Krijg je ook nog een gelakte nagel erbij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, normaal zou ik zeggen "leuk voor een bijna te jonge prostituee" maar staat je wel denk ik
Gelukkig is dat geen opvallende promiscue kleur.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een gelakte nagel erbij.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is dat geen opvallende promiscue kleur.
panter en tijger print komt je eigenlijk alleen mee weg als je een beetje beige bent of donkerderquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dat jasje van Morris Day eigenlijk wel willen hebben joh.
Weet bijna zeker dat ik er ook mee weg komquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
panter en tijger print komt je eigenlijk alleen mee weg als je een beetje beige bent of donkerder
ga nu deze als achtergrondje zetten:Dquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ik er ook mee weg kom
Voelt wel als thuis zeker.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze als achtergrondje zetten:D
[ afbeelding ]
Zon, Pyramides, palmbomen, mis alleen nog een led-strip, pakje hagelslag en een harig aaibaar beestje met kikkerogen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze als achtergrondje zetten:D
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Wilde even een smoothie maken.
Kapt de blender ermee.
Kapt de blender ermee.
Kapt de blender ermee.
Ja zo'n dikke Philips. Had hem al een jaar of vijf, zes denk ik. Had hem al heel lang niet meer gebruikt,quote:
Die mesjes draaien amper, hij bromt en dan na een paar seconden slaat ie vanzelf af, denk een beveiliging.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]Gaat lekker. Doet-ie helemaal niets meer?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar de onderkant van de kan, waar de mesjes op zitten, is van een soort plastic, en dat moet aansluiten op de motor en dat is ook plastic. Dus dat gaat slijten op den duur denk ik. Er leek ook een soort roest af te komen en het stonk.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n dikke Philips. Had hem al een jaar of vijf, zes denk ik. Had hem al heel lang niet meer gebruikt,
Denk het niet. Ik gebruik hem niet zo vaak meer als eerst want sMoOtHiEs ZiJn EeN eN aL sUiKeR.quote:
Meestal is dat laatste geen best teken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar de onderkant van de kan, waar de mesjes op zitten, is van een soort plastic, en dat moet aansluiten op de motor en dat is ook plastic. Dus dat gaat slijten op den duur denk ik. Er leek ook een soort roest af te komen en het stonk.
Toch slecht van zo'n apparaat, dat ze nooit lang meegaan. Maak hem steeds schoon volgens het boekje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal is dat laatste geen best teken.
Deze kopen, komt als beste uit de bus;quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch slecht van zo'n apparaat, dat ze nooit lang meegaan. Maak hem steeds schoon volgens het boekje.
verkeerde afslagquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kopen, komt als beste uit de bus;
https://www.coolblue.nl/p(...)%2Caclr_1101ljkBgME2
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kopen, komt als beste uit de bus;
https://www.coolblue.nl/p(...)%2Caclr_1101ljkBgME2
quote:Je bent naar een pagina geleid die niet bestaat. We helpen je graag de weg weer terug te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |