quote:Op maandag 30 mei 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is beter uit de mal gekomen.
Soms denk ik ook wel dat ik dit leven best over had willen slaan.
En de laatste gaat naar de hond.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij pannenkoeken is de eerste pannenkoek ook vaak minder.
Omdat die zwart is?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jup. Ik ben die eerste pannenkoek.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die voldoet netjes aan het clichéplaatje: vrouw, kinderen, twee-onder-één-kap, labrador en een SUV?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer is volgens mij de enige normale van ons gezin.
M'n zus is de normale, maar ik hoef geen normaal.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer is volgens mij de enige normale van ons gezin.
Dat klinkt vreselijk gezond.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van dat Turkse brood. Maar niks om erop te doen. Alleen sla, komkommer en tomaat.
Geen kinderen, geen labrador, geen SUV.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die voldoet netjes aan het clichéplaatje: vrouw, kinderen, twee-onder-één-kap, labrador en een SUV?
Het moet ook in de oven zie ik. Te veel moeite. Kan het niet gewoon even in de airfryer.quote:
Hoezo heb je geen kaas in huis.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van dat Turkse brood. Maar niks om erop te doen. Alleen sla, komkommer en tomaat.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister vergeten. Net als het wc-papier en de hagelslag.
Turks brood met WC papier lijkt me ook niet lekkerquote:Op maandag 30 mei 2022 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister vergeten. Net als het wc-papier en de hagelslag.
Middle of the roadquote:Op maandag 30 mei 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen kinderen, geen labrador, geen SUV.
Wel normale vriendin, mooi huis, zelfstandig, op tijd het huis uit, fietsvakanties, doet alles zelf.
Everybody's favoritquote:
mijn zus heeft de social skills die bij mij ontbreken.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Mijn zus doet het maatschappelijk gezien heel goed, maar om haar normaal te noemen gaat te ver.
Als dat de kwalificatie is dan ben ik ook normaalquote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Mijn zus doet het maatschappelijk gezien heel goed, maar om haar normaal te noemen gaat te ver.
Zegt ze met een MAGA-petje op.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als dat de kwalificatie is dan ben ik ook normaal
Ja dit is eigenlijk wel goed bewoord, dit geldt ook voor mijn zusquote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Wat een werk.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:38 schreef bitterbal het volgende:
moet dat horloge helemaal opladen blijkbaar
ik wil juist dat meerquote:Op maandag 30 mei 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ergens interesseert het me niet zo hoe de wereld me ziet. Maar zelf wat relaxter in het leven staan, zou fijn zijn.
Ik wil dat de wereld me een beetje leuk vindt en niet naar me kijkt alsof ik een melaatse idioot benquote:Op maandag 30 mei 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ergens interesseert het me niet zo hoe de wereld me ziet. Maar zelf wat relaxter in het leven staan, zou fijn zijn.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:38 schreef bitterbal het volgende:
moet dat horloge helemaal opladen blijkbaar
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]Maar je kunt straks wel mooi bijhouden hoe hoog je bloeddruk wordt als er iemand een tafeltje vol bestelt.
Maar zou de wereld je echt zo zien? Of leeft dat idee vooral bij jou?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil dat de wereld me een beetje leuk vindt en niet naar me kijkt alsof ik een melaatse idioot ben
Gelijk zo’n luchtalarm uit dat horloge.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]Maar je kunt straks wel mooi bijhouden hoe hoog je bloeddruk wordt als er iemand een tafeltje vol bestelt.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk zo’n luchtalarm uit dat horloge.
Ex van me was zo aantrekkelijk dat die altijd wijde jassen aan droeg op straat, langzaam liep zodat alles niet zo wiebelde, geen make-up droeg en ze keek altijd een beetje daabs naar beneden.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil dat de wereld me een beetje leuk vindt en niet naar me kijkt alsof ik een melaatse idioot ben
ja maar als je niet zo gevoelig was voor de mening van andere had je ze misschien ook niet zo lastig gevonden?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind andere mensen vooral lastig en hinderlijk
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me was zo aantrekkelijk dat die altijd wijde jassen aan droeg op straat, langzaam liep zodat alles niet zo wiebelde, geen make-up droeg en ze keek altijd een beetje daabs naar beneden.
Aannemelijk jaquote:Op maandag 30 mei 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komt die hele toestand met het been uiteindelijk wel van het tafeltje vol-concept.
Awww! Maar ik geloof niet dat dat laatste zo is.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |