Of hij ramt gewoon zijn busje door de voordeurquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
Nu is die voordeur beneden kapot en staat er in de dhl app dat ze verwachten het pakketje in de brievenbus te doen. Hij komt alleen niet binnen, dus hoop dat die alsnog aanbelt zodat ik naar beneden kan
mjaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Druk en ze hebben ook wat prijsverhogingen zeg maar. Denk dat het uiteindelijk ook 25-30% duurder uit gaat vallen.
hmm dat kan ook jaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij ramt gewoon zijn busje door de voordeur
Ga gewoon voor de deur zitten wachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
Nu is die voordeur beneden kapot en staat er in de dhl app dat ze verwachten het pakketje in de brievenbus te doen. Hij komt alleen niet binnen, dus hoop dat die alsnog aanbelt zodat ik naar beneden kan
ja eerst eten :pquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga gewoon voor de deur zitten wachten
Keer een lekkage gehad aan een kant en al het lood werk rondom de dakkapellen is ook slecht. Dus moet maar keertje gebeuren.quote:
Klinkt als een buutnlanderquote:
Is zo'n Legobouwerquote:
Dit is codetaal voor iets hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:59 schreef Haags het volgende:
Jong0ns ik heb de kip zo heerlijk gemarineerd he
Dan door de zure appel heenbijten jaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keer een lekkage gehad aan een kant en al het lood werk rondom de dakkapellen is ook slecht. Dus moet maar keertje gebeuren.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. het betekend dat mevrouw Haags got lucky
mijn lego skywalker was veel te snel klaar, nu ben ik teleurgesteldquote:
Kapotgooien en opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn lego skywalker was veel te snel klaar, nu ben ik teleurgesteld
Wilde zeggen dat ze de DeLorean weer op voorraad hadden, maar is zo te zien al weer opquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn lego skywalker was veel te snel klaar, nu ben ik teleurgesteld
oeh die is wel nicequote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde zeggen dat ze de DeLorean weer op voorraad hadden, maar is zo te zien al weer ophttps://www.lego.com/nl-n(...)e-time-machine-10300
quote:
die 488?quote:
neequote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die 488?
Die stond opgebouwd in de winkel. die zag er wel nice uit ja.
Maar als ik zelf al die stickertjes moet doen, wordt het niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |