SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Nou, hopen dat de puntentelling nog werkt dadelijk
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Toch nog derde plaats.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Puntenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zin in DT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Daily Maily.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een gedicht over Maanvis
zij is wel... euhTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Niet pink en niet floydquote:![]()
quote:
Een gedicht over Maanvis
ik weet ff niet wat ik precies moet doen om de puntentelling weer werkend te krijgen, maar we zijn ondereg
Een gedicht over Maanvis
Anwb bellenquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:13 schreef Maanvis het volgende:
ik weet ff niet wat ik precies moet doen om de puntentelling weer werkend te krijgen, maar we zijn ondereg![]()
![]()
Die gozer van Lingo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Puntje voor Fosh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SwJ ofzo iig nietquote:
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
Ooh ik begin echt te klappertanden nu. 2 paracetamol en te bed. Nog veel plezier allemaal. En speciaal voor f❤️s heel veel kusjes en slaap lekker lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee!quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:27 schreef Ferrous het volgende:
Ooh ik begin echt te klappertanden nu. 2 paracetamol en te bed. Nog veel plezier allemaal. En speciaal voor f❤️s heel veel kusjes en slaap lekker lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heel veel beterschap en knuffels en kusjes en hoop dat je je morgen al een stuk beter voelt! Slaap lekker liefsfe Ferr💗us
![]()
![]()
![]()
![]()
Beterschap gewenst.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:27 schreef Ferrous het volgende:
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu alquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
We are back ffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:![]()
Nog wat leuks beleefd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je zou denken van niet
Gewerkt feest gehad dit weekend.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Mikey.![]()
Nog wat leuks beleefd?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet meer gewend zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PUNTENTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
@mario390 vieslollyTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Rustig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal ik druk gaan doen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een gedicht over Maanvis
ghehgequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
2:30 eerste monitor hopelijkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
DT is voor mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dankjewel monitor
Een gedicht over Maanvis
Jij hebt het gefixed.quote:![]()
![]()
![]()
hap hapquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ad is gewoon de wappie van voor de wappiesTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik kon zelfs filmpjes zien van 2014.quote:Op woensdag 1 juni 2022 02:50 schreef Maanvis het volgende:
Ad is gewoon de wappie van voor de wappies“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ik gewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer niet.quote:
Stiekem tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zijn de mooiste.quote:
Zijn we allemaal winnaars ik ga slapen trustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wakker blijven.quote:Op woensdag 1 juni 2022 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn we allemaal winnaars ik ga slapen trusten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer je kijkt naar de bosrand....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: