Arbeidsongeschikt is arbeidsongeschikt bal.quote:
Heb je daar noorderlicht fles?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
We zijn er hoor. Aan het Inarijärvi. Zoek maar op. Heb zin om weer eens met vaste grond onder de voeten te slapen
dichtbij Murmansk perkelequote:Op woensdag 1 juni 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
We zijn er hoor. Aan het Inarijärvi. Zoek maar op. Heb zin om weer eens met vaste grond onder de voeten te slapen
Gewoon ziekmelden jij, je gezondheid gaat boven de de omzet van je baasquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb morgen nog sluitdienst, dacht probeer dat nog met paar paracetamol. Tenzij ze aan de teleoon zeggen dat ik niet mag werken maar dat zal wel niet
Je vergaat van de pijn. Dat is je lichaam dat je iets probeert duidelijk te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb morgen nog sluitdienst, dacht probeer dat nog met paar paracetamol. Tenzij ze aan de teleoon zeggen dat ik niet mag werken maar dat zal wel niet
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Anders bel ik morgen je werk en zeg ik dat ik de mammie van ballie ben.
en ik de verbolgen vader..quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Anders bel ik morgen je werk en zeg ik dat ik de mammie van ballie ben.
shit hee bal...quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Dit komt door de sok en die zit echt niet strak.
[ afbeelding ]
Mja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo eigenwijs zijn dan en ziek meldenquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
1 dienstje kan nog wel. Dan wel ff ziekmelding.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:07 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1 dienstje kan nog wel. Dan wel ff ziekmelding.
Jezelf ziekmelden is geen zwakte hèquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:07 schreef bitterbal het volgende:
Als de zon een keertje onder zou gaan waarschijnlijk wel jaquote:
Ik heb ook wel eens mijn werk meer prioriteit gegeven dan mijn gezondheid, en toen lag ik 2 maanden in Tilburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |