quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:35 schreef exode het volgende:
Allemaal dansend in een kring om onze tassen heen![]()
Van Elton John tot Toto.
Wij hebben ook mazzel gehad met 2 zakelijke verbouwingen vorig jaar. Wil niet weten wat het nu zou kostenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:07 schreef Bami het volgende:
Ik denk idd andere offerte afwachten en dan knoop doorhakken, want ik ben met de NOS eens dat de kans dat de prijzen semi binnenkort gaan dalen nihil is.
Prijs me nog steeds gelukkig dat wij vorig jaar verbouwd hebben en dat niet uitgesteld hebben ivm de prijzen. Het was er namelijk niet beter op geworden, als ik de huidige offertes zo langs hoor komen.
Ik betaalde gisteren 13,50 voor een pond dus jij hebt nog een koopjequote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:19 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wij hebben ook mazzel gehad met 2 zakelijke verbouwingen vorig jaar. Wil niet weten wat het nu zou kosten![]()
@:exode, kunnen de goede dakpannen niet hergebruikt worden? Zal toch best wel in prijs schelen, denk ik?
...en we eten kibbeling vanavond. 11 euro voor een pond![]()
Pics or it didn’t happen inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:40 schreef exode het volgende:
Vandaag werd onze markies geplaatst, ik zit inmiddels op kantoor en verloofde Appt dat er al 3 mensen zijn komen vragen waar we de markies hebben gekocht.![]()
Wij zijn trendsetters, dat is nieuw.
De overbuurman wilde ook een markies maar vond ze allemaal ouderwets en het huis een uitstraling van een ijssalon geven. Maar die van ons was heeeel anders dan hij allemaal had gezien.
Jaja, foto, doen we nog, nu regent het geloof ik.
Ergens in de komende weken, ga ik de voordeur en het raamkozijn verven, dan hebben wij echt een sjiek huis. Van groen/beige naar wit met antraciet. (die laatste kleur is hip he geloof ik....dat is dan weer jammer wij zijn niet hip)
Voor het dak komt volgende week nog een ander bedrijf en daarna hakken we de knoop door. Zwager (aannemer) vond de prijs heel normaal trouwens....hij ziet dit soort prijzen alleen nog maar voorbijkomen.
Nee, die is hem helaas gepeerd. Er heeft ruim 2 uur een heli boven de wijk gehangen en ik zag regelmatig politie in de wijk rijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan waren we wel de gekke-handjes-brigade geweest. Ik merk dat het los van gezelschap verder ook toch nog een onderneming is (met een chemo gepland de volgende ochtend). @:vencodark en @:Adrian4 genieten jullie ff dubbel en dwars, wil je!! En verslag uitbrengen aub.
@:Rijstebuiltje wat eng. Maar die persoon werd opgepakt en heeft verder geen schade aangericht?
De dakpannen zijn 96 jaar oud he, ik heb gekeken de pannen zelf zijn 2 euro per stuk. Dus daar zit het hem niet in.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:19 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wij hebben ook mazzel gehad met 2 zakelijke verbouwingen vorig jaar. Wil niet weten wat het nu zou kosten![]()
@:exode, kunnen de goede dakpannen niet hergebruikt worden? Zal toch best wel in prijs schelen, denk ik?
...en we eten kibbeling vanavond. 11 euro voor een pond![]()
Wij hebben antracieten dakpannen gelegd vorig jaar. Knoopt een voorbijganger een praatje aan, dat zwart vast mooier was geweest in combinatie met de kleur stenen van de gevelquote:
Ow dakpannen heb ik niet zo'n mening over, ik dacht aan schilderwerk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:52 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wij hebben antracieten dakpannen gelegd vorig jaar. Knoopt een voorbijganger een praatje aan, dat zwart vast mooier was geweest in combinatie met de kleur stenen van de gevel(Wij hebben niks bijzonders qua huis)
We kozen gewoon iets nets neutraals wat de buren ook oke vonden.
Zoooo dan, was die kibbeling met gouden spikkels ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik betaalde gisteren 13,50 voor een pond dus jij hebt nog een koopjeik zei ook al tegen mijn man, dat was een aantal jaar geleden toch iets van 7,50
Maar misschien is dat inmiddels ook wel 10 jaar geleden
Geen idee hoeveel dakpannen er op een dak liggen, maar dat tikt toch aan, al zijn ze 2 euro per stukquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:36 schreef exode het volgende:
[..]
De dakpannen zijn 96 jaar oud he, ik heb gekeken de pannen zelf zijn 2 euro per stuk. Dus daar zit het hem niet in.
Het is wat het is, we wachten de andere offerte af. En dan kiezen we 1 van de 2. Wat moet je met geld in je leven tenslotte....:)
Onze kleur dakpan werd niet meer gemaakt. Toen meende de gemeente dat we een vergunning aan moesten vragen vanwege andere kleur, maar uiteindelijk hoefde dat niet en kwam alles wat niet-extreem was gewoon door de welstandscommissie-keuring.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:54 schreef exode het volgende:
Wij mogen alleen rooie pannen. Oude Holle natuurrood, google that!
853 gewone dakpannen, kachinnnng. En dan ook nog nokpannen, gevelpannen, eindpannen en nog wat geloof ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel dakpannen er op een dak liggen, maar dat tikt toch aan, al zijn ze 2 euro per stukMaar 96 jaar is wel oud idd. Hoewel, vroegah maakten ze nog wel kwaliteit
Dat zijn er nogal watquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:34 schreef exode het volgende:
[..]
853 gewone dakpannen, kachinnnng. En dan ook nog nokpannen, gevelpannen, eindpannen en nog wat geloof ik.
Nee, onze dakpannen moeten binnen 2 jaar echt vervangen worden. Als je er 1 van het dak haalt en te hard knijpt, barst ie. Ze zijn nog niet poreus dus ken nog net.
Oh, dat is wel echt zonde, jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:49 schreef hilliebillie het volgende:
Wordt net door man wakker gemaakt met de vraag of ik weet waarom de douche aan staat.. uhm nee..
Kids hebben droge haren dus ik denk dat man tijdens het slaapwandelen de douche heeft aangezet (al wordt ik daar vaak wel wakker van als hij uit bed gaat, en nu dus niet, toch m’n radar maar weer eens aanscherpen)
Maar goed, die douche heeft dus behoorlijk lang aangestaan want alles is zijknat van de condens![]()
Niks wat niet opdroogt nu met de ramen open, al zal ik voor de zekerheid maar wachten met de muren op de overloop te texen, dat stond eigenlijk (eindelijk) voor vandaag op de planning nadat ze een tijd terug gestuuct zijn want die muren waren ook vochtig.
Ben benieuwd wanneer Vattenfall de verbruikscijfers inlaadt dat ik kan zien vanaf welke tijd de douche aangestaan heeft.
Gelukkig kost gas niet zoveel tegenwoordig![]()
Maja, tis gebeurd, hopelijk niet vaker deze fratsen 😂
Oi, das kut. Hallooo energierekeningquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:49 schreef hilliebillie het volgende:
Wordt net door man wakker gemaakt met de vraag of ik weet waarom de douche aan staat.. uhm nee..
Kids hebben droge haren dus ik denk dat man tijdens het slaapwandelen de douche heeft aangezet (al wordt ik daar vaak wel wakker van als hij uit bed gaat, en nu dus niet, toch m’n radar maar weer eens aanscherpen)
Maar goed, die douche heeft dus behoorlijk lang aangestaan want alles is zijknat van de condens![]()
Niks wat niet opdroogt nu met de ramen open, al zal ik voor de zekerheid maar wachten met de muren op de overloop te texen, dat stond eigenlijk (eindelijk) voor vandaag op de planning nadat ze een tijd terug gestuuct zijn want die muren waren ook vochtig.
Ben benieuwd wanneer Vattenfall de verbruikscijfers inlaadt dat ik kan zien vanaf welke tijd de douche aangestaan heeft.
Gelukkig kost gas niet zoveel tegenwoordig![]()
Maja, tis gebeurd, hopelijk niet vaker deze fratsen 😂
Nee een deur op slot of ander obstakel gaat niet werken, naar het toilet gaan ‘s nachts moet ook nog gaan (en dat gaat vaak ook zonder dat hij er bewust bij is) en dan gaat ie een andere plek zoeken waar hij denkt te moeten zijn.. (afkloppen, dit gedeelte gaat gelukkig al een hele tijd goed 🤞🏻)quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oi, das kut. Hallooo energierekeningKan de kamerdeur niet op slot of een traphekje tussen de deur? Is iig een obstakel. Lijkt mij ook eng, slaapwandelen.
Zoon zn kiezen zijn aant wisselen en dat doet zeer met kauwen. Dan moet ik hem natuurlijk geen appel mee naar school geven
In dat hotelquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Nee een deur op slot of ander obstakel gaat niet werken, naar het toilet gaan ‘s nachts moet ook nog gaan (en dat gaat vaak ook zonder dat hij er bewust bij is) en dan gaat ie een andere plek zoeken waar hij denkt te moeten zijn.. (afkloppen, dit gedeelte gaat gelukkig al een hele tijd goed 🤞🏻)
Maar dat is wel de reden dat ik meestal wel wakker wordt als hij in de nacht uit bed gaat, zodat ik kan volgen welke ruimtes hij in gaat.. maar soms slaap ik dus wat vaster blijkbaar.
En dat hij zittend op het toilet verder slaapt daarin laat ik hem meestal voortaan, dat moet hij zelf weten![]()
Gelukkig doet hij geen echt gevaarlijke dingen. Wel dingen waar we achteraf om kunnen lachen maar op het moment zelf vind ik het vaak maar irritant, maar dat komt omdat ik beter functioneer als ik gewoon door kan slapen![]()
(Zo heeft hij ooit naakt op de gang in een hotel gestaan op zoek naar het toilet, hij had de deur al achter zich dicht getrokken, hij moet echt blij zijn dat ik wakker werd, anders was het echt heel awkward geworden voor hem 😅😂)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |