Arbeidsongeschikt is arbeidsongeschikt bal.quote:
Heb je daar noorderlicht fles?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
We zijn er hoor. Aan het Inarijärvi. Zoek maar op. Heb zin om weer eens met vaste grond onder de voeten te slapen
dichtbij Murmansk perkelequote:Op woensdag 1 juni 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
We zijn er hoor. Aan het Inarijärvi. Zoek maar op. Heb zin om weer eens met vaste grond onder de voeten te slapen
Gewoon ziekmelden jij, je gezondheid gaat boven de de omzet van je baasquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb morgen nog sluitdienst, dacht probeer dat nog met paar paracetamol. Tenzij ze aan de teleoon zeggen dat ik niet mag werken maar dat zal wel niet
Je vergaat van de pijn. Dat is je lichaam dat je iets probeert duidelijk te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb morgen nog sluitdienst, dacht probeer dat nog met paar paracetamol. Tenzij ze aan de teleoon zeggen dat ik niet mag werken maar dat zal wel niet
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Anders bel ik morgen je werk en zeg ik dat ik de mammie van ballie ben.
en ik de verbolgen vader..quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Anders bel ik morgen je werk en zeg ik dat ik de mammie van ballie ben.
shit hee bal...quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Dit komt door de sok en die zit echt niet strak.
[ afbeelding ]
Mja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo eigenwijs zijn dan en ziek meldenquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
1 dienstje kan nog wel. Dan wel ff ziekmelding.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:07 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1 dienstje kan nog wel. Dan wel ff ziekmelding.
Jezelf ziekmelden is geen zwakte hèquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:07 schreef bitterbal het volgende:
Als de zon een keertje onder zou gaan waarschijnlijk wel jaquote:
Ik heb ook wel eens mijn werk meer prioriteit gegeven dan mijn gezondheid, en toen lag ik 2 maanden in Tilburgquote:
Ach vaak valt dat ook wel mee. Wat overdrijven zeg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezelf ziekmelden is geen zwakte hè
Straks maak je het alleen maar erger door je been te overbelasten
Tilburgquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens mijn werk meer prioriteit gegeven dan mijn gezondheid, en toen lag ik 2 maanden in Tilburg
Ja, dat was overdreven natuurlijk. Je had best wat kunnen doen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens mijn werk meer prioriteit gegeven dan mijn gezondheid, en toen lag ik 2 maanden in Tilburg
nou omdat ik niet binnen paar dagen van dit probleem af ben.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]waarom niet? welke kronkel in jouw hoofd verteld je dat dat niet kan? en vooral waarom?
denk je?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel veel mensen hadden zich in jouw situatie al lang ziekgemeld hoor.
Ja dat wens je niemand toequote:
Ja dat tekort aan personeel is hun probleem, niet het jouwe. Tenzij ze je opeens aandeelhouder en mede-eigenaar hebben gemaakt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou omdat ik niet binnen paar dagen van dit probleem af ben.en tekort aan personeel en gewoon
Ook ja. Bijna net zo ver weg als het Rovaniemi waar we vanochtend vertrokken zijn.quote:
gaat de kerstman een kaartje naar je moeder sturen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook ja. Bijna net zo ver weg als het Rovaniemi waar we vanochtend vertrokken zijn.
Ja. Je bent nu je eigen been naar de knoppen aan het lopen omdat je je te verantwoordelijk voelt.quote:
niet dat ik weet. moet ik misschien eerst even vragenquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat tekort aan personeel is hun probleem, niet het jouwe. Tenzij ze je opeens aandeelhouder en mede-eigenaar hebben gemaakt.
Doet de kerstman ieder jaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat de kerstman een kaartje naar je moeder sturen?
Ja maar jij bent natuurlijk supermachoquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach vaak valt dat ook wel mee. Wat overdrijven zeg.
k knaag liever mijn eigen been afquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien kun je met iemand van S&S ruilen voor een paar dagen.
DATquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
.en tekort aan personeel en gewoon
En kaartje naar de moeder van Fles sturen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij gaat ieder jaar naar rovaniemi?
Wat gaan jullie nu doen? Ik bedoel morgen, na het bier drinken en slapenquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook ja. Bijna net zo ver weg als het Rovaniemi waar we vanochtend vertrokken zijn.
insert @Haags met een oorverdovende 'nice'quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En kaartje naar de moeder van Fles sturen.
US zou Ballie ook aanbevelen om eens goed met de beentjes omhoog te gaan liggen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leen maar een beetje ambtenarenmentaliteit van Buda dan en blijf gewoon thuis,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |