Jij hebt zeker een foto met een karper op je tinderquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:38 schreef corehype het volgende:
Slaat nergens meer op man
Topics als ' vriendschap tussen man en vrouw moet kunnen' bijvoorbeeld, reageer je met een '' dan roepen droeftoeters al incel
Want ja het is niet erg als ze af en toe iemand pijpt enzo, je behoort tot de simpsen je reactie is: incel
![]()
wie neukt nou meer
klacht: mensen wien te pas en onpas
Bestel mijn boek "Van Incel tot Wincel tot Wincest".quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:43 schreef Näsenbar het volgende:
Wil je meer weten over dit onderwerp? Bestel dan mijn boek Van incel tot wincel.
Je denken te moeten bewijzen tegenover anderen die je totaal niet kent komt wel wat incellerig overquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:38 schreef corehype het volgende:
Slaat nergens meer op man
Topics als ' vriendschap tussen man en vrouw moet kunnen' bijvoorbeeld, reageer je met een '' dan roepen droeftoeters al incel
Want ja het is niet erg als ze af en toe iemand pijpt enzo, je behoort tot de simpsen je reactie is: incel
![]()
wie neukt nou meer
klacht: mensen wien te pas en onpas
Volgens mij is het Selenophilia.quote:
Moet dat niet wienthans met een h zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, in deze zin past “mensen wientans” beter.
Heb je een link waar ik hem kan bestellen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 02:24 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Bestel mijn boek "Van Incel tot Wincel tot Wincest".
Nog geen uitgever gevonden. Denk dat voornamelijk het onderwerp incest het probleem is.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:31 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Heb je een link waar ik hem kan bestellen?
Er is toch niemand die hem naar rechts swiped, dus nobody kers...quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:51 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een foto met een karper op je tinder
Ziek boek dus.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:35 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Nog geen uitgever gevonden. Denk dat voornamelijk het onderwerp incest het probleem is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |