Zon, Pyramides, palmbomen, mis alleen nog een led-strip, pakje hagelslag en een harig aaibaar beestje met kikkerogen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze als achtergrondje zetten:D
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Wilde even een smoothie maken.
Kapt de blender ermee.
Kapt de blender ermee.
Kapt de blender ermee.
Ja zo'n dikke Philips. Had hem al een jaar of vijf, zes denk ik. Had hem al heel lang niet meer gebruikt,quote:
Die mesjes draaien amper, hij bromt en dan na een paar seconden slaat ie vanzelf af, denk een beveiliging.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]Gaat lekker. Doet-ie helemaal niets meer?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar de onderkant van de kan, waar de mesjes op zitten, is van een soort plastic, en dat moet aansluiten op de motor en dat is ook plastic. Dus dat gaat slijten op den duur denk ik. Er leek ook een soort roest af te komen en het stonk.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n dikke Philips. Had hem al een jaar of vijf, zes denk ik. Had hem al heel lang niet meer gebruikt,
Denk het niet. Ik gebruik hem niet zo vaak meer als eerst want sMoOtHiEs ZiJn EeN eN aL sUiKeR.quote:
Meestal is dat laatste geen best teken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar de onderkant van de kan, waar de mesjes op zitten, is van een soort plastic, en dat moet aansluiten op de motor en dat is ook plastic. Dus dat gaat slijten op den duur denk ik. Er leek ook een soort roest af te komen en het stonk.
Toch slecht van zo'n apparaat, dat ze nooit lang meegaan. Maak hem steeds schoon volgens het boekje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal is dat laatste geen best teken.
Deze kopen, komt als beste uit de bus;quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch slecht van zo'n apparaat, dat ze nooit lang meegaan. Maak hem steeds schoon volgens het boekje.
verkeerde afslagquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kopen, komt als beste uit de bus;
https://www.coolblue.nl/p(...)%2Caclr_1101ljkBgME2
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kopen, komt als beste uit de bus;
https://www.coolblue.nl/p(...)%2Caclr_1101ljkBgME2
quote:Je bent naar een pagina geleid die niet bestaat. We helpen je graag de weg weer terug te vinden.
Ja, dat is niet goed ontworpen dan. Misschien is er een beetje water in blijven staan? Dat zou ook niet uit moeten maken, maar goed, misschien een oorzaak?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch slecht van zo'n apparaat, dat ze nooit lang meegaan. Maak hem steeds schoon volgens het boekje.
Niet dat ik weet en dan had ik dat wel schoongemaakt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is niet goed ontworpen dan. Misschien is er een beetje water in blijven staan? Dat zou ook niet uit moeten maken, maar goed, misschien een oorzaak?
Ik heb het bij alles wat ik nu opzoek bij CBquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh zal URL beveiliging op zitten, deze; Vitamix Ascent A3500i Brushed Rvs
Raar, site een beetje brak of de database corrupt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het bij alles wat ik nu opzoek bij CB
Als je soms ook kijkt naar de ingrediënten van een brood uit de supermarkt, staat er wel 5x suiker op, maar dan onder een andere benamingquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:43 schreef Recce het volgende:
Ik kijk wat oudere afleveringen van de Keuringsdienst van Waarde. Als producenten geen suiker op de ingrediëntenlijst willen hebben, doen ze gedeioniseerd appelconcentraat in het product. Dat is geconcentreerd appelsap waar alles behalve de suiker is uitgehaald.Als er ergens iets van vruchtenextract in de ingrediëntenlijst staat, is het vaak gewoon suiker dus.
Je had het over een soort roest, vandaar die gedachte. Misschien zat er vocht op een plek waar het niet zou moeten komen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en dan had ik dat wel schoongemaakt.
Ja, wat een ellende. Als je de Keuringsdienst een tijdje kijkt, word je niet vrolijk van de voedselindustrie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je soms ook kijkt naar de ingrediënten van een brood uit de supermarkt, staat er wel 5x suiker op, maar dan onder een andere benaming(Suiker, glucose, Fructose, Melasse).
Oh, het bestaat ook?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, wow, ik wist niet dat dat een ding was. Maar nee, daar ben je onmogelijk druk mee, geloof ik.
van welke indrustrie wordt je nog wel vrolijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wat een ellende. Als je de Keuringsdienst een tijdje kijkt, word je niet vrolijk van de voedselindustrie.
Nee, helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wat een ellende. Als je de Keuringsdienst een tijdje kijkt, word je niet vrolijk van de voedselindustrie.
De wapenindustrie!quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van welke indrustrie wordt je nog wel vrolijk
Kitschbende is dat eigenlijk ook hè, plus een beetje zuur, kom je als machtig sequoiazaadje op de wereld en kun je tot 150 kilometer hoogte groeien sta je in zo'n lullig potje bij Ans uit Barneveld op de vensterbank.quote:
Als een bibberend worstje in een dekentje van deeg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het trekt hier ineens dicht.. moet bijna een lampje aan doenen ik zit onder een dekentje
Ja, dat denk ik dan ook. Zou eigenlijk niet mogen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had het over een soort roest, vandaar die gedachte. Misschien zat er vocht op een plek waar het niet zou moeten komen.
Als de wereld vergaat, groeit-ie alsnog uit tot een machtige boom en heeft-ie heel Europa aan z'n voeten liggen als land voor z'n kinderen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kitschbende is dat eigenlijk ook hè, plus een beetje zuur, kom je als machtig sequoiazaadje op de wereld en kun je tot 150 kilometer hoogte groeien sta je in zo'n lullig potje bij Ans uit Barneveld op de vensterbank.
Ja hier ookquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een bibberend worstje in een dekentje van deeg.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat, groeit-ie alsnog uit tot een machtige boom en heeft-ie heel Europa aan z'n voeten liggen als land voor z'n kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |