Ik ervaar deze dag ook zo.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Druk hectisch dagje, tweede dag al achter elkaar, moet niet gekker worden.
@:Poetin, kap eens met die vuige strapatsen.
Ik had vanmorgen iets na half tien dat mijn internetverbinding wegviel en die van mijn collega ook. Terwijl zij Ziggo heeft en ik KPNquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb heel weinig gedaan vandaagquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ervaar deze dag ook zo.
Ga weg en laat me met rust
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Ja nou.. de dag startte al met 2 uur iemand aan de telefoon, dus voor mij ging deze dag wel ontzettend snelquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig gedaan vandaag
Dat is puur toeval want het ene is appelmoes en de andere perensap.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen iets na half tien dat mijn internetverbinding wegviel en die van mijn collega ook. Terwijl zij Ziggo heeft en ik KPN
Allebei suiker.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is puur toeval want het ene is appelmoes en de andere perensap.
U heeft een zeer speciale verwenkoffie verdiendquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou.. de dag startte al met 2 uur iemand aan de telefoon, dus voor mij ging deze dag wel ontzettend snelen tussendoor nog 2 Teams gesprekken
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is puur toeval want het ene is appelmoes en de andere perensap.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U heeft een zeer speciale verwenkoffie verdiend [ afbeelding ]
Komt door de hotpants.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]En allemaal mensen die wat van mij willen.. over 20 minuten sluit ik gewoon af en bekijkt iedereen het maar
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Straks nasi maar heb de kroepoek al op.
quote:
Misschien zit ze wel mee te kwijlenquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind je vriendin hier eigenlijk van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |