Ik ervaar deze dag ook zo.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Druk hectisch dagje, tweede dag al achter elkaar, moet niet gekker worden.
@:Poetin, kap eens met die vuige strapatsen.
Ik had vanmorgen iets na half tien dat mijn internetverbinding wegviel en die van mijn collega ook. Terwijl zij Ziggo heeft en ik KPNquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb heel weinig gedaan vandaagquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ervaar deze dag ook zo.
Ga weg en laat me met rust
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Ja nou.. de dag startte al met 2 uur iemand aan de telefoon, dus voor mij ging deze dag wel ontzettend snelquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig gedaan vandaag
Dat is puur toeval want het ene is appelmoes en de andere perensap.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen iets na half tien dat mijn internetverbinding wegviel en die van mijn collega ook. Terwijl zij Ziggo heeft en ik KPN
Allebei suiker.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is puur toeval want het ene is appelmoes en de andere perensap.
U heeft een zeer speciale verwenkoffie verdiendquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou.. de dag startte al met 2 uur iemand aan de telefoon, dus voor mij ging deze dag wel ontzettend snelen tussendoor nog 2 Teams gesprekken
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is puur toeval want het ene is appelmoes en de andere perensap.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U heeft een zeer speciale verwenkoffie verdiend [ afbeelding ]
Komt door de hotpants.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]En allemaal mensen die wat van mij willen.. over 20 minuten sluit ik gewoon af en bekijkt iedereen het maar
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Straks nasi maar heb de kroepoek al op.
quote:
Misschien zit ze wel mee te kwijlenquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind je vriendin hier eigenlijk van?
Uhm buiten de deur honger krijgen, thuis komen etenquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind je vriendin hier eigenlijk van?
Buiten de deur naar Michelinsterrenrestaurants loeren en thuis aan de lauwe berenklauw.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm buiten de deur honger krijgen, thuis komen eten
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buiten de deur naar Michelinsterrenrestaurants loeren en thuis aan de lauwe berenklauw.
Berenklauwquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buiten de deur naar Michelinsterrenrestaurants loeren en thuis aan de lauwe berenklauw.
Die zaden vind ik nooit zo’n succes in de yoghurt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Griekse yoghurt, gojibessen, mango, blauwe besjes, pompoenzaad, zonnebloemzaad, moerbeien, alsof je gezonde moedermelk rechtstreeks uit de borst van moedertje Aarde slurpt
Ik denk het niet hoor. Het personeelstekort is echt heel erg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je been eraf valt moet je toch wel stoppen?
Ja dan wel denk kquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat BB haar huis kan zien op die foto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |