ja natuurlijkquote:
neuhquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef Haags het volgende:
Als er nu een ijstijd uitbreekt zijn we wel echt redelijk fucked met z´n allen hé?
Denk eerder nooit meer want je ruikt na twee dagen naar de cholesterol van Jabba.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dan ga je de hele dag snacks en patat willen
Wel als ze nog van die antieke CRT schermen heeft die net zoveel gebruiken als een fabriekquote:
Allemaal opwarmen op kantoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef Haags het volgende:
Als er nu een ijstijd uitbreekt zijn we wel echt redelijk fucked met z´n allen hé?
Ik game op een laptop.quote:
Elke dag nieuwe batterijen in je meppertquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en er vliegen niet 100 muggen rond ofzo
Droger heb ik niet eensquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk
grootste slurper hier zin de wasmachine en de droger maar de kookplaat valt mee
maar nogmaals, er is korting op stroom dus dat zou niet zoveel moeten kosten?
Nah, scheelt weer even verzuipen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef Haags het volgende:
Héb ik ook nog ergens.quote:
Ik heb mijn elektrische meppert echt al jaren en volgens mij nog nooit nieuwe batterijen in hoeven doenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag nieuwe batterijen in je meppert
Tuurlijk. Maar die gebruiken bijvoorbeeld goedkoper materiaal etc. dus een prutsvulling kost dan hetzelfde als een kwaliteitsvulling.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met het tekort aan tandartsen is er voor die prutsers ook wel werk.
die van mij kan je in het stopcontact opladen zag ik laatstquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn elektrische meppert echt al jaren en volgens mij nog nooit nieuwe batterijen in hoeven doen
Zelf je kleding droog blazen in de horrorwinter van 2022/2023.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das maar goed dan want die verbruikt veel stroom![]()
Consumentenbondserpentquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das maar goed dan want die verbruikt veel stroom![]()
Ik had zo’n ding, maar hij was bij mij heel snel kapotquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn elektrische meppert echt al jaren en volgens mij nog nooit nieuwe batterijen in hoeven doen
Ik heb zo'n ding een keer tegen mijn blote piel gehad, die komen er bij mij niet inquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had zo’n ding, maar hij was bij mij heel snel kapot
Heb volgens mij gewoon deze https://www.drogist.nl/hg(...)d5ziN3GhlJvEpsXXG8M0quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had zo’n ding, maar hij was bij mij heel snel kapot
mijn 27" schermen verstoken ook 60watt per stuk hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel als ze nog van die antieke CRT schermen heeft die net zoveel gebruiken als een fabriek
is dat veel?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn 27" schermen verstoken ook 60watt per stuk hoor
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding een keer tegen mijn blote piel gehad, die komen er bij mij niet in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |