Zeg dat wel zeg...quote:
Ja Lalo was wat mij betreft echt een van de beste bad guys in welke film/serie dan ook. Hij heeft gewoon zoveel charisma dat hij bijna charmant lijkt de helft van de tijd en dan de andere helft van de tijd is hij nog enger dan die Salamanca twins eigenlijk juist omdat hij ook pyschologische spelletjes kan spelen in plaats van enkel spierballentaal.quote:Op woensdag 13 juli 2022 00:06 schreef golfer het volgende:
Briljant gefilmd weer. En Mike is helemaal geweldig.![]()
Jammer dat Lalo er uit moest, want dat lachje zal ik gaan missen.
Maar Saul weet nu toch wel dat Lalo dood is?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:08 schreef Flylib het volgende:
[..]
Het begon ooit met de introductie van Nacho in seizoen 1. En met deze nieuwe aflevering als laatste zetje hebben de bovenstaande, in eerste instantie nietszeggende throwaway lines van Saul in Breaking Bad een shitload aan context gekregen. En wat voor een context.
Nee, dat heeft Mike niet gezegd en in Breaking Bad weet Saul het nog niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Maar Saul weet nu toch wel dat Lalo dood is?
Mike zei iets van "no, he ain't coming back" op zo'n gedecideerde toon dat het wel duidelijk was toch.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Mike niet gezegd en in Breaking Bad weet Saul het nog niet.
Daar ga ik wel vanuit, al heeft Mike het niet specifiek gezegd. En het kan natuurlijk zo zijn dat Lalo voor zijn dood nog dingen heeft geregeld, dat weet Jimmy niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Leek me wel duidelijk dat Kim snapte dat Jimmy zichzelf opofferde voor haar zodat zij kon vluchten.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:07 schreef Momo het volgende:
Wat betreft Kim vraag ik mij wel af of ze snapt waarom Saul haar wou sturen naar dat huis met dat wapen in plaats van hem? Gaat dat nog gevolgen hebben voor hun relatie? Van nu tot Breaking Bad moet Kim wel van het toneel verdwijnen natuurlijk.
Op zich is het natuurlijk ook niet de eerste keer dat Lalo "echt absoluut hartstikke morsdood is, nee geen twijfel mogelijk, we hebben zijn lijk gevonden, dental records kloppen, daar zijn we gelukkig vanaf".quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, al heeft Mike het niet specifiek gezegd. En het kan natuurlijk zo zijn dat Lalo voor zijn dood nog dingen heeft geregeld, dat weet Jimmy niet.
Jimmy heeft eerder te horen gekregen dat Lalo dood is. En een paar afleveringen later staat hij ineens, als herrezen, in hun woonkamer.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nouja Jimmy introduceert Walt ook niet aan Gus. Jimmy weet niet eens wie Gus is of hoe hij eruit ziet. Dat ging via Mike, na dit gedoe kan ik best begrijpen dat Jimmy Mike vrij goed vertrouwt. Ook in de woestijn redde Mike uiteraard Jimmy. Het is natuurlijk ook zo dat Saul niet direct enthusiast reageerde op de pitch van Walt en Jesse pas nadat hij al een hun advocaat is en hoort hoe grootschalig ze meth maken zegt hij I know a guy who knows a guy who knows a guy. BB S2E11, daarmee zet hij zich wel een stap verder van het gebeuren af dan werkelijk maar hij kent Fring nu nog niet en waarschijnlijk dan dus ook niet er is weinig reden dat Gus zich zou introduceren aan Jimmy.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:34 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat Jimmy zich na al dit gedoe nog steeds bezig houdt met het kartel, druglord-to-be Walter White met open armen ontvangt en hem ook nog in contact brengt met Fring.
Hij had nu beter met Kim kunnen emigreren![]()
Maar er zal wel een plausibele verklaring komen. Zin in de rest van het seizoen
Plus nog een van de oudste redenen die er zijn: geld.quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nouja Jimmy introduceert Walt ook niet aan Gus. Jimmy weet niet eens wie Gus is of hoe hij eruit ziet. Dat ging via Mike, na dit gedoe kan ik best begrijpen dat Jimmy Mike vrij goed vertrouwt. Ook in de woestijn redde Mike uiteraard Jimmy. Het is natuurlijk ook zo dat Saul niet direct enthusiast reageerde op de pitch van Walt en Jesse pas nadat hij al een hun advocaat is en hoort hoe grootschalig ze meth maken zegt hij I know a guy who knows a guy who knows a guy. BB S2E11, daarmee zet hij zich wel een stap verder van het gebeuren af dan werkelijk maar hij kent Fring nu nog niet en waarschijnlijk dan dus ook niet er is weinig reden dat Gus zich zou introduceren aan Jimmy.
Waarom hij uberhaupt nog in dat shady circuitje zit na dit gedoe moet nog blijken. Tenminste we kunnen zien dat hij er wel toe aangetrokken is en dat Kim hem er best in support. Afhankelijk van wat ze verzonnen hebben is het denk ik niet bepaald vergezocht dat hij gewoon doorgaat en met deze ervaring op zak een heel stuk cynischer is.
"When you're in.... you're in."quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom hij uberhaupt nog in dat shady circuitje zit na dit gedoe moet nog blijken.
Nouja in zijn geval niet dus. Zijn connectie met de Salamanca's is redelijk dood. Zoals ik net al schreef heeft hij geen connectie met Fring.quote:
Die vlieg is een gerencarneerde Lalo die de boel nog probeert te saboteren.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
Als ik Breaking Bad nog een keer ga kijken, kijk ik toch met andere ogen naar de vloer van het lab.
Eh, hij kan niet meer terug, want in de gewone rechtbank wordt hij nu als kartel advocaat gezien...quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:34 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat Jimmy zich na al dit gedoe nog steeds bezig houdt met het kartel, druglord-to-be Walter White met open armen ontvangt en hem ook nog in contact brengt met Fring.
Ik denk dat we die verklaring al hebben. Elke keer als je verwacht dat Jimmy en Kim er genoeg van hebben, gaan ze vol voor het tegenovergestelde. Nu ze verantwoordelijk zijn voor Howards dood, verwacht je dat ze ermee stoppen; ik denk dat ze allebei zeggen 'fuck it, als we deze personen zijn, dan doen we het wel goed'. Verklaart ook waarom Jimmy vrolijk geld witwast voor het kartel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:34 schreef Rianne84 het volgende:
Verantwoordelijk voor Howards dood? Dat is uiteraard Lalo. Voor welk Cartel wast Jimmy volgens jou dan geld wit, of vond je Walt een kartel?quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat we die verklaring al hebben. Elke keer als je verwacht dat Jimmy en Kim er genoeg van hebben, gaan ze vol voor het tegenovergestelde. Nu ze verantwoordelijk zijn voor Howards dood, verwacht je dat ze ermee stoppen; ik denk dat ze allebei zeggen 'fuck it, als we deze personen zijn, dan doen we het wel goed'. Verklaart ook waarom Jimmy vrolijk geld witwast voor het kartel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |