Mwoah, toen ik jong was waren er nog niet al te veel moeders die perse 30 u per week moesten werken omdat emancipatie en anders niet betaalbaar.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is het ook, zo makkelijk gaat dat dus ook als je volwassen bent en je bent niet gewend (of te lui) om te fietsen
Mijn ouders waren gescheiden , want dat bestaat ook nogquote:Op maandag 30 mei 2022 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, toen ik jong was waren er nog niet al te veel moeders die perse 30 u per week moesten werken omdat emancipatie en anders niet betaalbaar.
Zo ben ik ook opgevoed Vaders werkten en moeders zorgden voor mij en mijn broerquote:Op maandag 30 mei 2022 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, toen ik jong was waren er nog niet al te veel moeders die perse 30 u per week moesten werken omdat emancipatie en anders niet betaalbaar.
Ja daar ging het nou juist om héquote:Op maandag 30 mei 2022 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje een open deurtje in een 40 + sub forum
Die van mijn werkte er 40, want anders niet betaalbaar.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijne toen ik een jaar of acht was, maar toen mocht ik al zelf naar school fietsen en kruispunten oversteken waar zo nu en dan mensen doodgereden werden.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ouders waren gescheiden , want dat bestaat ook nog
Dat is mooiquote:
Wij moesten ook fietsen , door het boerenland, bossen en gevaarlijke kruispunten , herkenbaarquote:Op maandag 30 mei 2022 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijne toen ik een jaar of acht was, maar toen mocht ik al zelf naar school fietsen en kruispunten oversteken waar zo nu en dan mensen doodgereden werden.
En een goede oppasquote:Op maandag 30 mei 2022 15:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als je nu fatsoenlijk een gezin wilt stichten heb je minimaal 2 modale inkomsten nodig
Of geluiddichte goed afsluitbare kelderquote:
Dat zal best.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die er bijna nie zijn las ik pas ergens
Met vreemde kinderen wel jaquote:Op maandag 30 mei 2022 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of geluiddichte goed afsluitbare kelder
Ze zullen er vast wel zijn, maar ze zullen vast beter betaald willen worden dan die au-pair waar je tot het 4de jaar genoeg aan hebt, daarom bestaat er zoiets als dagopvang waar je je kroost ook met de auto naartoe kunt brengen.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die er bijna nie zijn las ik pas ergens
Dagopvang is toch iets anders als school toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zullen er vast wel zijn, maar ze zullen vast beter betaald willen worden dan die au-pair waar je tot het 4de jaar genoeg aan hebt, daarom bestaat er zoiets als dagopvang waar je je kroost ook met de auto naartoe kunt brengen.
Een kind heeft liefde en aandacht van de ouders nodig en ook scholing in normen en waardenquote:Op maandag 30 mei 2022 16:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zullen er vast wel zijn, maar ze zullen vast beter betaald willen worden dan die au-pair waar je tot het 4de jaar genoeg aan hebt, daarom bestaat er zoiets als dagopvang waar je je kroost ook met de auto naartoe kunt brengen.
Buitenschoolse opvang bedoel ik. Alhoewel dat het zelfde inhoud, aangezien deze volgensmij 's avonds ook niet beschikbaar zijn.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dagopvang is toch iets anders als school toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |