kwaadheid zelf bent en de tegenpartij een engeltje. Desalniettemin is abuse verzinnen absoluut not done. Maar, nogmaals, daar heb ik het even niet over.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Goede uitspraak, denk ik. Stiekem vond ik het wel wat sneu om haar oprecht zo verdrietig te zien zitten (ipv 'nep'),. Het idee dat je daar volledig vernederd wordt voor het oog van de camera's, publiek etc. Juist datgene zorgt natuurlijk voor dat vernederende gevoel. Het lijkt me echt wel heel zwaar om te weten dat iedereen je haat en je nu echt uitlacht. Dan heb ik het nog niet eens over de rest van Hollywood.
Uiteindelijk kiest ze er zelf voor natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ook weer met die tweet. Hoe durft ze te spreken voor de echte slachtoffers.
Mwah, altijd hoog inzetten, maximum ga je vrijwel nooit krijgenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel gek toch? Dat ze 'maar' 15 miljoen toewijzen ipv 50 mille?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft gekregen wat ze Depp probeerde aan te doen. Dat noemen ze karma
Geen strafzaak hèquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ze is serieus ziek in haar hoofd. Omwille van haar kind had de rechter haar therapie moeten opleggen. Maar goed, zo werkt het niet.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:47 schreef Rianne84 het volgende:
Statement Depp op Instagram, krijg m niet gekopieerd.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk trouwens dat Heard een zelfmoordpoging gaat faken voor het hoger beroep.
Smaad is altijd strafbaar geweest, in Nederland ook gewoon. Je mag nog steeds alles zeggen, er is alleen een kans dat je daar een prijs voor moet betalen in de vorm van een rectificatie of een boete als je leugens verteld om iemand te beschadigen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:45 schreef Sumppi het volgende:
En de vrijheid van meningsuiting is ingeperkt. Smaad wordt veroordeeld.
Objection, speculation.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk trouwens dat Heard een zelfmoordpoging gaat faken voor het hoger beroep.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Scorpie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |