quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal de sushirestaurants vast waarschuwen
Ik zit een dag in de hoofdstad, maar verkas daarna naar het meer van Bled. En van daaruit ga ik de Julische Alpen verkennenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ga je een beetje het land verkennen, BUda. Of zit je hoofdzakelijk in Ljubljana ???
waarom ziet het er niet uit?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Papír Tigris. Tentje ziet er niet uit, maar de sushi is![]()
Eet smakelijk bosquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben een vroege eter, dus ga maar langzaam richting stad.
ga je nu weer?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén of andere keet aan de rand van de stad![]()
Was onze vaste vipsdealer
ach, als je nu al in de rij gaat staan..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verzoekje over ik maandag via Schiphol ergens naartoe wil vliegen. Denk dat ik even ga passen
Zeggen dat je alleen business gaat zodat je niet dagenlang in de rij hoeft te staanquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verzoekje over ik maandag via Schiphol ergens naartoe wil vliegen. Denk dat ik even ga passen
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Als ik op zon laptop een factory resert doe hou ik dan die windows licentie?
quote:Schietpartij bij school in Zoetermeer
De politie heeft dinsdagmiddag een melding binnengekregen van een schietpartij in de buurt van het mboRijnland in Zoetermeer. Meerdere eenheden van de politie zijn ter plaatse.
De melding van de schietpartij kwam rond kwart voor vijf 's middags binnen bij de politie. Het is nog niet bekend of er gewonden zijn gevallen.
https://www.bndestem.nl/b(...)zoetermeer~ae8637ed/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |