paracatemol had ze al gezegd, Zei dat ik in dehoreca werkte dus dat het wat lastig is zo maar daar zei ze niet op dat ik nu niet meer mag werkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even de arts bellen met de vraag of je ermee mag werken en welke pijnstillers ie aanraadt.
ja. Normaal deed hets nachts niet echt pijn maar nu ookquote:
Mijn pet van huisartsen is wat dat betreft niet zo hoog meerquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paracatemol had ze al gezegd, Zei dat ik in dehoreca werkte dus dat het wat lastig is zo maar daar zei ze niet op dat ik nu niet meer mag werken
Niet in mijn jogging broek.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In driedelig pak met een stropdas?
waarom niet?quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn pet van huisartsen is wat dat betreft niet zo hoog meer
Beetje overdrijven. Huilend aan haar broekspijp hangen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Normaal deed hets nachts niet echt pijn maar nu ook![]()
Heb morgen dat intake gesprek met die verpleegkundige van ziekenhuis, ga ik nog wel benadrukken dat het echt pijn doet
gaat via telefoon maar zal flink kermenquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje overdrijven. Huilend aan haar broekspijp hangen.
Dat je heel erg met ze mee moet denken omdat ze zelf alles afdoen met ‘neem een paracetamolletje en kijk het even aan’.quote:
gezegd dat je in de horeca werkt, niet gewoon dat je heel de dag op dat been staat?quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paracatemol had ze al gezegd, Zei dat ik in dehoreca werkte dus dat het wat lastig is zo maar daar zei ze niet op dat ik nu niet meer mag werken
IJselijk gillen danquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat via telefoon maar zal flink kermen
Ja dat is wel beetje onze nederlandse mentaliteit maar ik deed mijn broek open en ze zag gelijk waar het rood was. Had ik niet eens gezien nog en ze keek wat zorgelijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je heel erg met ze mee moet denken omdat ze zelf alles afdoen met ‘neem een paracetamolletje en kijk het even aan’.
jawel heb gezegd dat ik veel loop en dat het dan alleen maar pijnlijker word dus of ik nu doorverwezen mag wordenquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
gezegd dat je in de horeca werkt, niet gewoon dat je heel de dag op dat been staat?
Huehue?quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje onze nederlandse mentaliteit maar ik deed mijn broek open en ze zag gelijk waar het rood was. Had ik niet eens gezien nog en ze keek wat zorgelijk
Er zit al weer bijna 42% van het jaar er opquote:
het is echt asburd hoe snel de tijd gaat hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit al weer bijna 42% van het jaar er op
Straks liggen de nieuwe jaaragenda's weer in de winkelquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit al weer bijna 42% van het jaar er op
Mja, maar dit is veroorzaakt doordat je elke dag van hier naar Leeuwarden loopt met een dienblad. Dan lijkt het me niet goed om dat te blijven doen als je stikt van de pijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje onze nederlandse mentaliteit maar ik deed mijn broek open en ze zag gelijk waar het rood was. Had ik niet eens gezien nog en ze keek wat zorgelijk
Heb geloof ik nog kruidnoten liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |