Van de KNWU site:quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja oke, maar geldt dat voor iedereen bij ploegen onder protour? Of hebben de ploegen die ik noemde nog een streepje voor? Zelf heb ik een pelotonfinish in de sportklasse als beste resultaat dus heb me hier nooit echt in verdiept
quote:Selectie
UCI Elite Men, onderdeel uitmakend van een bij de UCI geregistreerd weg-team zijn, indien tijdig ingeschreven, automatisch geplaatst.
Clubmannen - Elite zonder contract worden toegewezen door de commissie wegsport in samenwerking met de bondscoach. Hierbij zijn (inter-)nationale en/of regionale prestaties (met name districts- of regiokampioenschappen) in tijdrijden leidend. Daarnaast is de eerste van elk districts- of regiokampioenschap (1 uitslag) geplaatst.
Bijzonderheden
Alleen renners die zich persoonlijk hebben aangemeld via MijnKNWU komen in aanmerking voor selectie.
Het Nederlands kampioenschap tijdrijden voor Elite Mannen wordt verreden door UCI Elite Men alsmede Elite mannen zonder contract. Eliterenners mét contract hebben voorrang bij de selectie. Afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen komen extra startplekken vrij voor Elite renners zonder contract.
Ja, WT en PCT mag sowieso starten. Maar de interesse onder die renners voor dit soort events is laag.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja oke, maar geldt dat voor iedereen bij ploegen onder protour? Of hebben de ploegen die ik noemde nog een streepje voor? Zelf heb ik een pelotonfinish in de sportklasse als beste resultaat dus heb me hier nooit echt in verdiept
Maikel komt toch wel regelmatig voor?quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:47 schreef Fretwork het volgende:
Maikel Zijlaard DNS
Maar even serieus. What the fuck. Dat je je kind exact zo noemt als je broer heet, maar het dan laat spellen door dyslectische Danny van de buitenschoolse opvang.
Bij die stream staan enkel de uitslagen/tussentijden in beeld?quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:38 schreef Jason22 het volgende:
Toch een livestream: https://www.rtvdrenthe.nl(...)-tijdrijden-in-emmen
Dat leek me sowieso al de grootste concurrent gezien z'n slottijdrit in de Giro. Al is dit wel echt vlak utieraardquote:
Helaas wel. De tokkieficering van Nederland kent geen grenzen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maikel komt toch wel regelmatig voor?
En alleen startende en finishende renners. Blijkbaar is het geld op voor een motorquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij die stream staan enkel de uitslagen/tussentijden in beeld?
Jawel, maar toch voelt het een beetje als de AliExpress versie van Michaelquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maikel komt toch wel regelmatig voor?
Denk dat ze 1 tussentijd halverwege het rondje hebben en een aparte finish, waardoor de tijd halverwege niet gemeten wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:09 schreef Marcoss het volgende:
Apart om de 2e tussentijd dan zo dichtbij de finish te leggen, dat had ook na 21/22 minuten ofzo gekund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |