In het late avondjournaal was er iets van 30 seconden beeld van de mannen en alleen de vermelding dat Van Dijk bij de vrouwen won (met 5 seconden beeld erbij)!quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:44 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren geen tijd gehad, dus ik dacht net even de ongetwijfeld op het Sportjournaal uitgezonden samenvatting te gaan kijken.
"In Emmen wordt vandaag het NK tijdrijden gehouden. De mannen zijn net klaar, Bauke Mollema is de nieuwe kampioen, en we gaan nu naar de vrouwen."
Lekker hoor, NOS![]()
Goede naam voor een wielrenner.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:10 schreef Halcon het volgende:
Frank van den Broek als eerste boven de 50 gemiddeld. Snelste bij de beloften tot nu toe. Bekend van o.a. de Cas2001 filmpjes op Youtube.
Ze hebben toch ook weleens een soort van omloop gedaan in Zeeland? Denk dat er geen maximum is. Als een organisatie een rit in lijn uit wil zetten, prima... alleen is een afgesloten omloop waarschijnlijk makkelijker te organiseren.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat is eigenlijk de minimum en maximum lengte van een NK Parcours? Ik zie nu dat dat rondje in Meerssen amper 7km is. Tegenwoordig zitten meestal rond de 12/13km
Dumoulin liep alweer gefrustreerd te zeiken dat er mensen in de stront kunnen zakken en zo. Het is echt wel tijd om te stoppen voor Tom.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:09 schreef Remco het volgende:
Leuk interview met Mollema op de NOS. Hij noemt het 1 van zijn mooiste overwinningen ooit. Hij staat behoorlijk scherp voor vrijdag lijkt mij.
Dat is weer echte DSM-logica.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:29 schreef Devolder het volgende:
DSM wil voor alle renners gelijke steun bieden. En omdat de andere nationaliteiten in de ploeg ook niet optimaal op de NK's gesteund kunnen worden, hebben ze het ook afgeschaald voor de Nederlanders...
Cooperationquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:29 schreef Devolder het volgende:
DSM wil voor alle renners gelijke steun bieden. En omdat de andere nationaliteiten in de ploeg ook niet optimaal op de NK's gesteund kunnen worden, hebben ze het ook afgeschaald voor de Nederlanders...
Man, man wat een kutploeg.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:29 schreef Devolder het volgende:
Dit is een half uur geleden gedeeld door het account van het NK wielrennen en zou dus vrij accuraat moeten zijn gok ik zomaar.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Klopt die lijst? Dan heeft DSM ook geen Tusveld en dus gewoon _HELEMAAL NIEMAND_ aan de start. En dan start nr 2 van vorig jaar (Bax) niet. En geen Jan Willem van Schip voor in de ontsnapping.
Als DSM geen renners aan de start heeft snap ik dit overigens wel.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:29 schreef Devolder het volgende:
Bij de beloften doen er vijf mee!quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als DSM geen renners aan de start heeft snap ik dit overigens wel.
Puck Tietema start in elk geval. Goed, hij zal ook echt niks anders te doen hebben natuurlijk en hij kan er weer een schijtlollig filmpje van maken, maar toch...quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan écht niet.
Bas DNFema schijnt hersteld te zijn van een voedselvergiftiging, lees ik op het twitteraccount van het NK wielrennen. Het excuus voor een nieuwe DNF is alvast gevonden.
Bax had 'n positieve test in Zwitserland volgens mij.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Klopt die lijst? Dan heeft DSM ook geen Tusveld en dus gewoon _HELEMAAL NIEMAND_ aan de start. En dan start nr 2 van vorig jaar (Bax) niet. En geen Jan Willem van Schip voor in de ontsnapping.
Binck Burger naar de BinckBank?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eskil Huiting, dan móet je toch wel vernoemd zijn naar Ervik?
Ook nog een schaatsachtergrond, kan niet missen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eskil Huiting, dan móet je toch wel vernoemd zijn naar Ervik?
Was tot en met vorig jaar een van de kleppers in het continentale circuit.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:01 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Bax was tweede vorig jaar? Nooitvangehoord.jpg
Ja. Als de rest deze ochtend positief test of op andere mysterieuze wijze uit koers verdwijnt, maakt 'ie wel een kansje.quote:
Afgaande op z'n Strava een week niet gefietst. Na wat kloten in de Ardennen met z'n maatjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Rondje een stuk minder zwaar dan vorig jaar, uitrijden zou wel het doel zijn.
Die hebben de slag wel aardig gemist.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij de beloften doen er vijf mee!
Dit klinkt een beetje als de onderlinge wedstrijd binnen Eurosportquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:56 schreef Mykonos het volgende:
Kroonen klopt Van Belle in de sprint zo te zien.
Voorzichtige voorspelling; DNFquote:
Jij durft wel.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afgaande op z'n Strava een week niet gefietst. Na wat kloten in de Ardennen met z'n maatjes.
Kroonen lijkt wel een echte kampioenschapsrenner te zijn. Wint amper, maar won ook bij de junioren al eens 'n NK.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:07 schreef Mykonos het volgende:
[ twitter ]
Dacht dat Van Belle best rap was, die heeft misschien net teveel gedaan onderweg. Hij baalde ook flink op het filmpje
Ik dacht ook eerst dat het zaterdag of zondag zou zijn ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:33 schreef 4-elements het volgende:
Het is dat ik het ergens anders las, maar ik had niet door dat het NK vandaag is.
Tot nu toe is het ook niet echt reclame voor het Nederlandse wielrennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:33 schreef 4-elements het volgende:
Het is dat ik het ergens anders las, maar ik had niet door dat het NK vandaag is.
Denk dat Tom wel gaat knechten vandaag jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:38 schreef Halcon het volgende:
Tietema hangt al in het laatste wiel.
Dumoulin op kop. Gaat Tom weer knechten?
Door de TT snap ik wel dat het zondag niet kon, maar snap niet waarom ze niet vanavond of anders morgen rijden, dit is net niksquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:33 schreef 4-elements het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |