quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blij gezicht uitprinten en op je voorhoofd plakken
Ziet niemand en net echt
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met kip lijkt me dan weer net iets teveel naar kip smaken.
Heel natuurgetrouw..quote:
Brabants-rauwe-haring-broodje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, wil je dat het naar vis smaakt?
Misschien is weervrouw op TV wel iets voor je. Dan hoef je minder lang te staan en je hebt internationale ervaring met het weer, dus ik denk dat ze je wel aannemen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Vooral in de noordelijke helft vallen talrijke buien, soms met onweer. Hoe verder naar het zuiden, hoe meer ruimte de zon krijgt. Het is aan de frisse kant voor begin juni met temperaturen tussen 15 en 19 graden. Vanavond en vannacht wordt het droog en landinwaarts kan plaatselijk mist ontstaan. Het koelt af naar 6 graden. Morgen verloopt overwegend droog met flinke zonnige perioden. De middagtemperatuur komt uit tussen 19 en 22 graden.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is weervrouw op TV wel iets voor je. Dan hoef je minder lang te staan en je hebt internationale ervaring met het weer, dus ik denk dat ze je wel aannemen.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
*prikt nog een aantal keer in bitterbals been
Hier kreeg ik reclame van een tuincentrum onder.quote:Wetenschappers claimen vondst grootste plant ter wereld, naar schatting minstens 4500 jaar oud
Wetenschappers hebben in Australië een plant ontdekt die volgens hen de grootste ter wereld is. Het gaat om een zeegras dat zich uitstrekt over een gebied van 180 kilometer voor de westkust van het land.
Jammerquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier kreeg ik reclame van een tuincentrum onder.Ik heb hier geen ruimte voor, denk ik.
Heb je een groot balkon?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]Dan toch maar een sequoia op m'n balkon, denk ik.
jaquote:
Mooi!quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
en die vingerafdruk werkt als een tierelier
Welke vinger gebruik je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
en die vingerafdruk werkt als een tierelier
Sequoia-bonsai?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]Dan toch maar een sequoia op m'n balkon, denk ik.
Heb em niet gebruikt. Vond et wel confronterend genoeg de eerste nachtquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Heeft je horloge nog rare dingen waargenomen vannacht?
de duim?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke vinger gebruik je als ik vragen mag?
ga je die telefoon ook kopen of twijfel je nog?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Heeft je horloge nog rare dingen waargenomen vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |