abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204923151
Allemaal dansend in een kring om onze tassen heen *O*
Van Elton John tot Toto.
pi_204923179
Vandaag werd onze markies geplaatst, ik zit inmiddels op kantoor en verloofde Appt dat er al 3 mensen zijn komen vragen waar we de markies hebben gekocht. O+
Wij zijn trendsetters, dat is nieuw.

De overbuurman wilde ook een markies maar vond ze allemaal ouderwets en het huis een uitstraling van een ijssalon geven. Maar die van ons was heeeel anders dan hij allemaal had gezien.

Jaja, foto, doen we nog, nu regent het geloof ik.

Ergens in de komende weken, ga ik de voordeur en het raamkozijn verven, dan hebben wij echt een sjiek huis. Van groen/beige naar wit met antraciet. (die laatste kleur is hip he geloof ik....dat is dan weer jammer wij zijn niet hip)

Voor het dak komt volgende week nog een ander bedrijf en daarna hakken we de knoop door. Zwager (aannemer) vond de prijs heel normaal trouwens....hij ziet dit soort prijzen alleen nog maar voorbijkomen. ;(
pi_204923534
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 15:35 schreef exode het volgende:
Allemaal dansend in een kring om onze tassen heen *O*
Van Elton John tot Toto.
:D

Wat is wijsheid in deze, nu offerte die hoog zal zijn of nog ffies wachten... las net wel een artikel op NOS dat deze hoge prijzen ook niet snel meer zullen dalen, dus dan zou ik denken: nu offerte voordat de prijzen nóg hoger worden. Tis gewoon bagger in deze tijd.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_204923866
Ik denk idd andere offerte afwachten en dan knoop doorhakken, want ik ben met de NOS eens dat de kans dat de prijzen semi binnenkort gaan dalen nihil is.

Prijs me nog steeds gelukkig dat wij vorig jaar verbouwd hebben en dat niet uitgesteld hebben ivm de prijzen. Het was er namelijk niet beter op geworden, als ik de huidige offertes zo langs hoor komen. :{
pi_204923948
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 17:07 schreef Bami het volgende:
Ik denk idd andere offerte afwachten en dan knoop doorhakken, want ik ben met de NOS eens dat de kans dat de prijzen semi binnenkort gaan dalen nihil is.

Prijs me nog steeds gelukkig dat wij vorig jaar verbouwd hebben en dat niet uitgesteld hebben ivm de prijzen. Het was er namelijk niet beter op geworden, als ik de huidige offertes zo langs hoor komen. :{
Wij hebben ook mazzel gehad met 2 zakelijke verbouwingen vorig jaar. Wil niet weten wat het nu zou kosten :{

@exode, kunnen de goede dakpannen niet hergebruikt worden? Zal toch best wel in prijs schelen, denk ik?

...en we eten kibbeling vanavond. 11 euro voor een pond :X

[ Bericht 3% gewijzigd door Mushanga71 op 31-05-2022 17:28:50 ]
If they say
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 19:44:06 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204925322
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 17:19 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Wij hebben ook mazzel gehad met 2 zakelijke verbouwingen vorig jaar. Wil niet weten wat het nu zou kosten :{

@:exode, kunnen de goede dakpannen niet hergebruikt worden? Zal toch best wel in prijs schelen, denk ik?

Ik betaalde gisteren 13,50 voor een pond dus jij hebt nog een koopje :D ik zei ook al tegen mijn man, dat was een aantal jaar geleden toch iets van 7,50 :? Maar misschien is dat inmiddels ook wel 10 jaar geleden :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 15:40 schreef exode het volgende:
Vandaag werd onze markies geplaatst, ik zit inmiddels op kantoor en verloofde Appt dat er al 3 mensen zijn komen vragen waar we de markies hebben gekocht. O+
Wij zijn trendsetters, dat is nieuw.

De overbuurman wilde ook een markies maar vond ze allemaal ouderwets en het huis een uitstraling van een ijssalon geven. Maar die van ons was heeeel anders dan hij allemaal had gezien.

Jaja, foto, doen we nog, nu regent het geloof ik.

Ergens in de komende weken, ga ik de voordeur en het raamkozijn verven, dan hebben wij echt een sjiek huis. Van groen/beige naar wit met antraciet. (die laatste kleur is hip he geloof ik....dat is dan weer jammer wij zijn niet hip)

Voor het dak komt volgende week nog een ander bedrijf en daarna hakken we de knoop door. Zwager (aannemer) vond de prijs heel normaal trouwens....hij ziet dit soort prijzen alleen nog maar voorbijkomen. ;(
Pics or it didn’t happen inderdaad :+

Antraciet is volgens mij niet meer hip hoor, eerder een jaar of vijf geleden. Maar ik ben ook nooit goed op de hoogte, ik vind dingen vaak leuk als iedereen het al heeft _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204925418
Antraciet :N
Zwart :Y O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 31 mei 2022 @ 20:06:15 #8
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_204925662
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 08:49 schreef Quoi het volgende:

[..]
Dan waren we wel de gekke-handjes-brigade geweest. Ik merk dat het los van gezelschap verder ook toch nog een onderneming is (met een chemo gepland de volgende ochtend :') ). @:vencodark en @:Adrian4 genieten jullie ff dubbel en dwars, wil je!! En verslag uitbrengen aub.

@:Rijstebuiltje wat eng. Maar die persoon werd opgepakt en heeft verder geen schade aangericht?
Nee, die is hem helaas gepeerd. Er heeft ruim 2 uur een heli boven de wijk gehangen en ik zag regelmatig politie in de wijk rijden.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_204926030
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 17:19 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

@:exode, kunnen de goede dakpannen niet hergebruikt worden? Zal toch best wel in prijs schelen, denk ik?

De dakpannen zijn 96 jaar oud he, ik heb gekeken de pannen zelf zijn 2 euro per stuk. Dus daar zit het hem niet in.

Het is wat het is, we wachten de andere offerte af. En dan kiezen we 1 van de 2. Wat moet je met geld in je leven tenslotte....:)
pi_204926059
We hebben overigens de afgelopen 2 jaar veel laten isoleren en andere gasbesparende maatregelen genomen. Zo blij dat dat bijna allemaal gedaan is nu. Die bedrijven zitten nu ramvol en vragen de hoofdprijs.
pi_204926222
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 19:49 schreef Vanyel het volgende:
Antraciet :N
Zwart :Y O+
Wij hebben antracieten dakpannen gelegd vorig jaar. Knoopt een voorbijganger een praatje aan, dat zwart vast mooier was geweest in combinatie met de kleur stenen van de gevel :? (Wij hebben niks bijzonders qua huis) _O- We kozen gewoon iets nets neutraals wat de buren ook oke vonden.
pi_204926245
Ik liep vanavond dag 1 van de avondvierdriedaagse. Was voor het eerst voor J. Met een geweldige hoosbui na 3 km. Ik ben benieuwd of hij morgen nog mee wil _O-
pi_204926254
Wij mogen alleen rooie pannen. Oude Holle natuurrood, google that!

Ik kom net uit de kroeg met collega's en het voordeel van 0.0 drinken is dat ik nu veel chantage materiaal heb.
pi_204926278
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:52 schreef Hupje het volgende:

[..]
Wij hebben antracieten dakpannen gelegd vorig jaar. Knoopt een voorbijganger een praatje aan, dat zwart vast mooier was geweest in combinatie met de kleur stenen van de gevel :? (Wij hebben niks bijzonders qua huis) _O- We kozen gewoon iets nets neutraals wat de buren ook oke vonden.
Ow dakpannen heb ik niet zo'n mening over, ik dacht aan schilderwerk.

Maar ik verwonder me altijd bijzonder over mensen die langslopen en dan een mening denken te moeten uiten over je huis.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204926337
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 19:44 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik betaalde gisteren 13,50 voor een pond dus jij hebt nog een koopje :D ik zei ook al tegen mijn man, dat was een aantal jaar geleden toch iets van 7,50 :? Maar misschien is dat inmiddels ook wel 10 jaar geleden :')
Zoooo dan, was die kibbeling met gouden spikkels ofzo :o Half jaar geleden was het hier nog 8 euro. Nouja, het was wel lekker :9
If they say
pi_204926358
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:36 schreef exode het volgende:

[..]
De dakpannen zijn 96 jaar oud he, ik heb gekeken de pannen zelf zijn 2 euro per stuk. Dus daar zit het hem niet in.

Het is wat het is, we wachten de andere offerte af. En dan kiezen we 1 van de 2. Wat moet je met geld in je leven tenslotte....:)
Geen idee hoeveel dakpannen er op een dak liggen, maar dat tikt toch aan, al zijn ze 2 euro per stuk ;) Maar 96 jaar is wel oud idd. Hoewel, vroegah maakten ze nog wel kwaliteit :s)
If they say
pi_204926499
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:54 schreef exode het volgende:
Wij mogen alleen rooie pannen. Oude Holle natuurrood, google that!
Onze kleur dakpan werd niet meer gemaakt. Toen meende de gemeente dat we een vergunning aan moesten vragen vanwege andere kleur, maar uiteindelijk hoefde dat niet en kwam alles wat niet-extreem was gewoon door de welstandscommissie-keuring.
pi_204926692
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Geen idee hoeveel dakpannen er op een dak liggen, maar dat tikt toch aan, al zijn ze 2 euro per stuk ;) Maar 96 jaar is wel oud idd. Hoewel, vroegah maakten ze nog wel kwaliteit :s)
853 gewone dakpannen, kachinnnng. En dan ook nog nokpannen, gevelpannen, eindpannen en nog wat geloof ik.

Nee, onze dakpannen moeten binnen 2 jaar echt vervangen worden. Als je er 1 van het dak haalt en te hard knijpt, barst ie. Ze zijn nog niet poreus dus ken nog net.
pi_204928475
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 21:34 schreef exode het volgende:

[..]
853 gewone dakpannen, kachinnnng. En dan ook nog nokpannen, gevelpannen, eindpannen en nog wat geloof ik.

Nee, onze dakpannen moeten binnen 2 jaar echt vervangen worden. Als je er 1 van het dak haalt en te hard knijpt, barst ie. Ze zijn nog niet poreus dus ken nog net.
Dat zijn er nogal wat :{ Zonde dat ze te slecht zijn om opnieuw te gebruiken. Dan is het niet anders. Succes met de offertes, duim voor jullie dat het nog een beetje zal meevallen.

Dochter kwam net nog wat spulletjes halen en zij had mijn door Toto gesigneerde bladmuziek en de snare head met zoons naam erop nog in haar kast liggen. Moet maar es een plekje zoeken waar ik ze kan ophangen :s)
If they say
pi_204929081
Wordt net door man wakker gemaakt met de vraag of ik weet waarom de douche aan staat.. uhm nee..

Kids hebben droge haren dus ik denk dat man tijdens het slaapwandelen de douche heeft aangezet (al wordt ik daar vaak wel wakker van als hij uit bed gaat, en nu dus niet, toch m’n radar maar weer eens aanscherpen :{ )

Maar goed, die douche heeft dus behoorlijk lang aangestaan want alles is zijknat van de condens }:|
Niks wat niet opdroogt nu met de ramen open, al zal ik voor de zekerheid maar wachten met de muren op de overloop te texen, dat stond eigenlijk (eindelijk) voor vandaag op de planning nadat ze een tijd terug gestuuct zijn want die muren waren ook vochtig.

Ben benieuwd wanneer Vattenfall de verbruikscijfers inlaadt dat ik kan zien vanaf welke tijd de douche aangestaan heeft.
Gelukkig kost gas niet zoveel tegenwoordig ;(

Maja, tis gebeurd, hopelijk niet vaker deze fratsen 😂
  woensdag 1 juni 2022 @ 07:01:22 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_204929108
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 06:49 schreef hilliebillie het volgende:
Wordt net door man wakker gemaakt met de vraag of ik weet waarom de douche aan staat.. uhm nee..

Kids hebben droge haren dus ik denk dat man tijdens het slaapwandelen de douche heeft aangezet (al wordt ik daar vaak wel wakker van als hij uit bed gaat, en nu dus niet, toch m’n radar maar weer eens aanscherpen :{ )

Maar goed, die douche heeft dus behoorlijk lang aangestaan want alles is zijknat van de condens }:|
Niks wat niet opdroogt nu met de ramen open, al zal ik voor de zekerheid maar wachten met de muren op de overloop te texen, dat stond eigenlijk (eindelijk) voor vandaag op de planning nadat ze een tijd terug gestuuct zijn want die muren waren ook vochtig.

Ben benieuwd wanneer Vattenfall de verbruikscijfers inlaadt dat ik kan zien vanaf welke tijd de douche aangestaan heeft.

Oh, dat is wel echt zonde, ja :o
Slaapwandelen kan zulke rare dingen met je doen. Ik vind het altijd een beetje eng.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_204929128
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 06:49 schreef hilliebillie het volgende:

Oi, das kut. Hallooo energierekening :{ Kan de kamerdeur niet op slot of een traphekje tussen de deur? Is iig een obstakel. Lijkt mij ook eng, slaapwandelen.

Zoon zn kiezen zijn aant wisselen en dat doet zeer met kauwen. Dan moet ik hem natuurlijk geen appel mee naar school geven :')
If they say
pi_204929193
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 07:08 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oi, das kut. Hallooo energierekening :{ Kan de kamerdeur niet op slot of een traphekje tussen de deur? Is iig een obstakel. Lijkt mij ook eng, slaapwandelen.

Zoon zn kiezen zijn aant wisselen en dat doet zeer met kauwen. Dan moet ik hem natuurlijk geen appel mee naar school geven :')
Nee een deur op slot of ander obstakel gaat niet werken, naar het toilet gaan ‘s nachts moet ook nog gaan (en dat gaat vaak ook zonder dat hij er bewust bij is) en dan gaat ie een andere plek zoeken waar hij denkt te moeten zijn.. (afkloppen, dit gedeelte gaat gelukkig al een hele tijd goed 🤞🏻)

Maar dat is wel de reden dat ik meestal wel wakker wordt als hij in de nacht uit bed gaat, zodat ik kan volgen welke ruimtes hij in gaat.. maar soms slaap ik dus wat vaster blijkbaar.
En dat hij zittend op het toilet verder slaapt daarin laat ik hem meestal voortaan, dat moet hij zelf weten :P

Gelukkig doet hij geen echt gevaarlijke dingen. Wel dingen waar we achteraf om kunnen lachen maar op het moment zelf vind ik het vaak maar irritant, maar dat komt omdat ik beter functioneer als ik gewoon door kan slapen :P

(Zo heeft hij ooit naakt op de gang in een hotel gestaan op zoek naar het toilet, hij had de deur al achter zich dicht getrokken, hij moet echt blij zijn dat ik wakker werd, anders was het echt heel awkward geworden voor hem 😅😂)
pi_204929295
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 07:27 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Nee een deur op slot of ander obstakel gaat niet werken, naar het toilet gaan ‘s nachts moet ook nog gaan (en dat gaat vaak ook zonder dat hij er bewust bij is) en dan gaat ie een andere plek zoeken waar hij denkt te moeten zijn.. (afkloppen, dit gedeelte gaat gelukkig al een hele tijd goed 🤞🏻)

Maar dat is wel de reden dat ik meestal wel wakker wordt als hij in de nacht uit bed gaat, zodat ik kan volgen welke ruimtes hij in gaat.. maar soms slaap ik dus wat vaster blijkbaar.
En dat hij zittend op het toilet verder slaapt daarin laat ik hem meestal voortaan, dat moet hij zelf weten :P

Gelukkig doet hij geen echt gevaarlijke dingen. Wel dingen waar we achteraf om kunnen lachen maar op het moment zelf vind ik het vaak maar irritant, maar dat komt omdat ik beter functioneer als ik gewoon door kan slapen :P

(Zo heeft hij ooit naakt op de gang in een hotel gestaan op zoek naar het toilet, hij had de deur al achter zich dicht getrokken, hij moet echt blij zijn dat ik wakker werd, anders was het echt heel awkward geworden voor hem 😅😂)
In dat hotel :D
Nee, qua plee is dat idd niet handig en zolang het geen gevaar oplevert. En op de plee slapen, nouja, dat moet dan maar :D
Maar irritant zal het voor jou zeker zijn. Nachtrust is zo belangrijk!

Ik heb vannacht ook amper geslapen en das dan nacht tig. Slinger zo zoon naar school en dan ga ik nog ff liggen :@
If they say
  woensdag 1 juni 2022 @ 08:07:27 #25
208890 June.
Seriously?
pi_204929431
Als puber ben ik ooit ook eens een keer halfdronken zittend in de douche in slaap gevallen :D Maar als je dat zomaar kan overkomen.. Slaapwandelen lijkt me naar.
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')