SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Neuh ben er al even vanaf gelukkig.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
doe je een wedstrijdje wie de meeste pillen moet slikken ama?
Een uur voor of twee uur na het eten toch.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
je moet alleen nuchter zijn met die pillen, das wat lastig 4 keer per dag![]()
jaquote:Op maandag 30 mei 2022 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Een uur voor of twee uur na het eten toch.
Komt niet op een paar minuten aan hoor.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
denk nu 2 uur geleden daty ik ontbijt op heb
Dat is minder maar er wordt eindelijk wat gedaanquote:Op maandag 30 mei 2022 10:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor 10 dagen 4 keer per dag antibiotica en moet dan naar vaatchirurg. Ze vond het er niet goed uitzien
oh ja denk ik welquote:Op maandag 30 mei 2022 10:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is minder maar er wordt eindelijk wat gedaan![]()
Mag je blijven werken?
Gewoon niet meer etenquote:Op maandag 30 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
je moet alleen nuchter zijn met die pillen, das wat lastig 4 keer per dag![]()
quote:Op maandag 30 mei 2022 10:39 schreef Ama het volgende:
Vriendin van me had heel recent een trombose in haar hoofd. Is nu aan het revalideren.
Afwachten wat de vaatchirurg zegt dan, heb je al een afspraak?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja denk ik wel![]()
niks over gezegd. Ze zei dat ze de eerste keer bang was voro trombose maar daar had ze helemaal niks over gezegd
nee ga ze zo bellen,was wachttijd van 2 weken ook maar ze zei komt goed uit met de antibioticaquote:Op maandag 30 mei 2022 10:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Afwachten wat de vaatchirurg zegt dan, heb je al een afspraak?
Zo voelen de billen van bejaarden ook aan, denk ik dan.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
die sinassapelhuid komt door onsteking zegt ze dus dat gaat weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |