quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:53 schreef gianni61 het volgende:
Nachtrust, die heb ik gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh Gianni, gecondoleerd![]()
Was hij ziek? edit gelezen.
Nachtrust, die heb ik gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd
![]()
Jezus wat snel en onverwachtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, gister ochtend blijkbaar een hartinfarct gehad, maar laat in de middag pas de dokter gebeld, naar het ziekenhuis gebracht en snachts was het opeens afgelopen
Damn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, gister ochtend blijkbaar een hartinfarct gehad, maar laat in de middag pas de dokter gebeld, naar het ziekenhuis gebracht en snachts was het opeens afgelopen
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, tussen het moment dat mn zus belde we daar aankwamen was het al gebeurd
ja, gelukkig heeft hij er niks van gemerkt meer.quote:
Poeh wat onverwachts en mega snelquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nachtrust, die heb ik gemistGecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, tussen het moment dat mn zus belde we daar aankwamen was het al gebeurd
Nachtrust, die heb ik gemistShit man, gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, maar dat is niks in vergelijking met een overlijdenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, gelukkig heeft hij er niks van gemerkt meer.
Maar ik las gisteravond dat jij ook wat klotenieuws had
Uh sorry, maar ik was hier een paar dagen niet, dus ik heb het even gemist.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niks in vergelijking met een overlijden
Heb je gisteren het overlijden van de Caaf van Gerrie meegekregen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh sorry, maar ik was hier een paar dagen niet, dus ik heb het even gemist.
Wat was er bij jou aan de hand ?
Dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gisteren het overlijden van de Caaf van Gerrie meegekregen?
Het is altijd naar om afscheid te nemen van je geliefde huisdiertjequote:
Ik moest er gisteravond ook aan denken toen ik in de auto terug zat naar huis toe. Moet er eigenlijk niet aan denkenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is altijd naar om afscheid te nemen van je geliefde huisdiertje
Maar weet niet of kwiw nog wilt vertellen maar ze zijn opgelicht door de aannemer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gisteren het overlijden van de Caaf van Gerrie meegekregen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:46 schreef Recce het volgende:
Mijn kat wordt ook al weer bijna 14.![]()
Hier is ze wel goed in:
[ afbeelding ]
Bleh.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar weet niet of kwiw nog wilt vertellen maar ze zijn opgelicht door de aannemer.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:47 schreef Haags het volgende:
Speciaal voor jullie open ik bij deze LUNCHGENOT
Perfecte timing.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:47 schreef Haags het volgende:
Speciaal voor jullie open ik bij deze LUNCHGENOT
Dat is kut. Kost vaak veel geld en t levert je helemaal niks op.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar weet niet of kwiw nog wilt vertellen maar ze zijn opgelicht door de aannemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |