Aardige klus en aardig prijskaartje ook. Als ze iets sneller geweest waren dan had ik de prijsstijgingen voor materiaal misschien wat minder gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo dat is niet mis, dat is echt wel een flinke klus. Hier geen panelen via de gemeente, dat was een stuk duurder dan het zelf regelen.
Als t goed is leveren ze de zonnepanelen zo op, maar ze zijn aan het zoeken waar een foutje zit. Ergens zit er een kabeltje verkeerd begrijp ik uit de verhalen
Ja die prijsstijgingen zijn echt kak. En zelfs na akkoord van de offerte ben je niet 100% meer gedekt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aardige klus en aardig prijskaartje ook. Als ze iets sneller geweest waren dan had ik de prijsstijgingen voor materiaal misschien wat minder gehad.
Via de gemeente is het wel iets duurder voor zonnepanelen, maar dan heb ik 15 jaar om het terug te betalen en daar in ieder geval geen gezeik. Meteen ook de meterkast en aansluiting aanpakken.
Hoop dat mijn huis er dan weer 100 jaar tegenaan kan
Niet dat ik het daar kon doen, maar in het algemeenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een nieuw verdienmodel van de dierenarts of zo?
In de offerte inderdaad de de prijsstijgingen ook meegenomen wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja die prijsstijgingen zijn echt kak. En zelfs na akkoord van de offerte ben je niet 100% meer gedekt tegenwoordig.
100 jaar is wel enthousiast, ik zou voor de helft gaan
Ja bouw is drama op t moment. Ik wil eigenlijk een extra dakdoorvoer voor een regenpijp, maar heb nog geen puf om een offerte te gaan opvragenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de offerte inderdaad de de prijsstijgingen ook meegenomen worden. Vind ik niet zo'n probleem zolang ik maar een duidelijke offerte en planning krijg. Dat laatst is sowieso erg ingewikkeld lijkt het.
50 jaar is ook wel voldoende, dan kan ik hier nog wel oud worden. Volgend jaar 100ste verjaardag van het huis
Nah, misschien moeten ze Juul dan gewoon voor de zekerheid cancellen vanwege white male privilege.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Even gespiekt, maar Juul gebruikt heul geen onzijdige declinatie in z'n teksten, dus die docent had moeten aangeven dat 'ie zich of als mannelijk of als vrouwelijk identificeerde. Ik roep BS.
Ohhh, nou ja, wel fijn, een dierenarts met empathiequote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik het daar kon doen, maar in het algemeen
Ja, dat lijkt wel heel erg op elkaar.quote:
Dat doe ik alleen als ze dood in het hok liggen, dan kunnen ze er even aan snuffelen en dan is het goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
Ik laat dieren wel achter bij de dierenarts.Hoewel het met ratten wel goed schijnt te zijn om ze afscheid te laten nemen maar heb weinig zin om met een dode rat te kloten.
Is wel per caaf verschillend, de ene denkt: ga aan de kant, want daar ligt hooi en de ander vind het wel interessant.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:51 schreef Ama het volgende:
Werkt dat met cavia's ook zo? Of denken ze dan alleen maar wtf is dit.
Oh wow iemand die mij begrijpt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij inslapen laat ik ze gewoon daar, persoonlijk hecht ik weinig waarde aan een graf, geldt voor zowel mens als dier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Foto, leeftijd?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik heb eindelijk antwoord, cavia van vriendin is een vrouwtje.
Ik begraaf ze bij m'n ouders in de tuin. Kan het niet over m'n hart verkrijgen om ze te laten vernietigen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh, nou ja, wel fijn, een dierenarts met empathie
Misschien een beetje rare vraag, maar laat jij je overleden caafs altijd bij de dierenarts?
Ik dus wel, want voorheen had ik geen tuin en nu heb ik een tuin met tegels, waar al dieren in liggen en die hoef ik niet tegen te komen
Idem.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ze dood in het hok liggen, dan kunnen ze er even aan snuffelen en dan is het goed.
Bij inslapen laat ik ze gewoon daar, persoonlijk hecht ik weinig waarde aan een graf, geldt voor zowel mens als dier.
Weet niet of dat kan, twee oudjes bij elkaar, waarvan Muis nogal dominant is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Is niet meer de jongste hoor maar kan wel even foto vragen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wow iemand die mij begrijpt.Nee, herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt mij trouwens wel fijn om een natuurbegrafenis te hebben, als voeding voor een boom of zo..
Hoef ook geen kist, kost alleen maar geld ...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mijn moeder ligt in een vijver.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar![]()
Het lijkt mij trouwens wel fijn om een natuurbegrafenis te hebben, als voeding voor een boom of zo..
Hoef ook geen kist, kost alleen maar geld ...
Ah, wel fijn dat je daar een plekje hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begraaf ze bij m'n ouders in de tuin. Kan het niet over m'n hart verkrijgen om ze te laten vernietigen.
Voor zekerheid toch een foto gevraagd. Had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet niet of dat kan, twee oudjes bij elkaar, waarvan Muis nogal dominant is.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn moeder ligt in een vijver.
Oke dit klinkt beetje hard maar het is wel zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |