Ben benieuwd wie er allemaal uit de helikopter gaan stappenquote:Op maandag 30 mei 2022 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijf met jullie vieze flikken van de OP af @:klaasweetalles
Toch wel gek want Poepzor staat er juist om bekend dat ie verstand van zaken heeft.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:20 schreef fetX het volgende:
Aursnes en Trauner matig noemen. Nee, dan ben je niet helemaal lekker.
zijn hopelijk twee spelers die het wel prima vinden om een tijdje te blijven hangenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:20 schreef fetX het volgende:
Aursnes en Trauner matig noemen. Nee, dan ben je niet helemaal lekker.
Dat laatste lijkt me wel de interne ambitie op dit moment, in ieder geval voor 2023/24. Deze zomer zijn er denk ik nog teveel gaten in de selectie die je niet allemaal met échte kwaliteitsspelers kan invullen, maar ik mag hopen dat je deze en volgende zomer samen genoeg geld ophaalt om richting 2023 te bouwen aan een kampioenswaardig elftal.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zijn hopelijk twee spelers die het wel prima vinden om een tijdje te blijven hangen
al denk ik dat Aursnes op termijn nog wel weg wil, tenzij Feyenoord echt doorgroeit naar titelkandidaat
Defensief voetbal wint prijzenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:25 schreef Caland het volgende:
Seizoenkaarten gaan best hard al trouwens, wellicht tikken we komend seizoen weer de wachtlijst aan.
Vanaf 24/25 moet je eigenlijk een paar jaar vaste klant in de CL zijn, maar intern mag je best wel de ambitie hebben om volgend seizoen al bij de eerste twee te eindigen. Alleen moet je dan niet de hele ploeg gaan verkopen, in ieder geval niet voor alles behalve de absolute hoofdprijs.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel de interne ambitie op dit moment, in ieder geval voor 2023/24. Deze zomer zijn er denk ik nog teveel gaten in de selectie die je niet allemaal met échte kwaliteitsspelers kan invullen, maar ik mag hopen dat je deze en volgende zomer samen genoeg geld ophaalt om richting 2023 te bouwen aan een kampioenswaardig elftal.
Alleen mis je wel weer een jaar aan Champions League inkomsten die Ajax en mogelijk PSV wel hebben.
40-45 miljoen moet voldoende zijn om wat leuks te bouwenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf 24/25 moet je eigenlijk een paar jaar vaste klant in de CL zijn, maar intern mag je best wel de ambitie hebben om volgend seizoen al bij de eerste twee te eindigen. Alleen moet je dan niet de hele ploeg gaan verkopen, in ieder geval niet voor alles behalve de absolute hoofdprijs.
Als dat Malacia en Sinisterra zijn lukt dat wel. Senesi staat denk ik net zo goed in de markt maar heeft dat 1-jarige contract. Bij de NOS voetbalpodcast betwijfelden ze of Feyenoord het clubrecord van 17 miljoen voor een speler ging breken trouwensquote:Op maandag 30 mei 2022 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
40-45 miljoen moet voldoende zijn om wat leuks te bouwen
dat moet dan voor 2 spelers zijn, bij 3 zit het al wat aan de lage kant
Dat klopt. Ik denk wel dat Malacia het gaat breken, Sinisterra ook. Kokcu niet maar daarover verschillen wij van mening.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat Malacia en Sinisterra zijn lukt dat wel. Senesi staat denk ik net zo goed in de markt maar heeft dat 1-jarige contract. Bij de NOS voetbalpodcast betwijfelden ze of Feyenoord het clubrecord van 17 miljoen voor een speler ging breken trouwens
Malacia en Senesi gaan samen 40 miljoen opleveren denk ik alhoewel je lang niet alles kunt investeren. Ik hoop stiekem er ook nog op dat Pedersen verkocht gaat worden, lekker je winst daarop pakken zou helemaal niet verkeerd zijn. Ik denk dat je voor het geld wat je voor hem krijgt een betere rechtsback kunt kopen.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat Malacia en Sinisterra zijn lukt dat wel. Senesi staat denk ik net zo goed in de markt maar heeft dat 1-jarige contract. Bij de NOS voetbalpodcast betwijfelden ze of Feyenoord het clubrecord van 17 miljoen voor een speler ging breken trouwens
Die discussie kunnen we voeren tot ie vertrekt inderdaad, maar ik begin steeds meer te vermoeden dat hij nog een jaar blijftquote:Op maandag 30 mei 2022 13:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk wel dat Malacia het gaat breken, Sinisterra ook. Kokcu niet maar daarover verschillen wij van mening.
Ik denk dat op dit moment de focus ligt op het halen van een spits (Dessers of alternatief) en het vastleggen van Til. Als dat achter de rug is zullen ze wel wachten op inkomende transfersommen.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aangezien Malacia gewoon zeker vertrekt inmiddels, en het pure kapitaalvernieting is om Senesi te behouden zonder contractverlenging, hebben we dus voor volgend seizoen voor de basis nodig:
- Linksback
- LCV
- nr10 (misschien Bassett of Toornstra)
- spits (misschien Danilo)
- buitenspeler (alhoewel dat eigenlijk Walemark moet zijn)
Eigenlijk ook een reservekeeper, en verder dient alles direct vervangen te worden wat er nu nog meer vertrekt. Allemaal best veel. Zou mij niks verbazen als morgen ineens witte rook komt dat Dessers blijft. Til blijft sowieso wel denk ik. Als Nelson blijft gaat het pas helemaal op het einde van de transferperiode zijn, maar in principe kunnen we het halen van een buitenspeler ook nog wel uitstellen zolang Sinisterra blijft.
Als PSV de ambitie heeft om CL te halen volgend seizoen moeten ze of heel veel geluk hebben met de loting of flink investeren. Benieuwd hoe de selecties er na de zomer uit zien. Best wel zin in de transferzomer eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2022 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel de interne ambitie op dit moment, in ieder geval voor 2023/24. Deze zomer zijn er denk ik nog teveel gaten in de selectie die je niet allemaal met échte kwaliteitsspelers kan invullen, maar ik mag hopen dat je deze en volgende zomer samen genoeg geld ophaalt om richting 2023 te bouwen aan een kampioenswaardig elftal.
Alleen mis je wel weer een jaar aan Champions League inkomsten die Ajax en mogelijk PSV wel hebben.
Het heeft weinig met lotingsgeluk te maken eigenlijk, behalve dat ze in de derde voorronde moeten hopen op geen Monaco. In de laatste voorronde Benfica of Rangers (of Monaco als zij één van die twee uitschakelen) maakt allemaal weinig uit, zijn allemaal op papier ietsje beter dan PSV.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Als PSV de ambitie heeft om CL te halen volgend seizoen moeten ze of heel veel geluk hebben met de loting of flink investeren. Benieuwd hoe de selecties er na de zomer uit zien. Best wel zin in de transferzomer eigenlijk
Bizar hoeveel 1 seizoen kan veranderenquote:Op maandag 30 mei 2022 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft weinig met lotingsgeluk te maken eigenlijk, behalve dat ze in de derde voorronde moeten hopen op geen Monaco. In de laatste voorronde Benfica of Rangers (of Monaco als zij één van die twee uitschakelen) maakt allemaal weinig uit, zijn allemaal op papier ietsje beter dan PSV.
Als wij nou tweede worden hebben we waarschijnlijk een geplaatste status in de voorrondes.
In de voorrondes kan je geen clubcoefficient maar enkel landencoeffient winnen.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bizar hoeveel 1 seizoen kan veranderen
Komend seizoen geen voorrondes om onze coefficient te boosten, dus hopelijk flink wat punten pakken in de groepsfase en kwartfinale halen oid
Echt mooi hoe hij in een half seizoen volledig is doorgebroken. In de eerste seizoenshelft vroegen we ons nog af hoe hij Pedersen/Trauner uit de basis ging spelen en hij is nu onze meest complete verdediger gebleken. Het maakt eigenlijk niet uit of ie volgend seizoen centraal of rechtsback komt te staan als ie blijft, het wordt sowieso een basisplaatsquote:Op maandag 30 mei 2022 14:57 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of er nog wat interesse komt voor De Geert. Dat is toch eigenlijk onze beste verdediger.
Maar nu moet je Geert echt een goed contract geven. De vorige keer was het probleem dat Diemers meer verdiende dan hij zeg maar, nu is hij je sleutelspeler en dat mag je duidelijk maken. Dat zag je ook bij Tonny, zijn contract onderhandeling was een hele soap maar na het kampioensjaar tekende hij vrijwel direct bij.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt mooi hoe hij in een half seizoen volledig is doorgebroken. In de eerste seizoenshelft vroegen we ons nog af hoe hij Pedersen/Trauner uit de basis ging spelen en hij is nu onze meest complete verdediger gebleken. Het maakt eigenlijk niet uit of ie volgend seizoen centraal of rechtsback komt te staan als ie blijft, het wordt sowieso een basisplaats
Moet ie wel even verlengen (alweer).
Ja helemaal eens dat hij één van de grootverdieners moet worden, hij had het vorig seizoen slim bekeken met die relatief korte verlenging want nu ligt er weer druk op.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar nu moet je Geert echt een goed contract geven. De vorige keer was het probleem dat Diemers meer verdiende dan hij zeg maar, nu is hij je sleutelspeler en dat mag je duidelijk maken.
Belangrijk is ook wel dat je niet meer allemaal reservespelers met een veel te hoog contract hebt, want die maken een goede salarisschaal enorm lastig. Alleen Toornstra maar die heeft zijn sporen wel verdiend, en Alireza dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |