quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
Of dat je een hond hebt ofzo die denkt lekker even doorheen rollen.
Oh weet niet meer.quote:
Ik moet laatste uur nog kijken. Zat weer eens halve avond naar die ratten te kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is de sequel
zo maar eens fantastic beasts aanzetten..
Daarom benoem ik ook dat het niet stuk hoeft, alleen dat het verstandig is om te herzien of je bepaalde personen nog wil adoreren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn ook gradaties hč?Een minder prominente plek geven is wat mij betreft ook best bij sommige standbeelden, maar je hele geschiedenis uitwissen is niet slim, lijkt me.
Ja, daarom stelde ik een bordje voor (hier staat X, hij was een loser), maar dat helpt niet heel veel als je een 30 meter hoog standbeeld van Stalin op je plein hebt, geef ik toe.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom benoem ik ook dat het niet stuk hoeft, alleen dat het verstandig is om te herzien of je bepaalde personen nog wil adoreren.
lol t werkt echtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt.Je kunt met de toetsen w en s door de posts scrollen op FOK! en met q quote je die post.
Die s en w wist ik wel, die quote nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt.Je kunt met de toetsen w en s door de posts scrollen op FOK! en met q quote je die post.
Geniaal!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
Ik snap nog niet helemaal waarom deze lettersquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die doen hetzelfde als w en s en c doet hetzelfde als q.
Volgens mij gebruikt een ouderwetse teksteditor ook j en k voor het scrollen. En w en s komt van gamen. Veel spelletjes gebruiken wasd als de pijltjestoetsen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik snap nog niet helemaal waarom deze letters
Zeker als je vroeger aan het multi-playeren was op 1 keyboardquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt een ouderwetse teksteditor ook j en k voor het scrollen. En w en s komt van gamen. Veel spelletjes gebruiken wasd als de pijltjestoetsen.
Wow. Nog echt ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die doen hetzelfde als w en s en c doet hetzelfde als q.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |