SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
normaal is het zeker nietquote:Op maandag 30 mei 2022 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
niets.
Ik neem ook vier per dag medicatie. Zo bijzonder is het niet
Waarom overbetalen voor iets wat snackbar pietje beter doet?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb me wel ingehouden niet bij de McD gestopt.
Ziet er intern ontstoken uit, beetje oud vrouwenbeen zo dat glimmende en warme, goed slikken zullen we maar zeggen.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er intern ontstoken uit, beetje oud vrouwenbeen zo dat glimmende en warme, goed slikken zullen we maar zeggen.
MAC als in het make-up merk?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vannacht een droom dat ik ging lunchen bij de MAC, maar het werd een heel raar onsamenhangend geheel. zoals eigenlijk wel vaker in mijn dromen...
![]()
![]()
Ja ik had ook een vage droom vannacht die ik me nu nog steeds voor 80% kan herinnerenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vannacht een droom dat ik ging lunchen bij de MAC, maar het werd een heel raar onsamenhangend geheel. zoals eigenlijk wel vaker in mijn dromen...
![]()
![]()
Krijg je van die elektrische dekentjes.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er intern ontstoken uit, beetje oud vrouwenbeen zo dat glimmende en warme, goed slikken zullen we maar zeggen.
Over 9 maanden...?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 1 pil en die vergeet ik al te vaak.
Nee gewoon de MacDOnalds.quote:
Ik heb die van vandaag al gehad schijnbaar maar weet ik niks meer van.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 1 pil en die vergeet ik al te vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |