ik ga nog een half uur niks doenquote:Op maandag 30 mei 2022 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ja bedankt borrel, jij ook nog een fijne avond he!
puik plan! geniet ervanquote:Op maandag 30 mei 2022 23:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga nog een half uur niks doen
en dan ga ik mijzelf in bed leggen
dankjewel en jij ook natuurlijk
hey da's even geledenquote:Op maandag 30 mei 2022 23:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga nog een half uur niks doen
en dan ga ik mijzelf in bed leggen
dankjewel en jij ook natuurlijk
stay safequote:Op maandag 30 mei 2022 23:41 schreef suzi1 het volgende:
en gelukkig weet ik vaak in slowmotion te vallen. viel net achterover in het donker omdat ik op een stoel stond en er af wilde stappen, maar bleek nog een stoel te staan haha
Rustig en drukquote:
je hebt het onder controle dusquote:Op maandag 30 mei 2022 23:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Rustig en druk
klinkt tegenstrijdigik ben rustig de omstandigheden zijn druk
Nou hahahaquote:
Aii veel sterkte en hoop dat er wel uitzicht is naar beterquote:Op maandag 30 mei 2022 23:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou hahaha
neehelaas. Ik probeer kalm te blijven.
Dankjewel en jazeker dat is de intentie daar gaan we voorquote:Op maandag 30 mei 2022 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aii veel sterkte en hoop dat er wel uitzicht is naar beter
Nee. Wel rond de afgelopen feestdagen om bij te komen van het verhuizenquote:Op maandag 30 mei 2022 23:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb jij al vrije dage ingepland voor de aankomende zomer @:hemarookworst?
oh lekkerquote:Op maandag 30 mei 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee. Wel rond de afgelopen feestdagen om bij te komen van het verhuizen
Je kan iig een dag vrij nemen dat is al wel lekker (naja liefst zou je vrij willen nemen wanneer je dat zou willen of dat realistisch is meestal niet want je bent een missende factorquote:Op maandag 30 mei 2022 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
Komend weekend lang weekend, ga ik gewoon vrij nemen op vrijdag en dinsdag. Maar in de zomer wordt het bij ons drukker. Dus kan niet hele weken wegblijven, hoogstens wat lange weekenden
Jij zomerplannen?quote:Op maandag 30 mei 2022 23:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je kan iig een dag vrij nemen dat is al wel lekker (naja liefst zou je vrij willen nemen wanneer je dat zou willen of dat realistisch is meestal niet want je bent een missende factor), Maar ook voor je vrije dagen werk je.
Nee. Of plannen waarvan ik nog niks weet je weet nooit wat het leven brengtquote:
quote:
Geen eens een tapquote:
Zo goed heb ik niet opgeletquote:
Ja ik vind oud opzich ook wel leuk. Houd wel van rap/hip hop. En beetje millenium hardcorequote:
quote:
Ja denk het welquote:
Daarom twijfel ik....die zag er anders uitquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
die was laatst op de zondag weet je nog
ja precies ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 1 juni 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik....die zag er anders uit
Harmony is ook in Erp zaterdag. Is niet zo ver van hier.quote:
nice man wel mazzel jij!quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Harmony is ook in Erp zaterdag. Is niet zo ver van hier.
Een timetable zou nog wel handig zijn danquote:
nou inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Een timetable zou nog wel handig zijn dan
Maar best een leuke line up voor een gratis middag
De Nikes maat 24 staan al klaarquote:
ik zat net een goeie foto van haar tattoo's te zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Opgelost![]()
https://partyflock.nl/artist/143337:Dysnomia
En iets gevonden? Of moeten we suzi erbij roepen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zat net een goeie foto van haar tattoo's te zoeken
Ja en dan ook nog zo'n los t-shirt aanquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ze hebben gewoon allebei een lange bos haar en tattoo's
Ah wacht die had ik even gemist.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
die ik net poste is van lady error. die heeft haar rechter arm voller zitten
Die zie je bij veel streams van Rige Music.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef Schakeltopia het volgende:
Hosted by DJ Distortion of Rotterdam Terror Corps.
ik begin de link met feyenoord wel te snappen
ohquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Die zie je bij veel streams van Rige Music.
Overigens staat RTC met een live act op het hoofdpodium zaterdagBen ik ook wel benieuwd naar.
Ken ik niequote:Op woensdag 1 juni 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet altijd denken aan die gast van helemaal knettah, kijk men broer op het dak, rotterdam terror corps boem boem boem
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
wtf zij kwam bij dazzler op zolder draaien
[ afbeelding ]
Lekker vibenquote:
quote:
Links of rechts?quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja deze keer weet ik het zeker. Dat is niet lady error
Denk het ookquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
dit is nr4 dus dan sluit lady error de boel af denk ik
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
nou depp wint en heard mag 15 miljoen aftikken
ja ik heb het niet even rondslingeren helaasquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Leek alsof die rechtzaak nooit zou aflopen. 15 miljoen zal toch pijn doen.
Ik heb het wel ooit gehad maar niet in euro's helaasquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik heb het niet even rondslingeren helaas![]()
was je in zimbabwe ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het wel ooit gehad maar niet in euro's helaas
Vietnam. Heb het even opgezocht..is iets meer dan 600 euro.quote:
oh nicequote:Op woensdag 1 juni 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Vietnam. Heb het even opgezocht..is iets meer dan 600 euro.
Dat is wat ik een goede maand verdiende bij een school.quote:
en kun je daar dan beetje goed van rondkomen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wat ik een goede maand verdiende bij een school.
600 euro is wat weinig maar zou ook nog wel lukken. Meestal werk je voor meerdere scholen of training centra tegelijk dus denk dat ik ongeveer 1000 euro per maand verdiende. Daar kon ik wel van sparen maar wat ik overhield ging ik van op vakantie dus kwam alsnog blut thuis.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en kun je daar dan beetje goed van rondkomen?
600 euro heb ik nog wel slingeren
ah oke! wel mooie ervaring rijker!quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
600 euro is wat weinig maar zou ook nog wel lukken. Meestal werk je voor meerdere scholen of training centra tegelijk dus denk dat ik ongeveer 1000 euro per maand verdiende. Daar kon ik wel van sparen maar wat ik overhield ging ik van op vakantie dus kwam alsnog blut thuis.
20 jaar geleden?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
fresh vertelde dat ze eigenlijk pas op hele late leeftijd is gaan draaien
Volgende week zondagquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje dazzler is zondag in erp, gratis. smiddags
quote:
Ik wiebel nog even bij darkraver en zo slapenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
aah was mooi streampie
weer goed gevonden engie
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dan wens ik jou nog veel plezier en alvast een fijne nachtrust.
ik ga ook nog even ontspannen en dan slipen. tot de volgende maar weer!
3 kwartier van mij vandaan zag ikquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje dazzler is zondag in erp, gratis. smiddags
Hij heeft er weer zin inquote:
Ze ziet er ook niet zo goed uitquote:
jeetje zijn die lui nou nog bezigquote:
Stukje recht halenquote:
Klinkt als sushiquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
mahi mahi is een me agent.
hij lekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |