Geen idee, mijn telefoon is wat ouder.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
Gerrie iphone maakt ook zulke foto's toch?
Maakt die er ook opnames van?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:55 schreef bitterbal het volgende:
ik ga de snurkstand activeren op mijn horloge :p . Kijken of ik snurk
O dat wil ik ook wel. Is daar geen app voor op de telefoon? Volgens mij snurk ik iedereen wakker.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:55 schreef bitterbal het volgende:
ik ga de snurkstand activeren op mijn horloge :p . Kijken of ik snurk
dat weet ik niet. het horloge heeft zo'n functiequote:Op maandag 30 mei 2022 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat wil ik ook wel. Is daar geen app voor op de telefoon? Volgens mij snurk ik iedereen wakker.
Kwam een reclame langs.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat voor iets jullie aan het beschouwen zijn, maar als het zo erg is, zijn er genoeg andere dingen om je druk over te maken.
Morgen dus 8 uur snurken terugluisterenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een uur lang getoeter vanaf twee uur.
gatver gerriequote:Op maandag 30 mei 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Luister je terug en hoor je allemaal stemmen.
Huilende kinderstemmetjes In een oude Afrikaanse taal.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Luister je terug en hoor je allemaal stemmen.
Zoals in de Blair Witch Project. Volgende ochtend een bundeltje takjes op het balkon.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huilende kinderstemmetjes In een oude Afrikaanse taal.
quote:Op maandag 30 mei 2022 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huilende kinderstemmetjes In een oude Afrikaanse taal.
Tenzij het vrouwenscheten zijn, want dan komen er alleen rozen en madeliefjes uit, maar word het chemisch afval illegaal gedumpt.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Ruftmonologen met interpunctie. Vraagtekens, uitroeptekens, alles.
Honderden palingbeestjes in het doucheputje.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals in de Blair Witch Project. Volgende ochtend een bundeltje takjes op het balkon.
Mitrailleurscheten. Schedewinden.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tenzij het vrouwenscheten zijn, want dan komen er alleen rozen en madeliefjes uit, maar word het chemisch afval illegaal gedumpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |