Ja ik heb ook beenlengteverschil en sowieso wat zwakkere botten waardoor het wat makkelijker in elkaar schuift. En heb ook een of twee keer een wervel gebroken geloof ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, mijn zus had vast wel willen ruilen.Die voelde zich wel een beetje bezwaard dat ze opeens eerder mocht.
Heb je er veel last van? Volgens mij komt het bij m'n zus doordat er één been iets langer is.
oh dat heb ik ook. Snelweg is een stuk overzichtelijker.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Wel mooi hoor, want ik ben van de angsten maar ik rij liever op de snelweg dan in de bebouwde kom.
Snap ik wel, veel overzichtelijker.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Wel mooi hoor, want ik ben van de angsten maar ik rij liever op de snelweg dan in de bebouwde kom.
Ja, de snelweg is overzichtelijker. Ik snap dat trage rijden op de invoegstrook ook niet. Als je onzeker bent, wil je toch juist overzicht en zien wat er gebeurt? Dan moet je niet met 70 naast het verkeer op de snelweg gaan rijden zodat alles je van achteren links passeert.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Of ervoor kiezen om binnendoor te gaan zover mogelijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de snelweg is overzichtelijker. Ik snap dat trage rijden op de invoegstrook ook niet. Als je onzeker bent, wil je toch juist overzicht en zien wat er gebeurt? Dan moet je niet met 70 naast het verkeer op de snelweg gaan rijden zodat alles je van achteren links passeert.
Als je naar Amersfoort gaat heb je ergens een afrit onder een brug door, de borden hangen dus net voorbij die brug boven de weg, zie je pas op het laatste moment en het is nog een kort stukje ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet wel zeggen, de oprit de A8 op bij Zaandam is wel serieus hoerig. Heuvelop en kort, want vlak voor een brug.
Lekker maat.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:41 schreef Haags het volgende:
Net op tijd om lunchgenot voor geopend te verklaren
quote:Op maandag 30 mei 2022 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb ook beenlengteverschil en sowieso wat zwakkere botten waardoor het wat makkelijker in elkaar schuift. En heb ook een of twee keer een wervel gebroken geloof ik.
Heb er op zich niet veel last van momenteel, vorig jaar een half jaar bij de fysio gelopen vanwege overbelasting. Het is op dit moment vooral nog cosmetisch vervelend.
lang geledenquote:
Ja, die ken ik denk ik. Ze hebben sowieso een goed stel onoverzichtelijke stukken daar.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je naar Amersfoort gaat heb je ergens een afrit onder een brug door, de borden hangen dus net voorbij die brug boven de weg, zie je pas op het laatste moment en het is nog een kort stukje ook.
ik wil niet weten hoe hij dit weet.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:45 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij smaakt mensenvlees net zoals varken
Ik was nog heel jong, dus ik zou het aan m'n moeder moeten vragenquote:Op maandag 30 mei 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]Je weet niet zeker of je wel of niet wervels hebt gebroken? Bijzonder.
Cosmetisch vervelend? Denk je dat het opvalt?
Dat is ook echt iets dat niet makkelijker wordt als je er over gaat stressen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind vooral parkeren intens kut. Als ik naar een nieuwe plek moet kijk ik even op google maps waar ik kan parkeren.
Wat is een rozenke?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
Dit is een lastig woord: rozenkeverval. Ik las rozenke-verval.
Ik rij altijd verkeerdquote:Op maandag 30 mei 2022 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die ken ik denk ik. Ze hebben sowieso een goed stel onoverzichtelijke stukken daar.
Was je van de commode gevallen of zo?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was nog heel jong, dus ik zou het aan m'n moeder moeten vragen
En het valt inderdaad op, ik draag ruimvallende kleding om het een beetje te verhullen en ik heb een loopje, en m'n schouders zitten ook scheef.
Moet je niet één schoen met een plateauzool hebben?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was nog heel jong, dus ik zou het aan m'n moeder moeten vragen
En het valt inderdaad op, ik draag ruimvallende kleding om het een beetje te verhullen en ik heb een loopje, en m'n schouders zitten ook scheef.
Inmiddels weet ik 'm wel (vaste route naar schoonfamilie), maar het blijft altijd even opletten daar.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rij altijd verkeerdZegt de navigatie 'links aanhouden, links aanhouden, links aanhouden'. Borden zeggen iets anders maar oké. 'Neem nu de afslag.'
Top, doorgetrokken streep en een rij stilstaande auto's die wel snappen waar ze naartoe moeten. Dan maar de volgende afslag.
Ja anderen zien het ook. Ik probeer er schijt aan te hebben.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je van de commode gevallen of zo?![]()
Vervelend. Denk je ook dat het andere mensen opvalt? Het is natuurlijk lastig zelf dat soort dingen te beoordelen.
Ik heb zooltjes en een extra hakje.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je niet één schoen met een plateauzool hebben?
Hier zijn ze balkons met één of ander hels apparaat aan het afschuren. Bij al die apparaten is het kennelijk een kwestie van hoe meer lawaai, hoe beter.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Buren beginnen te boren. Schrik me even helemaal het apenzuur.
Ja, schijt aan hebben is maar het beste dan.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja anderen zien het ook. Ik probeer er schijt aan te hebben.
Ik was van de glijbaan gekukeld als kind van 5 ofzo.
Mijn broer is beter uit de mal gekomen.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hadden je ouders je af moeten geven en het opnieuw moeten proberen dan.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is beter uit de mal gekomen.
Soms denk ik ook wel dat ik dit leven best over had willen slaan.
Ik wil niet zeggen dat mijn zus beter is, ze is gewoon andersquote:Op maandag 30 mei 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is beter uit de mal gekomen.
Soms denk ik ook wel dat ik dit leven best over had willen slaan.
Nou ja, niet dat ik op zoek ben naar een stevig stuk touw. Maar het is best een worsteling somsquote:Op maandag 30 mei 2022 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]Dat is wel heel heftig.
Maar ik vraag me soms af of m'n ouders nooit gedacht hebben dat ze het beter bij twee kinderen hadden kunnen houden
Nee maar ik ben wel lastig in onderhoudquote:Op maandag 30 mei 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat ik op zoek ben naar een stevig stuk touw. Maar het is best een worsteling soms
Nee joh. Je bent toch geen kwijlend mongooltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |