Ja maar zij moet hem ook betalen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:38 schreef bitterbal het volgende:
nos zegt dat depp 2 miljoen moet betalen
Hoe is je timing over het algemeen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know I know, daarom zei ik al, keertje op een knettergek vrouwtje spartelen kan geen kwaad maar daarna wel snel wegrennen.
Ja dat wordt tegen elkaar weggestreept.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:38 schreef bitterbal het volgende:
nos zegt dat depp 2 miljoen moet betalen
Hij heeft volgens mij niet alle punten kunnen bewijzen waarbij zij wel in het recht staat. Volgens mij. Ik hoorde een paar keer "No". Maar ik was op een gegeven moment de draad kwijt toen het over dat artikel van de Daily Mail ging.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zie niet waarom hij moet betalen? Wat heeft hij fout gedaan dan?
Niet zo bestquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is je timing over het algemeen?
Klopt zijn advocaten hebben een paar statements gemaakt die ze niet kunnen bewijzen en die dus als defamatory beschouwd wordenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij niet alle punten kunnen bewijzen waarbij zij wel in het recht staat. Volgens mij. Ik hoorde een paar keer "No". Maar ik was op een gegeven moment de draad kwijt toen het over dat artikel van de Daily Mail ging.
Keertje Elon bellen, die heeft dat onder zijn steunzool zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja benieuwd of ze het heeft. Ze had van de scheiding 7 miljoen overgehouden toch die ze eigenlijk had beloofd het geode doel?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.nu.nl/293351/(...)g-heel-spannend.html
Bij haar vader gingen ze gewoon zonder parachute.
Ik ken die Jason eigenlijk alleen van de Netflix film Sweet Girl.. Was wel een vermakelijke film,tot het einde...quote:
Stargatequote:Op woensdag 1 juni 2022 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken die Jason eigenlijk alleen van de Netflix film Sweet Girl.. Was wel een vermakelijke film,tot het einde...
Voor een dagje of voor een opleiding?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga morgen terug naar school![]()
![]()
Op de kunstdagbesteding zijn we zoals al eens gemeld met een (jaarlijks) project met het MBO bezig. Laatst waren ze bij " Ons" op bezoek, morgen dus daar. Ik ga vanuit werk, want die school ligt bijna op de route werk-huis...
Alleen morgen. Ik zie mezelf echt geen opleiding meer doen...quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor een dagje of voor een opleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |