quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Als je als man al geen vrouwtje aan kunt dan ben je geen echte man.
Hoop dat dit voor veel mannen een voorbeeld is om wel uit te spreken als ze te maken hebben met huiselijk geweld en verkrachting.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
en ze heeft ook gezegd dat niemand hem zou geloven omdat het een man was.
Daarom is dit wel een belangrijke zaak geweest
Okéquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar buiten, deze vrouw heeft dus bijna de gehele carrière van een groot acteur verwoest met leugens.
Puur omdat ze kwaadaardig is
ditquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop dat dit voor veel mannen een voorbeeld is om wel uit te spreken als ze te maken hebben met huiselijk geweld en verkrachting.
Bal haar rechtvaardigheidsgevoel is een wetenschappelijk bewezen natuurkracht, gewoon ja en amen zeggenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal haar rechtvaardigheidsgevoel is een wetenschappelijk bewezen natuurkracht, gewoon ja en amen zeggen
Denk dat zij nu wel kan solliciteren bij Hooters.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar buiten, deze vrouw heeft dus bijna de gehele carrière van een groot acteur verwoest met leugens.
Puur omdat ze kwaadaardig is
Ik beweeg veelquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Hoe kan het dat jij zoveel loopt trouwens?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal haar rechtvaardigheidsgevoel is een wetenschappelijk bewezen natuurkracht, gewoon ja en amen zeggen
Ja dûhquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik beweeg veel
Vandaag viel wat tegen trouwens, net geen 21K.
OnlyFansquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat zij nu wel kan solliciteren bij Hooters.
Ik heb het heen en weer.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dûh![]()
Maar wat doe je dan de hele dag?
I know I know, daarom zei ik al, keertje op een knettergek vrouwtje spartelen kan geen kwaad maar daarna wel snel wegrennen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar maar jullie zijn mannen en jullie zeggen juist wat een onzin zaak maar juist jullie lopen zoveel kans omterecht bschuldigt te worden
Tegelijkertijd?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Nu weer Jurassic Park kijken en over Charlie Manson lezen. Over soaps gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |