zo heb ik het wel gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah nice! Beetje rommel in de onderste helft en tof spul achter het glas?
Het boeket.quote:
is natuurlijk ruimte voor hequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe ga je die deurtjes opendoen als je kast achter de bank staat?
en politiebureau, en en en en en en en en en en.................quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het boeket.
Of ja, die zit nog in de verzenddoos, ik heb ook nog de boekwinkel en de bonsai staan.
En niet echt plek om het makkelijk te laten liggen nu, anders was 's avonds even een half uurtje nog wel te doen. Fwp.quote:
oh dat heb ik dan weer wel ondertussenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En niet echt plek om het makkelijk te laten liggen nu, anders was 's avonds even een half uurtje nog wel te doen. Fwp.
O het klonk alsof je ging proppenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
is natuurlijk ruimte voor he
hij staat niet pal achter de bank ofzo
Omdat een warm huis een eerste levensbehoefte is?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
man man man dat filmpje,
750 in de maand dec en jan. geloof ik
Filmpje in het artikel
https://nos.nl/artikel/24(...)veel-meer-per-1-juli
Dan vraag ik mij waarom deze mensen nog die verwarming aanlaten
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
O het klonk alsof je ging proppen
Rare vraag van iemand die het onder de 21 graden te koud vindt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
man man man dat filmpje,
750 in de maand dec en jan. geloof ik
Filmpje in het artikel
https://nos.nl/artikel/24(...)veel-meer-per-1-juli
Dan vraag ik mij waarom deze mensen nog die verwarming aanlaten
ja ze moeten bijlenen om het te betalen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat een warm huis een eerste levensbehoefte is?
Ik heb de verwarming niet aan gehad hequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rare vraag van iemand die het onder de 21 graden te koud vindt.
Ik denk dat je onderschat hoe koud een écht slecht geïsoleerd huis kan zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze moeten bijlenen om het te betalen.
waarom geen dekentje? serieus?Ik begrijp niet waarom ze dan vol die verwarming aanzetten
Hier was het 15 graden. Den haag is ook een tochtig huis, ook 15 graden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe koud een écht slecht geïsoleerd huis kan zijn.
Mja. Achterlijk dat die keuze überhaupt gemaakt moet worden terwijl we gewoon gratis gas in de grond hebben zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze moeten bijlenen om het te betalen.
waarom geen dekentje? serieus?Ik begrijp niet waarom ze dan vol die verwarming aanzetten
Ik overweeg een zibro kamin.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tochtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ja die prijzen zijn werkelijkwaar absurd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Achterlijk dat die keuze überhaupt gemaakt moet worden terwijl we gewoon gratis gas in de grond hebben zitten
Ook wel grappig om te zien hoe men wanhopig probeert om de stijging in gas en olie op Oekraine-Rusland af te schuiven terwijl die opwaartse trend al ruim een jaar zichtbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |